Gå til innhold

Slår WoW cs?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja, har begynnt å spille litt CS: S igjen jeg... hvis honor systemet blir så ille som jeg er redd, ser det ut til at det blir mer CS: S i fremtiden også...

Skrevet

WoW er jo ikkje litt i samme genre som CS da...

Eg liker ikkje CS eingang, AQ2 er det eg spiller av onlinefps

Så hos meg er ikkje CS i nærheten av WoW eingang

Skrevet

Enig med dere, har ikke begynt å spille WOW (enda), men har spilt CS en del. Eneste likheten er vel at begge er multiplayerspill med stor fokus på å spille mot ekte personer.

Skrevet

hva med 14tiss statusen til alle PvP gankere som kommer til å hærje på serverene med honor patchen? da tror jeg nesten jeg foretrekker CS ...

Skrevet (endret)
hva med 14tiss statusen til alle PvP gankere som kommer til å hærje på serverene med honor patchen?

Jaha, hva vet du om det? Om du mener at PvP = fjortis så tror jeg du har tatt feil banan.

da tror jeg nesten jeg foretrekker CS ...

Fint. Now leave us.

EDIT: Forhastede konklusjoner... =P

Endret av WarpX
Skrevet

spilte cs aktivt før 11.januar. spilte ca 4 timer hver dag i 4 år...... har ikke spilt siden 11.januar. det sier litt om hvor my bedre WoW er enn cs. dessuten kan man egentlig ikke måle hvilket som er "best", for cs er FPS og WoW er MMorpg.... men jeg syntes iallefall at det er mer underholdende å spille WoW. begynner vell med cs til sommeren igjen, kanskje jeg er lei av wow da....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...