Gå til innhold

Honor systemet sucks! Umulig å levle nå...


Anbefalte innlegg

Kort oppsummert:

 

- Dishonour om man dreper grey folk.

- Men dette bare om man selv angriper først.

dette vil ikke funke...

 

Mages kan ikke AoE fordi de kan drepe low lvls og få dishonor

 

om du og din gruppe(bare 60s) møter på en liten gruppe med noen 60s og noen greys.. så kan du ikke angripe greys før de angriper deg... ganske teit...

Hm, du har et poeng. Blizzard kunne kanskje ordna det slik at man ikke fikk dishonor pts av å drepe greyfolk som er i gruppe med folk som er green+ for deg/din gruppe, hvertfall om greyfolka var i nærheten av green+ folka i sin egen gruppe. Men vet ærlig talt ikke.. syns hvertfall dem bør klare å finne på noe lurt asap :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kort oppsummert:

 

- Dishonour om man dreper grey folk.

- Men dette bare om man selv angriper først.

dette vil ikke funke...

 

Mages kan ikke AoE fordi de kan drepe low lvls og få dishonor

 

om du og din gruppe(bare 60s) møter på en liten gruppe med noen 60s og noen greys.. så kan du ikke angripe greys før de angriper deg... ganske teit...

Hm, du har et poeng. Blizzard kunne kanskje ordna det slik at man ikke fikk dishonor pts av å drepe greyfolk som er i gruppe med folk som er green+ for deg/din gruppe, hvertfall om greyfolka var i nærheten av green+ folka i sin egen gruppe. Men vet ærlig talt ikke.. syns hvertfall dem bør klare å finne på noe lurt asap :)

men hva om lvl 60erne hjelper lowbisene med quests? så kommer en mage og dreper alle lowbisene, men de får ikke dishonor fordi de er i gruppe med lvl 60s.

Lenke til kommentar

Er det mulig å grine så mye?

 

Siden patchen har jeg gått fra 44 til 46 uten problemer.

Grind utenom de vanlige "hotspots"

Flykt om du ser fiender.

Grind instances.

Ha med deg pots

Ikke vær så dum at du rezer foran fiender og så whiner over at du ble corpscampa....

 

 

Gjør meg en tjeneste å slut med wow eller start på en pvp server.

Lenke til kommentar

Hmm hva er problemet deres ? er dere på en pvp server så må da dere tåle å bli drept , vis ikke så får dere gå over på en None pvp server eller kansje dere hører hjemme på en ren rollespill server....ta feks anarchy-online , der blir man ganket vis man er 150 av folk som er 220 , i wow er det heldigvis ikke så stort sprang i lvls og ingen syter å klager der. Nei bortskjemte er dere blitt på denne korte tiden som wow har vært online!!!

Lenke til kommentar

Det finnes jo grenser, er jo ikke alle som får med seg noen til en hver tid i spillet da.

Har selv blitt utsatt for 20-30 kills av en gjeng med horde's

Og dette var på steder der jeg ikke pleier å møte så masse horde.

Men det virker som om Honor systemet har satt i gang en massiv manhunt på alt som rører seg.

 

og en ting, som lvl 43 så er det utrolig anoying å bli drept av 5 stk lvl 33's på jakt konstant!!

 

For å avslutte, jeg har nå bestemt meg for å slå hardt mot hardt.

I går kom en tullete lvl 48 warrior og en lvl 43 shammy og tok meg, jeg løp over hele zonen for å hente liket, bare får å se at når jeg ressa kom det noen løpende ned fra nærmeste fjelltopp (shammy og warrior igjen, ære meg bak!)

Løper som en gal mann og møter en hunter (lvl 45ish), vi eier de to tullingene, og camper warrioren :D kommer til å fårtsette å campe alle minst en gang !

 

 

\\Sp33D

Lenke til kommentar

Synes systemet er fint jeg. Noe av det beste me det er at high lvl chars har våknet fra dvale. Mange lvl 60 som var lei main char, har nå begynt igjen.

 

Når det gjelder grindespots, så har ikke jeg merket noe til det. På den annen side, så er jo instance en fin måte å grinde på og. Finne en instance som gir noenlunde med xp, og bare bli der.

 

Meeeeeen jeg er lei av å raide tarren mill

 

V

Lenke til kommentar

Unnskyld at jeg ler :!:

 

Synes PvP-Honor systemet er helt greit jeg. Det er nok sånn at det gankes mer nå enn før patchen, men hva så? Javel, så får jeg flere løpeturer til corpse men jeg kan ikke si det plager meg.

 

For meg er det blitt et lite adrenalinrush å jogge rundt fra quest til quest og holde øynene åpne for gank-parties. Er jo tross alt en PvP-server jeg spiller på så jeg forventer at det skal være slik.

 

Dere som føler at det blir for mye PvP anbefaler jeg, som mange andre her, å skifte over til PvE.

 

Litt skuffende å høre at honor-system items ikke kan brukes hvis man mister rang. Ser ikke noe poeng i å kjøre hardt på å få HK's da. Da er det bedre å spille "normalt" og se hvilken PvP rang man får ut fra normal spilling. Så får heller PvP rank bli noe å jobbe med på lvl 60.

Lenke til kommentar

Nå kommer jo Battlegrounds patchen snart, så det betyr at alle hardcore gankers og honor-point farmere blir å finne der. Noe som vil resultere i mindre gankere ute i "verden". Det vil også bli innført dishonor på flere NPC'er som quest-givers og vendors osv.

 

Så det er bare å holde ut til den neste patchen kommer ;)

Lenke til kommentar

Litt skuffende å høre at honor-system items ikke kan brukes hvis man mister rang. Ser ikke noe poeng i å kjøre hardt på å få HK's da.

ENig! og snart er det sommer, hvem har tid til det? Vil heller å være ute og ha det gøy.. Idiotisk spør du meg, først trodde jeg at vi skulle gå opp etter antall hk men nei >.<

Lenke til kommentar
Kan vi værsåsnill å diskutere temaet uten å dra opp samme argumentene 780 ganger? Legg nå "du spiller jo på PVP, slutt å grin" argumentet til side for fem minutter og host opp noe annet.

Det er ikke grunn til å finne noe annet argument.

 

Jeg er level 46 selv, og storkoser meg på PvP-server. Som de fleste andre på PvP-server sier, man blir ganket i blant, men det ble man før honor også. Eneste forskjellen nå er vel at man kanke queste en ally og horde i samme område for da blir det til at den ene dreper den andre i mobfight.

Blir det for plagsomt, da spør man om hjelp fra guild, får man ikke hjelp der, da er det noe galt med samholdet i guildet.

Lenke til kommentar

Synes honorsystemet funker sånn noenlunde og har enda tilgode å bli ganket etter patchen kom ut. Har jagd og drept en del folk og en del folk har prøvd å angripe meg (:D) og selvfølgelig så er jo fightene i Hillsbrad veldig moro.

 

Denne patchen har for min del fungert bedre enn forventet, selv om vi ikke helt har sett konsekvensene av den enda.

 

PS. Jeg er lvl 42 og har lvlet fra 40-42 etter patchen.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Kan vi værsåsnill å diskutere temaet uten å dra opp samme argumentene 780 ganger? Legg nå "du spiller jo på PVP, slutt å grin" argumentet til side for fem minutter og host opp noe annet.

Du kan ikke forlange at motstanderen din i en debatt skal slutte å argumentere fordi du holder på å tape da. :hmm:

 

Det er ikke et argument jeg og andre kommre til å slutte å bruke, fordi det er sant! Jeg spiller selv på PvE og det er HERLIG! Jeg *visste* når jeg begynte å spille at situasjonen på PvP-serveren ville bli slik den er i dag, noe jeg ikke ville ha. Dere fikk valget når dere begynte å spille: Vil du bli ganket, eller ikke? (PvP vs PvE i mine øyne). Dere valgte PvP og da kan dere ikke syte over det.

 

PvE-serverene er for øyeblikket absolutt herlig. Du kan queste i fred og ro, utforske, soloe og den slags, og dersom du vil PvPe er det bare å løpe til Tarren Mill eller andre steder som blir raidet. Null problem. Hvorfor valgte dere ikke PvE hvis dere ikke liker ganking? Nå er PvP-systemet slik Blizz villa ha det, liker dere det ikke er det dere som må forandres (les:bytte server).

 

IMO ;)

Lenke til kommentar

Til en viss grad sant, men Blizzard _må_ også lage et system som kundene liker. Hvis de mister mange spillere fordi de implementerte et lite likt system som kraftig favoriserer høyere lvler, så må de jo gjøre noe med saken.

 

På den annen side kan jeg også queste i ro og fred, utforske osv på PvP serveren jeg spiller på (som er på top3 når det gjelder antall spillere i Europa). Har ingen problemer med dette og liker bare litt av den ekstra spenningen man får når man går rundt alene og ikke er helt sikker på om man er trygg eller ikke.

Lenke til kommentar
Kan vi værsåsnill å diskutere temaet uten å dra opp samme argumentene 780 ganger? Legg nå "du spiller jo på PVP, slutt å grin" argumentet til side for fem minutter og host opp noe annet.

Du kan ikke forlange at motstanderen din i en debatt skal slutte å argumentere fordi du holder på å tape da. :hmm:

 

Det er ikke et argument jeg og andre kommre til å slutte å bruke, fordi det er sant! Jeg spiller selv på PvE og det er HERLIG! Jeg *visste* når jeg begynte å spille at situasjonen på PvP-serveren ville bli slik den er i dag, noe jeg ikke ville ha. Dere fikk valget når dere begynte å spille: Vil du bli ganket, eller ikke? (PvP vs PvE i mine øyne). Dere valgte PvP og da kan dere ikke syte over det.

 

PvE-serverene er for øyeblikket absolutt herlig. Du kan queste i fred og ro, utforske, soloe og den slags, og dersom du vil PvPe er det bare å løpe til Tarren Mill eller andre steder som blir raidet. Null problem. Hvorfor valgte dere ikke PvE hvis dere ikke liker ganking? Nå er PvP-systemet slik Blizz villa ha det, liker dere det ikke er det dere som må forandres (les:bytte server).

 

IMO ;)

Jeg syns det iallefall er plass for mange forbedringer. Selv er jeg rogue, og lider sjelden av å spille på PVP server da jeg som oftest lurker rundt stealthed i 80% speed.

 

Værre er det for mager, warriors, hunters, warlocks etc som ikke har mulighet til å traske rundt usett. Jeg føler deres smerte =)

 

Gi oss heller dishonorpoints som er mulig å se for alle til spot og spe, slik at folk faktisk bryr seg, og senk pvp grensa til +/- 3 levler.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt det fint på en PvP server fram til nå, PvP servere har vært det det var sagt det skulle være,, ikke det kaoset som Gankingsystemet har skapt.

 

Har fått gjordt 2 quester siden det nye systemet, 2 quest!!

 

Nesten fått gjort ferdig den 3 questen etter å ha blitt drept 14ganger mens sloss mot mobs.

Blizzard har installert dette halvferdige systemet og nå trenger de ta ansvar.

Personlig tror jeg at siden det er quests på PvP servere så har de ment at folk kan gjøre dem.

 

Hvilken honour(disshonour) lærer blizzard ungene våres?

Gå å bank halv døde mennesker.

Gå å bank folk som er 12lvl(12år) under deg og få ære for det?

 

Dette skjedde før også i mer naturlige former, men nå kommer blizzard å sier "GJØR DET mer!!", du får belønning!

 

PvP servere har blitt totalt forandret og er ikke det de fleste signet up for.

Ikke kom med dumme svar som "kom deg til en PvE server", har vært på en PvP server og har fått servert det jeg har blitt lovet(les manualen) fram til nå og har hatt det morro.

Har en lvl54 Warrior på PvP server, så si at jeg skal rolle en ny nå blir bare tøv og det er kaos på PvE servere også,, kan ikke levere in quests alle quest givers er døde,, kan ikke fly alle griphonriders er døde.. ovs...

 

AND MY GOD THE LAG!!...-dette har vært problem med raid siden dag en, ikke at blizzard har gjort så mye med det og nå er wow til tider ubrukelig med 30+sec(og mer) i delay fra du trykker på en spell til den caster.

Endret av hamsterbom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...