Gå til innhold

Sanger du egentlig ikke burde like


r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så hvis man hører mye på metal, skal man liksom ikke kunne like pop? Hvor evneveikt er ikke det?

det er ikke min mening, men det er to musikk stiler som er helt stikk motsatt av hverandre. det er mest en elsk/hat situasjon

De er ikke helt stikk motsatt hverandre. Metal har mye mer til felles med pop enn fks. klassisk. De har trossalt begge utviklet seg fra rock.

Lenke til kommentar
Så hvis man hører mye på metal, skal man liksom ikke kunne like pop? Hvor evneveikt er ikke det?

det er ikke min mening, men det er to musikk stiler som er helt stikk motsatt av hverandre. det er mest en elsk/hat situasjon

De er ikke helt stikk motsatt hverandre. Metal har mye mer til felles med pop enn fks. klassisk. De har trossalt begge utviklet seg fra rock.

Der er jeg uenig med deg.. Jeg vil si at metal har mer til felles med klassisk enn pop, eller, hvertfall den metallen jeg hører på.

Lenke til kommentar
det er ikke min mening, men det er to musikk stiler som er helt stikk motsatt av hverandre. det er mest en elsk/hat situasjon

Så, en person kan ikke like både norsk og indisk mat samtidig?

da sier jeg det igjen. det er ikke min mening.

jeg hører på alt fra jazz og blues, til folkrock og den værste dødsmetall

edit: og klassisk

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Der er jeg uenig med deg.. Jeg vil si at metal har mer til felles med klassisk enn pop, eller, hvertfall den metallen jeg hører på.

Vel, det er ingen hemmelighet at Emperor ol. har latt seg inspirere av komponister som Edvard Grieg.... det samme kan dog ikke sies om band som Black Sabbath, Metallica, Iron Maiden, etc..

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Der er jeg uenig med deg.. Jeg vil si at metal har mer til felles med klassisk enn pop, eller, hvertfall den metallen jeg hører på.

Vel, det er ingen hemmelighet at Emperor ol. har latt seg inspirere av komponister som Edvard Grieg.... det samme kan dog ikke sies om band som Black Sabbath, Metallica, Iron Maiden, etc..

Da er vi enige da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...