Gå til innhold

Polymorph er nerfed

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

That is it.

http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post11850

Vi mages er waterboys og taxis. Polymorph VIRKER ikke lenger. Den bryter i løpet av 0.1 til 0.5 sec, og etter tre ganger "immune". Dette er den verste nerfen av mages siden Invisibility removal og sleep.

Jeg opplevde det nettopp gjentatte ganger, klarte ikke å komme meg vekk, neste gang bender jeg over og bare lar de drepe meg.

"Diminishing effect" liksom, de har jo faen meg drept den. Jeg sier : remove polymorph fra mages. Vi trenger den ikke lenger. Den virker ikke. Og den trinketen man får ved rank 2 i PVP Honor som kan breake poly, roots og charm etc. Frost nova begynner også å bli ubrukelig.

Gi meg en trinket så jeg kan fjerne skjoldet til pallys og gi meg et spell så jeg kan forhindre druids i å skifte form.

Dette er en sinnsykt kort og tåpelig post, men jeg er dritsur og orker ikke å skrive ti sider med uinterresant lesemateriale, alle skjønner hva som har skjedd.

La oss håpe Guild Wars er morro.

EDIT : Dette er hva "representaten" for mages mener om polymorph :

As a Mage, I seldom use Polymorph and when I do it's usually to run and hide, being the fragile little flower that I am. It is also worth mentioning that in one on one situations against Warriors, I usually meet with the highest success of victory when compared to fighting any other class. While I certainly congratulate you on your three hit kill, I'm sure that there are many Mages out there capable of providing you with the challenge you seek.

Perhaps you should request a duel on your realm forum.

Endret av apoxdigital
Videoannonse
Annonse
Skrevet
You have been warlocked!

Vi har blitt warlocked siden de ga opp å nerfe warlock, da det sikkert ikke var noe gøy lenger. Siden september i fjor har de nerfa mages. Og gitt nye ting til alle melee classes.

Takket være den "honorable Eyonix" på forumet. :nei:

Skrevet

Etter patchen duellerte jeg og en venn som har en mage for å teste ut "diminshing returns". Etter hva jeg kunne se, virker polymorph som vanlig den første gangen, den varer hvertfall en god del lenger en 0.5sec.. Denne magen er også over 10 leveler lavere en min karakter, så jeg regner med polymorph ble brutt tidligere en den skal.

Det som er MYE verre er at mage sine "frost nova" og "cone of cold" effekter har diminishing return på SHAMAN sin frost shock. Slåst jeg side om side med en mage, og han har brukt nevnte spells 3 ganger (noe de ofte gjør), er altså fienden IMMUN mot min frost shock. Det vil si INGEN slow-effekt, og NULL damage. 500 mana og 6sec cooldown rett i dass. Hvordan mener blizzard jeg skal passe på hvilke spells en tilfeldig mage har brukt på min fiende? Og hvorfor gjør ikke frostshock damage etter diminishing returns?

Jeg FORLANGER at om ikke blizzard ordner dette, skal warrior sitt fjerde slag gjøre null damage, jeg vil være immun mot paladin sin 4. seal, hver 4. pil hunter skyter skal være uten damage, osv..

Skrevet
You have been warlocked!

Vi har blitt warlocked siden de ga opp å nerfe warlock, da det sikkert ikke var noe gøy lenger. Siden september i fjor har de nerfa mages. Og gitt nye ting til alle melee classes.

Takket være den "honorable Eyonix" på forumet. :nei:

Hehe, eyonix får gjennomgå endel på US-warlock-forumet også.

Skrevet
Som den trustworhty beta spilleren jeg har vært i ett år så fortjener Eyonix å brenne for å si det sinnsykt mildt.

hvem er Eyonix? :dontgetit:

Skrevet
Som den trustworhty beta spilleren jeg har vært i ett år så fortjener Eyonix å brenne for å si det sinnsykt mildt.

hvem er Eyonix? :dontgetit:

Moderator på US-forumet og han som sender ideer og info fra forumet til developers. Også en såkalt "representant" for Warlocks og Mages. Alt jeg har å si :

Priests : you're next.

Skrevet (endret)
Jeg er på randen til å gi opp magen min og starte en ny character.

En rogue eller no.

Det er en del av oss som simpelheten elsker casters og spesielt av typen "Mage" som er en Arcanist / Wizard. Jeg ville ikke bytta inn min mage mot en rogue med 55 dps på hver hånd, no matter what. Jeg elsker casters, men Blizzard gjør ikke det.

Edit : De gjorde though, i de gode gamle WC spillene. Mages med water elementals og invisibility :love: *mimre*

Endret av apoxdigital
Gjest member-60584
Skrevet

uhm? poly har alltid vært påvirka av deminishing returns? dette er ikke noe nytt.. men lagt merke til at players resister spells oftere :/ trur de buffa resistance... virker hvertfall sånn.. og derfor blir poly å vare kortere første gangen...

Skrevet (endret)

Både i duell og i vanlig PvP så variere det veldig hvor lenge polymorphen min varer, men er slett ikke alltid jeg har tid til å løpe litt vekk og kaste en fireball(3.5sec cast).....

Nei, gleder meg til "bug fixen" som gjør at melee-klasser må vente 15sec mellom hvert slag og som gjør at de gjør ca 10% så mye skade mot spillere som mot mobs ja!

Edit: Litt quotes fra USA-forumet, sikkert bare troll, men allikavel.

"Mage need to be nerfed. I duel them and i always lose. They need to lose sheepymorph. Plus, they always seeem to lag when i do charge, like they... teleport or something. And mana shield is retarded. I cant even do any damage to mages with mana shield. Its like a permanent pally shield.... its so cheap. Its not fair how they get to use weapons AND magic!! NERF MAGES!!!!"

"Yes i agree mages need to be nerfed they have sheepymorph (the most godly skill around). i dueled a lvl10 mage today and he used sheepymorph on me and then called me a chicken (but i was a sheep). i couldnt attack him it wasnt fun i didnt like it and then he magically "teleported" across my screen man it was lame. I hope blizzard fix these exploits,"

"Your the joke with stupid sheepymorph. Warriors shold get Cowymorph, that turns people nto cows."

Du skal ikke se helt vekk ifra at troll-detektoren ikke funker helt som den skal med Blizzard...... :thumbup:

Endret av E-Ton
Skrevet

Totalt spam fra folk som ikke liker at vi bruker det eneste nyttige "skjoldet" vi har. Angående "like they teleport when it lags" har jeg aldri opplevd med mages, men har du sett rogues som sprinter i duels / pvp ? Hvordan oppleves det ?

Jeg får også mer resist på rad. Verste var 4 fireball resist mot Baron Rivendale, skulle egentlig bare caste en for å øke litt dps, men endte opp med 5 = rundt 2000 mana. :mad:

Var litt enig med noen på forumet, remove polymorph, bring back invisiblity.

Skrevet

Med prester skjer det ikke en dritt nesten.. Ingen nye spells eller noe, "forbedring" av holy nova, de gjorde den komplett ubrukelig nå. AoE damage + heal med 1 min cooldown, før kunne jeg bruke den til å riste av meg mobs, nå må jeg bruke den dyrebare faden min til det. Men så er priest hverken for dårlig eller for god, den er god nok som den er syntes jeg :)

Skrevet

Huff.. Jeg startet en rogue i dag, da jeg liker å være damage dealer. Magikeren min var fantastisk helt til de innførte honorsystemet og kuttet ned på kreftene mine, nå er jeg et lite papirskjold i lilla kappe som løper rundt og prøver å samle styrkene uten å gjøre noe fornuftig i kamp :blush:

I tillegg er jeg ikke spesielt flink i PvP og nå er det rett og slett latterlig :cry:

Skrevet

Shaman har fått fått mange steathnerfs, som feks:

- Flurry er 2slag med ekstra speed istede for 3.

- Totems trekker agro. Totem har 5hp, altså 1 slag fra creeps.

- Windfury er buggy. Er ofte det gir 1slag istede for 2. Animasjonen blir ikke altid spilt heller.

Et bonus er jo de tøffe antennene vi har fått på skuldrene som gjør at vi får in canal+

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...