Gå til innhold

Empire Earth 2 Tråden !

Anbefalte innlegg

Skrevet
Empire Earth var det tøffeste strategispillet når det kom ut, å fy svarten det rula, meg å noen kompiser satt jo 8 timer å spilte over lan..helt vilt. musikken er jo skikkeli tøff også, så får bare håpe 2'a er brukbar

Musikken irriterte meg voldsomt under en av kampanjene (den koreanske, som også er den eneste jeg har spilt) og ble fort slått av. Veldig plagsomt med dundrende trommer når man har subwoofer, gitt. :nei:

Ja den samme musikken blir litt irriterende i lengden. sant det. Men det er bare å skru ned lyden på music litt da.. :yes:

Uansett, så har jeg kommet meg til 3 mission på American. Og nå dreier det seg om 2verdenskrig.

Så har passert store tidsepoker de siste dagene. Helt fra 2-3000 år før kristus med Korea og nå til Amerikanerne. Lurer veldig på åssen det blir i framtiden..

:dribble:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

spør du meg skulle en atombombe vært mye kraftigere og størrei spill. atombomben i act of war er vel det beste jeg har sett så langt. atombomben i dette spillet er OK.

Endret av monzilla
Skrevet

Hei, har testa EE II litt nå, host må si jeg ble litt paff når mine 6 heavy mechs + 2 medic mechs ble slakta av 20 musketeer og 3-4 kanoner!!!

Tittet litt etter så finner jeg at forskjellen på skaden er jo MINIMAL på de forskjellige epokene.

Blir litt drøyt da O.O

Janster

Skrevet
Hei, har testa EE II litt nå, host må si jeg ble litt paff når mine 6 heavy mechs + 2 medic mechs ble slakta av 20 musketeer og 3-4 kanoner!!!

Tittet litt etter så finner jeg at forskjellen på skaden er jo MINIMAL på de forskjellige epokene.

Blir litt drøyt da O.O

Janster

ja omfg, spilte 2on2 i stad så var jeg 3 ager forann han andre, så kommer invasjonen min, så har vi ca like mye bare han har fortress også, så vinner han. Blir litt teit når det er sånn. Synes ee2 er alt for herming etter Rise of nations som er :thumbdown:

Skrevet

Er greit nok så lenge du kan leve med det faktum at det er MINIMALE forskjeller på enheten mellom epokene. En ting er og ligge 1-2 epoker foran en annen ting er å ligge 6-7 som jeg gjorde, og FORTSATT miste enheter i bøtter og spann mot buerskytende fort ;)

Janster

Skrevet (endret)
Jeg digga RoN, men da jeg prøvde EE, ble jeg svært skuffet... Prøvde EE2-demoen her om dagen også, og er fortsatt ikke overbevist over kvaliteten i dette spillet.

Når jeg hører hva spillet går ut på, blir jeg kjempeinteressert, men synes gjennomførelsen er så... tja... Kjedelig.

Vet du hva?

Det samme mener jeg liksom, det er på en måte så kjedelig gjennomført alt sammen.

Man blir kjempeinteressert av konseptet, men det blir så grått og kjedelig i måten de har laget spillet på, på mange måter.

Jeg tror nok at Empire Earth er bedre enn Empire Earth 2,

(har bare demoen å ta utgangspunkt i da).

Endret av The Strategy-player
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg "kjøpte" spillet nå nettopp, og jeg må si det ser veldig bra ut. Har spilt Generals nå, og for en kontrast det var å gå over til et spill som EE2. Det virker så avansert på en måte. Skal spille det litt mer nå, har et inntrykk av at dette er et bra spill.

Skrevet

OKey, har spilt litt mer nå, kall meg utålmodig, men jeg synes dette var et litt "tørt" og tidkrevende spill. Tror jeg skal sjekke ut Stronghold istedenfor. ;)

Skrevet
Når jeg hører hva spillet går ut på, blir jeg kjempeinteressert, men synes gjennomførelsen er så... tja... Kjedelig.

Enig der. Hadde lest mange anmeldelser som roste EE1 opp i skyene, men når jeg kjøpte det ble jeg litt skuffet. Gleder meg mer til Age of Empires III, for å si det sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...