Gå til innhold

K750i vs W800i


Anbefalte innlegg

Blir K750i på meg! Jeg har Mp3 spiller, og kjøper heller en ny en, enn å betale 1500-2000.- ekstra for W800! For 2000,- får jeg en Zen Micro, som gruser Mp3-spilleren i W800

Blir litt off-topic, men føler at jeg må advare deg mot Zen Micro.

 

Av mine 7 bekjente, inkludert meg, som har Zen Micro har alle blitt ødelagt etter noen uker/måneder. Man får ny veldig lett, men den blir også ødelagt.

 

Da har du min advarsel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir K750i på meg! Jeg har Mp3 spiller, og kjøper heller en ny en, enn å betale 1500-2000.- ekstra for W800! For 2000,- får jeg en Zen Micro, som gruser Mp3-spilleren i W800

Blir litt off-topic, men føler at jeg må advare deg mot Zen Micro.

 

Av mine 7 bekjente, inkludert meg, som har Zen Micro har alle blitt ødelagt etter noen uker/måneder. Man får ny veldig lett, men den blir også ødelagt.

 

Da har du min advarsel.

Jeg skal ikke ha meg Zen Micro, var bare ett døme...

 

Men takk for advarselen :)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Blir K750i på meg! Jeg har Mp3 spiller, og kjøper heller en ny en, enn å betale 1500-2000.- ekstra for W800! For 2000,- får jeg en Zen Micro, som gruser Mp3-spilleren i W800

W800 kommer ikke til å koste 2000.- mer enn K750... det er litt i overkant.

Tipper på ca 1000.- ekstra.

:whistle:

Jeg sa 1500-2000.- noe mindre enn 1500 mer kan jeg vedde på den ikke koster! Minnekort er dyrt + om en skal ha gode headsett må en opp i pris. Og en betaler sikker litt ekstra for Walkman -logoen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hva med qtek 8100 da? den ser jo ut til å ha alle proff funksjoner i tillegg til støtte for minnekort opptil 4 gb!

8100 kan ta seg en bolle, med VGA-kameraet sitt. :thumbdown: Dessuten blir det bare off-topic... :p

er kameraet så viktig da? mp3 spillingen er nå viktigere for meg da...

Lenke til kommentar
...

La oss snakke om SonyEricsson i denne og den andre posten om SEs kommende mobiler, istedenfor å prøve å få folk til å heller kjøpe Qtek 8100.... :thumbup:

tenkte målet med debatten var å belyse hvilken telefon som var best på det se hevder de er best på. hvis qtek 8100 er bedre en se sine modeller hvorfor da kjøpe se?

Lenke til kommentar
...

Fordi tråd-starter lurte på hva som var forskjellene mellom K750i og W800i, og det blir da helt meningsløst å blande inn en PDA, og for så å argumentere hvorfor folk skal velge den, som en annen misjonær.

 

--

 

Min personlige mening er at W800i har en stor fordel med at man kan skru av telefonen å få en fordoblet levetid på mp3-spilleren.

Dessuten er designet en del "freshere" enn K750i's, spør du meg!

Lenke til kommentar
Min personlige mening er at W800i har en stor fordel med at man kan skru av telefonen å få en fordoblet levetid på mp3-spilleren.

Spørsmålet er jo bare om noen kommer til å få bruk for det. Det er jo stort sett for flyturer og på hyttetur uten mobildekning, og det er skjer ikke så ofte for alle...

 

Jeg kommer ikke til å bruke det. Jeg har stort sett på telefonen hele døgnet, og jeg setter meg ikke ned og tenker: "Nei nå skal jeg bare høre på mp3, for nå har jeg så god tid at jeg kan sitte i hele dag og høre på dem og så er jeg ikke interessert i at noen ringer meg..." Eneste tilfelle jeg kan tenke meg, er når det nesten ikke er batteri igjen, slik at hvis telefonen begynner å ringe, så kutter den nesten med en gang. Da kan jeg heller skru den av, og fremdeles kunne sitte og høre på musikk.

Lenke til kommentar

Hva er det som er så dårlig med mp3spilleren til K750I egentlig? (bortsett fra mangel på dedikerte knapper og batteribruk) Funker ikke den som hvilken som annen mp3spiller?

 

Går det forresten ann å putte i en vanlig jackplugg i k750i? (jeg tviler men det er lov å spørre)

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar
Hva er det som er så dårlig med mp3spilleren til K750I egentlig? (bortsett fra mangel på dedikerte knapper og batteribruk) Funker ikke den som hvilken som annen mp3spiller?

 

Går det forresten ann å putte i en vanlig jackplugg i k750i? (jeg tviler men det er lov å spørre)

Bortsett fra dedikerte knapper, batteribruk, lydkvalitet.. Jeg synes det er litt jeg...

 

Man kan ikke koble vanlig jack rett inn, men det kommer adapter fra SE som man kan kjøpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...