Bertelsen Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) Etter masse tenking, må jeg vel kjøpe HL2 jeg å.. Men lurer på en ting med det steam, etter det jeg har skjønt, kan det ta en hel evighet og laste opp HL2. Har en internettlinje på 125/250.. Tar det veldig lang tid og laste det inn eller? Ellers kjøper jeg spillet førstkommende fredag Edit: litt kommafeil bare.. Endret 25. april 2005 av satyr-wongraven
galaxee Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 125/250? mener du 1250/250? HL2 er ca 4GB (ink counter-strike)
Bertelsen Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 (endret) Nei, jeg har ikke peiling for å være ærlig, men bor på landet liksom, så har bredbånd gjennom antenne, vennligst ikke gjør narr Men må man dekryptere 4 gb over nettet da eller? det kommer til å ta ca 2 dager hos meg det Endret 25. april 2005 av satyr-wongraven
Wyldelife Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Kommer til og ta en stund ja, men det er verdt det! FIGHT THE MACHINE!!!11!
Bertelsen Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Uff nei, Da venter jeg til det kommer på xbox. Flere som bruker pc her, siden koblinga er oppdelt på router, de liker ikke at jeg driver å laster ned ting hele tiden Men leste i en anmeldelse i komputer for alle om dette spillet, det var en mulighet å konfiguere HL2 slik at man kun skal trenge å være på steam en gang, å deretter spille frakoblet, på en måte som IKKE strider med retningslinjene her.. Men var ikke så enkelt å finne fram til. Noen som har hørt om det? Skal skrive av det som sto i bladet imorgen, nå skal jeg sove
kim Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) Kjøp HL2 til PC i butikken. Når du har kjøpt spillet, må du aktivere det på internett. Det vil komme til å ta litt tid med tanke på at det har kommet en del oppdateringer til Steam og selve spillet. Etter at dette er lastet ned (tar sannsynligvis noen timer) trenger du ikke være koblet til nettet lenger. Det strider ikke med noen retningslinjer, da det er Valve selv som har gjort det mulig Endret 25. april 2005 av kim
Bertelsen Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 Jo, men da gjør jeg det. Ser veldig fram til å prøve det på dataen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå