Gå til innhold

Sidedør til chieftec aluminium??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har et chieftec aluminiums kabinnett i sølv!

Går det ann å få kjøpt sidedør med plexiglass til dette?

Er lite hypp på værken å skjære i den jeg har nå eller sette på en TUNG sidedør i stål

Takker for alle råd, vil ikke ha lenker til steder hvor de proffe viser hvor "enkelt" det er å gjøre det selv.... har sett nok av de :grin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på komplett.no og søk på sidedør. Tror de er metall, men med tanke på at all det metallet er borte, blir det ikke store vekt forskjeller...

Skrevet

sikker på at jeg kan ha mettalsidedøra på? at det ikke blir for store vektforskjeller lissom....

Veier glasset mye?? hadde vært litt kult... noen som kan si meg noe bra lys å ha i kabinnettet!? :grin:

har hørt at kald katode er ***** statisk, det er litt dumt... vil også bli glad for noen som kan si meg hvor jeg får sidedør m.vindu i aluminium til chiefteck midi

Skrevet

jeg tror ikke det er glass, det er vell plexxi.. :smile: eller accryl (noen av det samme)

du kan jo sjekke microplex (eller hva det var)

dem har det sikkert... (?)

Skrevet

Har selvfølgelig sjekka microplex, men finner ikke sidedør MED plexiglass i ALUMINIUM :sad:

Noen flere som kan si meg HVOR jeg får kjøpt dette UTEN å gjøre det selv? har IKKE lyst til å skjøre istykker døra mi

Skrevet

Spörte komplett selv og de sa at de IKKE har en sidedör for alu. Sidedöra i sölv har en litt annen farge enn alu kabinettet. Du er nok desverre nödt til ä lage den selv, ja.. Microplex har heller ikke.. Det kommer sikkert etterhvert! Bare vent litt!

Skrevet

Har du ringt rundt, eller kontaktet chieftec

Btw: det heter chieftec ikke chieftech

Vann, sukker, syre (karbondioksid), farge (E 1500), surhetsregulerende middel (E 338), aromaer (Bla, koffein)

[ Denne Melding var redigert av: JohndoeMAKT på 2002-07-10 17:28 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...