Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nå øker telenor ut-hastigheten!


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ble linjen min oppgradert! :)

 

Sendte mail til Telenor, fikk som svar at linjen min ble oppgradert innen 3 uker.

Det er nå ca. 2 uker siden :thumbup:

Skrevet

Jeg har sendt tonnevis med mail til telenor (online) og i dag så fikk jeg bekreftet at min linje vil bli oppgradert innen 3 uker. :cry:

Om et par uker så får jeg vel en ny mail som sier at det er bekreftet at jeg får oppgradert linjen min innen 3 uker :hrm:

Skrevet
Telenor sa til meg at de ikke sitter med den informasjonen

Det sa de til meg da jeg ringte for en måned siden.De har vist fått mer informasjon siden den gang.Vist du venter en stund også tar kontakt med de så har de sikkert mer informasjon til deg :thumbup:

  • 3 uker senere...
Skrevet

Ringte på nytt i går da det var 3 uker siden jeg ringte sist gang og 1 mnd siden første. Den poteten som svaret sa at han skulle sjekke status og ble borte noen minutter, Når han kom tilbake så sa han at linja skulle være oppgradert i løpet av 2 timer da det var noe verdier i systemet som var feil(?) han sa han skulle ringe tilbake men gjorde det ikke. Ringte i dag på nytt og etter å ha blitt koblet inn på feile menyer 3 ganger så fikk jeg tak i en kundekonsulent og jeg sa til henne om at jeg var lovt linja i løpet av 2 timer i går. Noe som hun sa ikke går an og at nå var ventetiden 4 uker og ikke 3 som det var tidligere og. Noe som skulle si at linja mi skulle vært oppgradert for 2 dager siden etter siste samtale dato (9 dager i forhold til første).

Vurderer og skifte ISP , virker som om de prioriterer nye kunder i stedet for oss gamle. De kunne vel satt ned prisen for oss med gamle linjehastigheter til det som tilsvarer de nye abbonemangene inntil vidre til linjene blir oppgradert.

Skrevet
Ringte på nytt i går da det var 3 uker siden jeg ringte sist gang og 1 mnd siden første. Den poteten som svaret sa at han skulle sjekke status og ble borte noen minutter, Når han kom tilbake så sa han at linja skulle være oppgradert i løpet av 2 timer da det var noe verdier i systemet som var feil(?) han sa han skulle ringe tilbake men gjorde det ikke. Ringte i dag på nytt og etter å ha blitt koblet inn på feile menyer 3 ganger så fikk jeg tak i en kundekonsulent og jeg sa til henne om at jeg var lovt linja i løpet av 2 timer i går. Noe som hun sa ikke går an og at nå var ventetiden 4 uker og ikke 3 som det var tidligere og. Noe som skulle si at linja mi skulle vært oppgradert for 2 dager siden etter siste samtale dato (9 dager i forhold til første).

Vurderer og skifte ISP , virker som om de prioriterer nye kunder i stedet for oss gamle. De kunne vel satt ned prisen for oss med gamle linjehastigheter til det som tilsvarer de nye abbonemangene inntil vidre til linjene blir oppgradert.

Tror ikke jeg hadde tenkt på det engang, jeg hadde bytta på flekken.

Bluecom for eks, meget god kundeservice. Hos Bluecom skal alle kunder tilknyttet telenor sentral senest være oppgradert 15.august. Alle jeg har vært i kontakt med har fått oppgradert linja si, untatt meg. Kjenner jeg flaksen min rett, så blir vel linja oppgradert 15.august 23:59:59:99

 

Men det er bedre enn å risikere å måtte vente til 1. Januar da.

Skrevet

Denne meldingen fikk jeg fra Telemor på Tirsdag den 26 Juli: "Vi kan imidlertid bekrefte at hastigheten på ditt ADSL abonnement vil bli oppgradert i løpet av 4 uker. " Så får vi se om de har kommet seg ut til Asker da.......

Skrevet
Ja, Ja nå er det 7 uker siden jeg ringte første gangen og ble lovt oppgradering innen 3 uker og ingenting har skjedd så nå har jeg sagt opp og bestilt Bluecom.

Fornuftig, det får være måte på hvor lenge de skal trenere.

 

Jeg ringte for 2 uker siden, purret så opp igjen i forrige uke, og i går så jeg i routerens konfigurasjonsside at hastigheten hadde økt til 2464/448 :thumbup:

 

Eneste problem er at jeg ikke får den hastigheten jeg skal ha inn, bare ut... :(

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Dette tar veldig lang tid ja, på tide at jeg sende en purremail

Skrevet

Nå er jeg skikkelig forbanna. Telenor kan reise og ryke til )(#%(#/"

Nå har det gått nesten 4 uker siden jeg fikk skriftelig bekreftelse på at

jeg skulle få oppgradert linjen. Sendte de et par mail for noen dager siden og fortalte de at det har gått nesten 4 uker nå. fikk mail igår at bla bla bla. det som er standard som pleier og stå i den. også stod det også at jeg nå plutselig skulle få oppgradert linjen om 4 uker fra igår. fy %#&%#%& i #%##.

 

Telenor. reis å ryk til ¤%"#

 

Så snart bindingstiden min er ute så mister dere en kunde og flere vil de miste sånn som de holder på.

Skrevet

Hva skriver man egentlig i en slik purremail?

"Hei, jeg vil ha høyere hastighet siden det lagger når jeg spiller cs og det tar lang tid å laste ned crackede filmer fra bittorrent. Kan jeg få det i morgen?" ...eller noe sånt?

Skrevet
Hva skriver man egentlig i en slik purremail?

"Hei, jeg vil ha høyere hastighet siden det lagger når jeg spiller cs og det tar lang tid å laste ned crackede filmer fra bittorrent. Kan jeg få det i morgen?" ...eller noe sånt?

:!: Du glemte porr ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...