Gå til innhold

Beholde epic mounts evig ?


Anbefalte innlegg

Når man er Commander kan man kjøpe Epic mounts. Er ikke det pvp-systemet slik at bare visst antall kan være rank 14 osv nedover? Så når et viss antall er Commander på realmen så kan noen ta plassen min slik at jeg nedgraderes en rank? Jeg leste at bare f.eks. 0,14% tror jeg det var av spillere på en realm kunne være rank 14 om gangen.

Hva er forskjellen på epic og normal av mountene?

Tror faktisk lvl 60 mountene også heter epic.. Nå er jeg forvirra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det blir ikek no stress å holde ranken folkens. det er bare å ikke drepe dishonourable dudes. har ingen problemer med å ikke gjøre det jeg.....

um nei?

 

slik jeg forstod det så er det en flytende ranking.. visse %'er av populasjonen med positiv honour skal til en hver tid være lvl X ranking, så hvis du dreper X antall uke 1, og stopper, og er rank 3, vil du synke hvis du stopper å drepe uke 2, fordi andre vil komme høyere på rank stigen...

 

Det er Ladder regler...

 

eksempel (ingen relasjon til faktiske tall i WoW, dem vet jeg ikke noe om):

 

3 highest pvp ranka på serveren er lvl 14

6 neste er lvl 13

12 neste er lvl 12

24 neste er lvl 11

o.s.v.

 

kommer du deg opp på lvl 11 er du blant 24 som er lvl 11 på din server. Slutter du å drepe vil du falle ned til lvl 10 etterhvert som andre spillere samler mer honour enn deg (de erstatter deg på ladderen og du faller ned ett hakk o.s.v. )...

 

 

Sånn har iallefall jeg forstått det...Ellers ville jo ikke Blizzard ha informert om at bare 0.14% av serveren vil være høyeste rank til enhver tid... og at man må jobbe for å beholde ranken...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
det blir ikek no stress å holde ranken folkens. det er bare å ikke drepe dishonourable dudes. har ingen problemer med å ikke gjøre det jeg.....

um nei?

 

slik jeg forstod det så er det en flytende ranking.. visse %'er av populasjonen med positiv honour skal til en hver tid være lvl X ranking, så hvis du dreper X antall uke 1, og stopper, og er rank 3, vil du synke hvis du stopper å drepe uke 2, fordi andre vil komme høyere på rank stigen...

 

Det er Ladder regler...

 

eksempel (ingen relasjon til faktiske tall i WoW, dem vet jeg ikke noe om):

 

3 highest pvp ranka på serveren er lvl 14

6 neste er lvl 13

12 neste er lvl 12

24 neste er lvl 11

o.s.v.

 

kommer du deg opp på lvl 11 er du blant 24 som er lvl 11 på din server. Slutter du å drepe vil du falle ned til lvl 10 etterhvert som andre spillere samler mer honour enn deg (de erstatter deg på ladderen og du faller ned ett hakk o.s.v. )...

 

 

Sånn har iallefall jeg forstått det...Ellers ville jo ikke Blizzard ha informert om at bare 0.14% av serveren vil være høyeste rank til enhver tid... og at man må jobbe for å beholde ranken...

Jepp, det er slik det er tror jeg. Men det er jo helt sykt. Man må jo spille og spille og spille for å beholde ranken sin. Så satser på vanlig gear jeg =)

Lenke til kommentar
er honor gearet så veldig imponerende egentlig? ble ikke veldig imponert over rouge stashet du kan få hvertfall. Vil påstå at nightslayer settet er vassere.

Kansje ikke på stats, men ser du på grafikken til shaman sitt pvp-sett kontra "the elements" settet så ville du nok hatt det likevel ;)

 

PvP settet ser helt rått ut, mens blizzard har gjort det vanlige settet om til en halvråtten ulv med antenner som stikker ut av skuldrene.

Lenke til kommentar
er honor gearet så veldig imponerende egentlig? ble ikke veldig imponert over rogue stashet du kan få hvertfall. Vil påstå at nightslayer settet er vassere.

Åja skulle nå likt å fått kloa i epic pvp settet til mage.. må se helt vanvittig rått ut på en undead! Sjekk denne sida, her er det bilde av alle settene med stats:

 

http://www.worldofwarcraft.com/pvp/rewards-armor.html

Lenke til kommentar

Syns det egentlig er helt kult at du ikke kan bruke utstyret når du faller i rank. Det fins nok av godt utstyr i azeroth, hvis du ikke gidder å bruke tid på honor systemet!

 

Noe må man jo konkurere om også! :)

Endret av bigben247
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...