howzer Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Dere som får melding om oppgradering har installert over betaversjonen, har dere ikke? Det er jo slikt man ikke skal gjøre Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Joda, det stemmer det, men i motsetning til en del andre i denne tråden fungerer installasjonen min utmerket. Så kan vel ikke vært helt på jordet. Hadde Opera begynt å krasje ville jeg nok tatt en ren reinstall. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Jeg har en teori: Kresjene oppstår blant annet på blink. Noen som er enige? Noen andre som har oppdaget at det skjer ofte på den siden? Endret 27. april 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Blink- og forum-krasjene er relatert og vil være fiksa i neste utgave. http://my.opera.com/forums/showthread.php?...0769#post910769 Endret 27. april 2005 av dan1el Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Jeg har en teori:Kresjene oppstår blant annet på blink. Noen som er enige? Noen andre som har oppdaget at det skjer ofte på den siden? Det har du faktisk rett i. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Da var Beta3 på plass igjen og fungerer utmerket . Drøyer Final-versjonen til de har fikset problemene. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Dere kan spørre når Opera 8.01 kommer: http://www.opera.com/contact/chat/ Heheh. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Da var Opera 8.01 Technical Preview 1 for Windows ute for test Lenke til kommentar
So|o Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Da var Opera 8.01 Technical Preview 1 for Windows ute for test Ja, og den er like ustabil som 8.0 Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Merket meg dette selv, på Opera Forumet er det vist også flere som har kommet til dette. Riktignok vedr. dette forumet, blink problemet er vistnok fikset. Vel det ser ut til å funke på blink, men har sett at folk klager på at det kræsjer på forum.hardware.no. Noen som har opplevd kræsj på enten blink eller forum.hardware.no? :-) Får selv ikke reprodusert kræsj på noen av stedene. Endret 9. mai 2005 av am3k Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg kjører 8.0 på WinXp Pro engelsk med SP2. Har ikke opplevd noen ustabiliteter i det hele tatt, men nå er ikke jeg på blink i det hele tatt da. Men mange som hadde problem med hw.no forumet og jeg har ikke opplevd noe prob her heller. Så kan problemet kanskje sitte i at man har SP1 eller norsk OS eller noe som skaper denne ustabiliteten kanskje? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Så kan problemet kanskje sitte i at man har SP1 eller norsk OS eller noe som skaper denne ustabiliteten kanskje? nix. har selv engelsk winxp pro med siste servicepack og oppdateringer, opera krasjer like fullt. har nettopp lagt inn 8.01, så nå er jeg spent på hvor lenge det holder... Lenke til kommentar
howzer Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Opera 8.0 er dønn stabil her med Windows XP SP2... Merkelig? Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Opera 8.00 og 8.01 kræsjer hos meg om jeg klikker på linker inne på kontrollpanelet her på hardware.no forumet O_o Merkelig nok så fungerer det om jeg åpner linkene i et nytt vindu. (Kræsjlogg er sent til Opera) Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Prøvd kontrollpanel linkene her nå med jobb PC'en. P4, 2,4Ghz med W2K pro norsk med SP4 og Opera 8.0 fungerte uten tryn så langt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Prøvd kontrollpanel linkene her nå med jobb PC'en. P4, 2,4Ghz med W2K pro norsk med SP4 og Opera 8.0 fungerte uten tryn så langt. Funker som gull har også, må være litt furstrende for opera-gutta, er jo som regel enklere å fnne konsistente feil, enn feil som bare enkelte brukere opplever. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå