Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

DØD (over min siemens...(somikke funker))


Anbefalte innlegg

1. Nå skjønner jeg Ingenting... Min siemens scenic mobile 501 funker IKKE. Ved oppstart bare begynner den å pipe, og setter seg i hvilemodus... Det går ann å komme forbi en serie pipelyder ved å gå inn på bios, men den starter igjen etter 5min. Det går ikke å være på den mer enn 5min før den skrur jeg av;-) vifta skrur seg også av og på litt uforklarlig...

Endret av joergenmeister
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SÆRsland? særSLAND? SLANDsær? slandSÆR? Nå forvirrer du meg... Kanskje det har noe med C:\sær\sland\\\\\ å gjøre? tar hun imot datareparasjoner? Kan hun dele ut pen(g/n)er? Hvem er hun? jeg får sånn deja-vu av at jeg har møtt henne... kanskje dataen min fikk varige men av det? Tar hun imot gjester. SLAND! hørest litt kjent ut. Husker bare at jeg traff en som hette Irene SLANDsær engang jeg var i ett møte med en rar fyr som pimpa pastiller (ikke at jeg ikke gjorde det...) og lo oss i hæl mens vi fikk penner ark of kakao... Det er for godt til å være en drøm... Kan SÆRsland fikse dataen min?

Lenke til kommentar

1delig!!! SEFF! Jeg skal installere xp på nytt? Den dagen den maskina greier xp, er det ett mira(sland)kel . Den greier win 98 S(land)E

 

SÆRt er ordet, og Sland er på bordet? Nei huff, nå høres jeg ut som en annen kamerat av meg, som er BREEEEEED i skallen sin. Han som pimper pastiller (hvis namn ikke må nevnes) vet hva han heter. Jeg trenger bare å nevne kirkespir, dørlist, krangle og sland... Han heter...

Lenke til kommentar

1delig!!! SEFF! Jeg skal installere xp på nytt? Den dagen den maskina greier xp, er det ett mira(sland)kel . Den greier win 98 S(land)E

 

SÆRt er ordet, og Sland er på bordet? Nei huff, nå høres jeg ut som en annen kamerat av meg, som er BREEEEEED i skallen sin. Han som pimper pastiller (hvis namn ikke må nevnes) vet hva han heter. Jeg trenger bare å nevne kirkespir, dørlist, krangle og sland... Han heter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...