Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Snart sommerferie, countdown:)


Anbefalte innlegg

Hoho, topicke sier vel alt. :yes: Sommerferien er bare et steinkast borte, nesten som man kan ta å føle på den allerede :p Ganske deilig å være ferdig med stort sett det meste av skolearbeid dette skoleåret. Har et par prøver igjen, samt eksamen gjenstår. Ellers er det pure nytelse. Hvor digg skal det ikke bli med sommerferie og FERIE fra skolen? Tror de fleste gleder seg til dette. De som ikke gjør det vil jeg påstå er unormale :p Har btw regnet ut at det er ca. 20 ordinære skoledager igjen, ingenting med andre ord.

 

Jeg vet ikke helt hva poenget med denne tråden var, men skriv hva faen dere har lyst til, bare det er relatert til skole-sommerferie. Noen som gleder seg?=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, ferie og ferie hehe Men det skal bli deilig med sommer ja..

 

Har siste innlevering til torsdag ( hadde siste kursdag forrige uke) så er det bare å lese til den lille eksamen 23 mai ( er bare 300++ sider å lese), deretter er neste eksamen til jul (da skal vi ha eksamen i alt vi har hatt på 2 dager a 8 timer). Så det blir nok lesing i sommer også.. Men universitetet er herlig, føler deg mye friere :love:

Lenke til kommentar
Om 52 dager er livet mitt dedikert til CSS!

Håper for din skyld at du kødder. Eller at du tar til vettet og kommer deg ut når sommeren kommer for fullt.

 

 

Uansett, jeg gleder meg veldig! At jeg slipper skole er ikke det jeg bryr meg mest om, men satser på å gjøre mye kult i ferien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...