Gå til innhold

Ny info om PC versjonen av San Andreas! (+HW-krav)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så langt har Rockstar ikke sagt noe om nye biler eller multiplayer, og sjansen for at noen av dem blir inkludert er minimal.

Men så får vi alltids MTA (Multi Theft Auto) da. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette ser jeg fram til...skulle önske de fikk en skikkelig multiplayer option i disse nye GTA-spillene dog, de brukerlagde moddene, MTA, er ikke spesielt stabile.

• 2 uker senere...
Skrevet
Håper det blir noen form for multiplayer, Vice city multiplayer er litt morsom, men en offisiel release ville vært kult.

Det kommer ikke til å skje, ikke med San Andreas, i allefall.

Skrevet

Noen som vet om grafikken på xbox blir bra da? Jeg går for xbox versjonen :thumbup: . MYE morsomere enn på pc (i hvert fall til det kommer multiplayer til pc :p )

Skrevet

Hvorfor mye morsommere enn på PC?

Min subjektive mening (har sikkert veldig mye med at jeg bare har PC å gjøre, men) er at spill disse (og FPS) fungerer best på PC.

Til spørsmålet ditt: Det blir vel en mellomting, noe mellom PS2's grafikk, og PC'en sin oppdaterte grafikk.

Skrevet

tror x-box versjonen blir lik pc versjonen minus valg av oppløsning.

det de har gjort siden ps2 utgaven er sikkert bare å fiksa litt på shadere og høyere oppløsning på shadow-mappen.

hmm. gta4 med unreal 3 motoren hadde vært noe :love:

Skrevet
hmm. gta4 med unreal 3 motoren hadde vært noe :love:

Absolutt ikke!!

Spillet ville ikke kunne kjørt på selv den kraftigste PC'en som er mulig å skaffe, selv lenge ETTER at spillet hadde kommet ut!

Husk at biler og folk skal konstant bevege seg innen en sektor på MINST 1km, så det ville ødelagt hele greia. :(

Skrevet
Noen som vet om grafikken på xbox blir bra da? Jeg går for xbox versjonen :thumbup: . MYE morsomere enn på pc (i hvert fall til det kommer multiplayer til pc :p )

??? Dårligere grafikk, dårligere framerate, dårligere oppløsning... ja det høres jo mye mer morsomt ut på konsoll... :roll:

Skrevet

??? Dårligere grafikk, dårligere framerate, dårligere oppløsning... ja det høres jo mye mer morsomt ut på konsoll... :roll:

Grafikk trenger ikke å ha noe å si for spillgleden. ;)

BTW: Grafikk har heller aldri vært GTA's sterke side, så de som har kjøpt GTA spillene for grafikkens skyld.... Ja, de er snåle...

Skrevet
[iC' date=25/05/2005 : 10:52]

Grafikk trenger ikke å ha noe å si for spillgleden. ;)

BTW: Grafikk har heller aldri vært GTA's sterke side, så de som har kjøpt GTA spillene for grafikkens skyld.... Ja, de er snåle...

My point. Spillgleden er den samme(eller bedre pga. evt. tilleggsmateriale) + at alt som har med det visuelle å gjøre er bedre. HVordan kan det da være mye morsommere på konsoll som noen påstår? Men uansett hvordan man vrir og vender på det, i et slikt spill spiller grafikk(og lyd) også en meget stor rolle. Hadde man kun hatt svart/hvitt skjerm med fyrstikkmenn hadde det rett og slett ikke fungert.

Skrevet

Du glemte å legge til at muligheten til å modde spillet forvinner når man spiller det på xbox, Det er jo halve gleden med GTA, husker jeg lagde masse maps og sånt til Vice City :yes:

Skrevet

gleder meg noe sinnsykt til GTA SA kommer..

grafikken i GTA er ganske viktig egentlig.. detaljene er viktigere der enn i ett FPS spill.. min mening da..

og ikke minst den kjekke MP3 spilleren når man går lei av radio kanalene

spillet er forhåndsbestillt.. så dumper vel ned i postkassten om ikke mange ukene..

Skrevet
grafikken i GTA er ganske viktig egentlig.. detaljene er viktigere der enn i ett FPS spill.. min mening da..

Så hvorfor gleder du deg til San Andreas da? San Andreas har jo noe av den svakeste grafikken vi får se i nyere spill! :ohmy:

Personlig synes jeg ikke grafikken er en negativ ting, men du kan umulig mene at GTA's grafikk klarer å kjempe mot sværingene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...