B4stian Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 (endret) Hei, tenkte vi kunne ha en post der vi kunne hjelpe andre med tacs til pcw'er og sånn. Siden det er noen baner som er mer spilt enn andre og sånn blir jo de_dust2 og de_nuke en selvfølge, men ikke så mange som spiller de_cbble, så den kan vi jo også poste noe om. Post taktikker på alle de_ baner. Husk å skrive om det er for terrorister eller counter-terrorister! --- Det er ikke vitsi å skrive at man bare skal løpe som gærne rundt og drepe de andre, dette er trossalt klankamp, IKKE PUBLIC! Endret 29. april 2005 av datating
B4stian Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 Taktikk for Terrorister på de_dust2 Alle kjøper HE og SMOKE (b-8-4 og b-8-5) Alle løper A lang og hiver sin smoke på langsiden. Etter 10 sekunder hiver alle sim HE opp mot bombspot, så løper alle tilbake til spawn og videre til B (storme!!!). Bombemannen planter mens: - 1 passer dark - 1 passer dør - 1 passer hull - den siste (hvis han er i livet) passer dør og dark (tar over for den som evt. dør først)
Torjus Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 (endret) Taktikk for Terrorister på de_nuke Alle kjøper smoke og evt guns Alle går yard, smoker garasje og main, løper ned til B2 og planter. Hvis mulig, plukk evt han i main, evt han på cw. 1-2 stk camper i ventil, 1 i vindu, 2 i hver sin sidegang og evt siste kan spotte opp mot ramp Taktikk for Counter-Terrorister på de_nuke 2 ramp, prøv å lage cross fire 1 CW 1 Main 1 Ute/garasje Endret 26. april 2005 av fUzZy^
Ksungam Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Ikke f*** om jeg avslører noen av taccsa mine her! Men kan godt følge med litt her og ser om det kommer no bra jeg kan bruke selv Btw standard tacc da fUzZy^!
Torjus Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Ikke f*** om jeg avslører noen av taccsa mine her! Men kan godt følge med litt her og ser om det kommer no bra jeg kan bruke selv Btw standard tacc da fUzZy^!
Elendil Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 de_nuke: http://www.planethalflife.com/cs/strategies/maps/nuke.shtm
Rampage Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Ikke f*** om jeg avslører noen av taccsa mine her! Men kan godt følge med litt her og ser om det kommer no bra jeg kan bruke selv Btw standard tacc da fUzZy^! Per definisjon: Standard ja. Holder med Ziron her, stille fra denne delen, får heller se om dere finner på noe som faktisk er interessant
Ksungam Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Siden jeg var så "slem" i stad og ikke ville gi fra meg taccsa mine kan jeg jo kansje være litt snill nå... Dette er på de_inferno men som han som har skrevet dette sier, så er dette noe han skal fortsette med så det vil nok komme fra flere maps!
Rampage Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 (endret) Så link til en matchanalyse er det samme som å gi taccs? Jaja, veldig moderat snillhet da edit: Ok, så leste jeg litt og du kunne vel kanskje plukke opp en tacc eller to da Endret 26. april 2005 av Rampage
Ksungam Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Så link til en matchanalyse er det samme som å gi taccs? Jaja, veldig moderat snillhet da Masse tips og triks der da, også viser den flere taccs osv... "Moderat snillhet"??? Å nei du, dette er som en gave fra gud skal jeg si deg!
Werlin Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 nuke terror: 4 stormer gulehus, 1 i dør, førstemann i gulehus tar ut nærmeste vent. Bomba går dør og trekker ned, holder oppe til ct trekker, bomba plantes nede. Herlig taktikk om den gjøres riktig (og ja, halve nettet vet om den, men jeg så den ikke her)
Overguard Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Stilig! Siden klanen min nettop har begynt med PCW'er er dette til hjelp for oss! blir vel at vi lager tac's selv etter hvert! Takk for den de_d2 taccen datating! *prøve ut*
Mørbradbiff Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 (endret) Min taktikk på alle baner: Trykker F2 med en gang jeg begynner. Og så springer jeg som en eller annen tulling og skyter alt som rører på seg hehe Endret 26. april 2005 av Navitas87
Ksungam Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Min taktikk på alle baner:Trykker F2 med en gang jeg begynner. Og så springer jeg som en eller annen tulling og skyter alt som rører på seg hehe Gøyalt Ontopic: Denne er jo også ganske standard da, men den funker fett! Kan brukes i hvilken som helst runde, bare alle har smoke. Stormer/går stille ned midt (går dere stille må dere huske på å ikke bli spotta. Så går dere ut midt, smoker ct spawn så dere ikke blir plukka fra lang/b2. Så Stormer dere B1, hiv gjerne no flash og slikt over. Kan også gjøres med at en eller to gåt stille inn i mørk, så dere stormer spot fra to sider. Og da må dere i såfall time det bra, så ikke dere flasher hverandre...
brd Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 dd2 3 faker b2 ,mens 2(han som har bomba)går stille b1
Plomma2 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Alle løper rundt som gærninger og dreper alt dem ser. Plante før tiden går ut hvis vi er t. Fungerer hver gang.
A.J Green Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Alle løper rundt som gærninger og dreper alt dem ser. Plante før tiden går ut hvis vi er t.Fungerer hver gang. Enig i den. Men den beste taktikken er å la meg gå først og plukke alle.
mutamata Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 DD2 som T: stormer ned midt og opp B1 CT: stormer inn mørk fra B1
Plomma2 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 DD2 som T: stormer ned midt og opp B1 CT: stormer inn mørk fra B1 Public dette da? Ingen ved sine fulle 5 gjør sånt i en pcw.
A.J Green Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 gunround som terror = storme b1. Funker hver gang. gunround som ct, stå alene bak den lille greia til venstre for terror når de kommer ut fra mørk til b1. Har man silencer og spiller 2on2 eller 3on3 er det perfekt. Ofte noobsa løper rett forbi der. <3 plukke dem bakfra med USP og kniv <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå