Gå til innhold

K750i vs W800i


Anbefalte innlegg

Forskjellen ligger vel også i prisen?

Går an å forhåndsbestille enkelte steder og K750i koster ikke 4000 engang. Det er ekstremt bra.

Mens W800i ligger på 7000-8000kr.

Men det vil nok gjøre et lite stup når den kommer.

 

Jeg ville valgt W800i. Den har mp3spiller som en slags hovedfunksjon i tillegg til ringing og skriving. Noe a la moto e398. Bare mye mer stas.

Men skjermen skulle vært litt større. En QVGAskjerm hadde gjort telefonen mye bedre. (Og kanskje større?)

Prisen blir no iallefall ikke å ligge på 7000-8000Kr, hvor kommer det ifra???? Det er jo ikke så stor forskjell på W800 fra K750i, det er jo bare det at det følger me et 512mb minnekort, bedre øreplugger... Og litt bedre lyd i Høytaleren... Men 7000-8000Kr... Da hadde æ heller kjøpt meg en K750i me et 2Gb minnekort...

Endret av SE Laffen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at Unlockshop har stoppet tilbudet om å legge inn W800 FW inn i K750. Er i grunn ikke så rart. Dette var, som de skrev ikke godkjent av SE.

 

Skulle tatt seg ut om noen skaffet seg en piratversjon av kommende Microsoft Windows, og reklamerte på nettet med at du kunne sende PCen inn til dem så skulle de innstallere ny Windows for deg.

 

Men dette viser jo helt klart at dette med Flight Mode bare er en software sak, så her bør SE komme med en oppdatering. K750i er jo helt klart en telefon som apelerer til business markedet, og her er det mange som flyr oft.

Endret av SHU
Lenke til kommentar
Ser at Unlockshop har stoppet tilbudet om å legge inn W800 FW inn i K750. Er i grunn ikke så rart. Dette var, som de skrev ikke godkjent av SE.

 

Skulle tatt seg ut om noen skaffet seg en piratversjon av kommende Microsoft Windows, og reklamerte på nettet med at du kunne sende PCen inn til dem så skulle de innstallere ny Windows for deg.

 

Men dette viser jo helt klart at dette med Flight Mode bare er en software sak, så her bør SE komme med en oppdatering. K750i er jo helt klart en telefon som apelerer til business markedet, og her er det mange som flyr oft.

Sikkert fordi den ikke er i salg ennå. Det blir jo som å ha en w800i bare i et annet skall. Når den kommer, da vil jeg tro at man kan legge inn w800i firmware på k750i.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
K750i er jo helt klart en telefon som apelerer til business markedet

Hvorfor det?

 

Slik jeg ser det, er K750i mye mer en ungdomstelefon, med fokus på bilder og musikk.

Lenke til kommentar
K750i er jo helt klart en telefon som apelerer til business markedet

Hvorfor det?

 

Slik jeg ser det, er K750i mye mer en ungdomstelefon, med fokus på bilder og musikk.

Pga følgende:

 

Bluetooth

E-post

God sync mot Outlook og notes

Meget god batteritid

Relativt god kalenderfunksjon

Nøytralt og stilrent design

 

En verdig arvtager til den ultimate businesstelefonen 6310i.

Lenke til kommentar

Jepp !

 

Har nå kjøpt meg en Se k750i som er oppgradert til Se w800i.

 

Der er en svensk kis på qxl som selger de.. kun 2599,-nk kr inkl frakt.

Og da er den også selvsagt uten operatøtlås og sånt tull. :D

 

mener jeg har gjort et godt kjøp, hva sier dere andre ?

 

sjekket selvsagt selgers karakter før kjøp og de var upåklagelig.

 

 

 

 

Vedlagt bilde som viser tlf med oppgradert software w800i .

post-219-1120341364_thumb.jpg

Lenke til kommentar

jeg må nok si meg enig at den originale w800i ser bedre ut en en oppgradert k750i men jeg får klare meg med denne så lenge.

den var tross alt en Ny k750i ! :p

 

skal lete lenge etter en ny k750i uten operatørlås til denne prisen.

kan nevne at frakt var i utgangspunktet 250,- så 2350,- for en ny tlf som dette...... ;) vel,da har man ikke lov å klage mener jeg !

 

:cool:

Lenke til kommentar
jeg må nok si meg enig at den originale w800i ser bedre ut en en oppgradert k750i men jeg får klare meg med denne så lenge.

den var tross alt en Ny k750i ! :p

 

skal lete lenge etter en ny k750i uten operatørlås til denne prisen.

kan nevne at frakt var i utgangspunktet 250,- så 2350,- for en ny tlf som dette...... ;) vel,da har man ikke lov å klage mener jeg !

 

:cool:

Men min K750 ser slik ut også, er bare å bytte themes det, så har du walkman i alle menyene, og også som animert bakgrunn...

 

Men hvis du har flight modus så hjelper det seg, det har selvsagt ikke jeg...

Er også en forskjell i den øverste knappen i midten, nærmest skjemen på henholdsvis K750/W800, tror at på K750 så går man inn i en egen dedikert meny, mens man i W800 går rett til musikken, usikker på om denne kan programmeres?

Men skal kjøpe denne mobilen til kvinnen så ser vel det snart... vet det kommer en review om W800 imorgen.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette har blitt tatt opp tidligere, da jeg ikke har lest hele denne tråden:

 

Skjermen til W800i vil være underlegen skjermen vi finner på K750i. Den vil nemlig få samme skjerm som S600, en skjerm som er svakere innendørs enn K750i sin skjerm, men bedre utendørs (for sammenlignig, bla deg gjennom testen av S600 hos Mobile-Review.com). Bl.a. fører dette til lavere oppdateringsfrekvens ved animasjoner hos W800i.

 

Av andre ting så vil linsen på kameraet holder lavere standard enn K750i også. Grunnen til alt dette er ønske om lavest mulig pris på W800i! Hvis alt dette stemmer så er jeg glad jeg valgte å kjøpe meg en K750i.

 

Kilde: SE-NSE.com

Lenke til kommentar

Noe nytt ang. slippdato for w800i? Finner ikke noe sted hvor en spesifikk dato er oppført. Vil gjerne ha tak i denne tlf NÅ, da jeg er helt uten tlf om dagen... Om det er et bedre tema for dette spørsmålet så vis gjerne vei..

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette har blitt tatt opp tidligere, da jeg ikke har lest hele denne tråden:

 

Skjermen til W800i vil være underlegen skjermen vi finner på K750i. Den vil nemlig få samme skjerm som S600, en skjerm som er svakere innendørs enn K750i sin skjerm, men bedre utendørs (for sammenlignig, bla deg gjennom testen av S600 hos Mobile-Review.com). Bl.a. fører dette til lavere oppdateringsfrekvens ved animasjoner hos W800i.

 

Av andre ting så vil linsen på kameraet holder lavere standard enn K750i også. Grunnen til alt dette er ønske om lavest mulig pris på W800i! Hvis alt dette stemmer så er jeg glad jeg valgte å kjøpe meg en K750i.

 

Kilde: SE-NSE.com

Jeg får dette til å høre tvilsomt ut... :hmm: Ser ikke noe grunn i å sette ned kvaliteten på telefonen for å få prisen lavest mulig. Folk vil jo ikke ha en telefon av lav kvalitet. :no: Jeg leste et annet sted at alt var likt med telefonene bort sett fra design og fw.

 

Det blir w800 på meg uansett :love:

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette har blitt tatt opp tidligere, da jeg ikke har lest hele denne tråden:

 

Skjermen til W800i vil være underlegen skjermen vi finner på K750i. Den vil nemlig få samme skjerm som S600, en skjerm som er svakere innendørs enn K750i sin skjerm, men bedre utendørs (for sammenlignig, bla deg gjennom testen av S600 hos Mobile-Review.com). Bl.a. fører dette til lavere oppdateringsfrekvens ved animasjoner hos W800i.

 

Av andre ting så vil linsen på kameraet holder lavere standard enn K750i også. Grunnen til alt dette er ønske om lavest mulig pris på W800i! Hvis alt dette stemmer så er jeg glad jeg valgte å kjøpe meg en K750i.

 

Kilde: SE-NSE.com

Jeg får dette til å høre tvilsomt ut... :hmm: Ser ikke noe grunn i å sette ned kvaliteten på telefonen for å få prisen lavest mulig. Folk vil jo ikke ha en telefon av lav kvalitet. :no: Jeg leste et annet sted at alt var likt med telefonene bort sett fra design og fw.

 

Det blir w800 på meg uansett :love:

 

Tror de skal sette ned kvaliteten på en noen komponenter for å kompensere for at W800i kommer med bedre headset og 512 MB MemoryStick Duo, slik at den ikke blir dyrere enn K750i til tross for at den er bedre utstyrt på tilbehørssiden (ut fra esken).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...