vlad Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Kan noen hjelpe? Under innstallasjon av XP kommer feilmelding:"Programvareinnstallasjon har ikke bestått windows logo-testingen for å bekrefte kompatibilitet med windows XP."Dette skjer på slutten av innstallasjonen. Svarer ja på fortsett og etter kun få sekunder blir skjermen svart. Om jeg svarer nei skjer det samme. Komplett kundestøtte kunne ikke hjelpe, ei heller microsoft. De mente det var bare å fortsette innstallasjonen.Har den nyeste bios til NF-7S og de siste SATA driverne på diskett. Noen forslag ?
vlad Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Kan nevne at innstallasjon av 2000 pro går knirkefritt på samme maskin.
phax Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 er det vanlig xp eller 64bit? hadde lignende symptomer på 64bit's versjonen og da var det s-ata driverne som var problemet..
vlad Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 Komplett ville ikke ta tilbake XP CD'en før jeg hadde testet med en annen persons XP CD. Noe spesiellt synes jeg, men som sagt så gjort. Installerte min fars versjon av XP home uten problemer. Nå er systemet testet i hue og ræva. Det er CD'en det er noe feil med, ikke maskinen min....
Jarmo Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Har du noe eldre Modem/ISDN/LAN/Lyd/andre kort i maskinen ?
vlad Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Ingen ekstra kort, nei. Kjører det meste basic. Har ingen ekstra PCI kort.
Torjus Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Si at du ikke har mulighet til å få tak i en annen XP cd og si at de må sende ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå