GRendal Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Hei, er en lvl 24 Warlock på Sylvanas. Human. Synes jeg blir sinnsykt slakta i PvP mot horde. Og når jeg DOTer opplever jeg at ikonene Erstatter gamle DOTS istedenfor å legges til! Noen bra tactics dere veit om eller?
dimdal Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Jeg har sikkert slakta deg, vi er på samme server. For å være ontopic; hold deg bak lagkameratene dine, og kast på alt av curses og dots som support, og la dem gjøre damage ( og dø )
Same- Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Og når jeg DOTer opplever jeg at ikonene Erstatter gamle DOTS istedenfor å legges til! Du kan jo bare ha f.eks en curse of agony på om gangen, du kan ikke bare spamme på med den.
GRendal Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 Og når jeg DOTer opplever jeg at ikonene Erstatter gamle DOTS istedenfor å legges til! Du kan jo bare ha f.eks en curse of agony på om gangen, du kan ikke bare spamme på med den. nei men foreksempel Curse of Recklessness overlapper Curse of weakness
Potetdamen Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Og når jeg DOTer opplever jeg at ikonene Erstatter gamle DOTS istedenfor å legges til! Du kan jo bare ha f.eks en curse of agony på om gangen, du kan ikke bare spamme på med den. nei men foreksempel Curse of Recklessness overlapper Curse of weakness har opplevd dette selv, tror den blir der.. den bare "gjemmes" i bakgrunnen eller.no
brillan Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Gjør som alle andre alliance. Skaff deg en raid på 40stk. så klarer dere nok å ta oss 2-3stk om gangen
GRendal Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 (endret) et annet spørsmål? Når jeg tusler bortover og ser en f.eks Undead Rogue\warrior eller Tauren Shaman osv... VW er ingen vits i å bruke, den gjør jo ikke noe skade og taunt funker jo seff ikke PVP. Min taktikk tenkte jeg å være å bruke imps samt sette en 2-3 DOTS, for så å løpe. Mens duden løper etter meg så vil jo IMP blaste i vei på fyren? Dette kan vel funke greit nok? Hva synes dere? Endret 23. april 2005 av GRendal
XaF Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 (endret) En warlock har tre viktige punkt når det gjelder PvP 1. DOTs; disse er der det meste av skaden til warlock kommer fra... 2. FEAR; Hvis du skal ha skjangs til å ta de så må du chaincast fear, en fyr med warlock dot å fear dør fort.. 3. PET; bruk petten for alt den er godt for... Charm med Sco eller dmg til Imp er uvunderlig til en Warlock.. VW er bare tull å ha fremme i PvP.. Endret 23. april 2005 av XaF
GRendal Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 En warlock har tre viktige punkt når det gjelder PvP 1. DOTs; disse er der det meste av skaden til warlock kommer fra... 2. FEAR; Hvis du skal ha skjangs til å ta de så må du chaincast fear, en fyr med warlock dot å fear dør fort.. 3. PET; bruk petten for alt den er godt for... Charm med Sco eller dmg til Imp er uvunderlig til en Warlock.. VW er bare tull å ha fremme i PvP.. det var det jeg tenkte ja! men undead folk tåler jo fear. DOTe og løpe?
Ol'H Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Prøv ¨spill rogue i dette, det er kjipt det... druid å andre casters har en STOR fordel.
Plomma2 Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Prøv ¨spill rogue i dette, det er kjipt det... druid å andre casters har en STOR fordel. Ja. Spesielt den lille armoren vår. Gud for en fordel. Kommer det 2 stk i et raid er jeg dødsens. Får ikke tatt noen fordi det lagger. Bedre å være mele da.
Pug Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Prøv ¨spill rogue i dette, det er kjipt det... druid å andre casters har en STOR fordel. Hm? Rogues er jo som skapt for slikt kaos som det er nå. Vi bare stealther, og slakter ned noen stakkars alliance spillere som ikke klarer å holde seg til gruppa. Får vi trøbbel bare sprinter vi/vanisher vi
Bamse_ Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Først og fremst: Warlocks kan bare kaste 1 (EN) curse på en motstander av gangen, dvs at du må velge! I pvp lønner det seg somregel å bruke CoA siden denne faktisk gjør skade! VW er faktisk ikke heelt ubrukelig i pvp heller siden denne har muligheten til å gi deg skjold ved å bruke sacrifice Dette skjoldet varer bare i 30 sek though, men de sekundene kan være nok Den eneste måten vi egentlig kan vinne i pvp though er å bruke fear for alt den er verdt! (bare dumt blizz nerfer fear abilityen sønder og sammen )
hallgeirl Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 (endret) Og når jeg DOTer opplever jeg at ikonene Erstatter gamle DOTS istedenfor å legges til! Du kan jo bare ha f.eks en curse of agony på om gangen, du kan ikke bare spamme på med den. nei men foreksempel Curse of Recklessness overlapper Curse of weakness har opplevd dette selv, tror den blir der.. den bare "gjemmes" i bakgrunnen eller.no Neineinei. Kun 1 curse kan være aktiv på et target pr. warlock om gangen. Det står klart og tydelig i beskrivelsen på cursene. Edit: Bamse_ kom før meg Endret 23. april 2005 av ZiggWarth
MrLee Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 (endret) edit: nm: slik er detå skrive posten, også gå å handle før man poster : Endret 23. april 2005 av MrLee
GRendal Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 så bare bruke 1 curse altså? GUD det er jo helt SUG! jeg slenger som regel på 2-3 jeg !
Kyppre Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 hehehehe er du lvl 20+ og vet ikke at man kun kan ha en Curse per target? Bare sleng på cursen som passer best (improved) Immolate og Coruption, da har har han 3 damage buff'er på seg.
Bautastein Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 (endret) så bare bruke 1 curse altså? GUD det er jo helt SUG! jeg slenger som regel på 2-3 jeg ! Slik er det. Er ikke bare å trykke alle knappene du ser og håpe på det beste, da bør du velge noe annet enn warlock. Man må se an situasjonen og velge den curse som er best. I PvP er det ikke dots, men nukes som er mest effektivt (dreper fortest). Dersom du er destructionbygget, kan du gjøre god skade med nukes (Searing Pain og shadowbolt). Før du får + til critsjanse for SP bør du bruke shadowbolt. Da du ikke har fått verken curse of the elements (reduserer firemotstand) eller curse of shadows (reduserer shadowmotstand) har du ikke så mye å velge mellom. Da er det enten curse of agony eller curse of recklessnes. Sistnevnte gagner bare dine medspillere, ettersom du ikke er meleefighter. Curse of weakness er ikke en bra curse i forhold til de andre. Curse of exhaustion er ganske grei å ha, men da må man bruke 6 talents. Som lvl 24 har du uansett ikke fått nok talents til dette. Ellers er en warlock sitt eneste forsvar fear, som bør brukes så mye som mulig i PvP. Blizzard har gjort det nærmest umulig for oss på den kanten ved å nerfe fear og øke muligheten for undead til å motstå. Unngå undeads. Succubus seduction VAR et bra forsvar, den holder motstanderen rolig fram til den blir skadet (går ikke sammen med dots). Men nå har den blitt gjort om til en fear-effekt og blitt uskadeliggjort mot undeads. Virker litt rart at du skal bekymre deg om horde som lvl 24, men før du kommer deg opp i lvl og får bedre skills og flere talentpoeng, bør du prøve å nuke (shadowbolt / searing pain) så mye som mulig. Warlocks blir bedre jo høyere lvl de er. Endret 23. april 2005 av Pinglebolle
anon12234 Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 kun 1 curse kan brukes av ganger, men du kan bruke andre spells også. som f.eks CoA + andre dots (non curse)
Gjest member-60584 Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Gjør som alle andre alliance. Skaff deg en raid på 40stk. så klarer dere nok å ta oss 2-3stk om gangen du mener vel horde? det der er hvertfall tilfelle på min server.. horde svermer i 40 manns raid for å ta _EN_ stakkars low lvl alliance...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå