Gå til innhold

Dette gir dårlig moral

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det litt kult i går med 3 hordes. Jeg som er i lvl 50 og er en warlock, pluss en jeg hjalp med en quest som er i lvl 49 som er warrior. Skulle inn i den siste båten som er nærmest BB i STV. Der var det 3 hordes, som holdt på å drepe den vi skulle ha. De fikk drept fiendene mens vi angrep. Så, begynte det helle. de kom tilbake å prøved å drepe oss. Klart det ikke. men så kom dem igjen. Og da klart dem det. Men ikke bare det. Etter at de hadde drepe oss så campet de ved kroppen, og drepe oss på gang og gang. men til slutt så tok vi tilbake det. Og drepe de. De hva lvl 42-47. Hadde veldig kult.

Pluss det dumeste jeg har sett. Jeg har mount ikks sant, jo. Hvorfor prøver da en lvl 47 druid å løpe etter meg i transport formen. Den har jo bare 40% extra movement. Mens jeg har 63%.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Forvente å få slibrigheter slengt i trynet fordi jeg er jente

Ikke tenk så mye på dette...gutter er bare ute etter en flørt...du må ta det som et kompliment!

Mulig jeg er prippen, men jeg tar ikke slikt som

Bosslayer touches your boobs. Oh! So nice!

som et kompliment. Spesielt ikke når jeg står og selger ting på AH. Hadde jeg vært på et vertshus, så kunne det muligens passert. Problemet er at en del ikke skjønner forskjellen på behagelig flørt og ubehagelig trakassering, eller litt leken ganking og timevis med corpsecamping. Virker som om en del folk bare ikke skjønner at det finnes grenser der ute.

KK

Skrevet (endret)
Det er bare et spill.

Og det skulle en jaggu ikke tro etter å ha lest gjennom de siste sidene.

Er det rart det finnes krig i verden.

Advarsler utdelt.

Endret av el-asso
Skrevet
Det er bare et spill.

Og det skulle en jaggu ikke tro etter å ha lest gjennom de siste sidene.

Er det rart det finnes krig i verden.

Advarsler utdelt.

Jepp, men samtidig er det synd at noen går inn for å ødelegge spillopplevelsen til andre folk fordi de synes det er så gøy å se at andre blir sint.

Skrevet

OK; vi trenger ikke være helt Hakkebakkeskogen heller, men det hadde vært fint å kunne slippe å forholde seg til nek uten respekt og litt sosiale antenner.

Kirikiri

Det hadde vært fint med fred i verden og.

Skrevet

Folkens, dere blir så utrolig forbanna at jeg får hakeslepp her. Har tatt screenshots av mange poster her. Et godt råd til dere: WoW er som det er, dere klarer ikke forandre på det.

Slutt å spille det før dere får hjerteinfarkt eller ryker en blodåre :!: Spill skal være morro :tease:

Skrevet (endret)
Folk som ganker uskyldige folk 10 lvl++ under seg, uten annen grunn enn å plage, er bare idioter. Idioter som ikke klarer å sloss mot noen på sin egen størrelse (level). Men idioter har jo verden nok av, så det er jo ikke rart at noen av disse har forvillet seg innpå PvP-serverne.

Min filosofi er enkel;

Jeg angriper de som:

- ypper til bråk ved å "tafse" på meg eller andre i nærheten

- er på guildets KoS-list eller min personlige Revenge-list

- blir tatt på fersken når de ganker lowbies

Jeg angriper ikke de som:

- quester fredelig ved min side og ikke tag-stjeler mobs*

- hjelper meg i kamp med en vanskelig mob*

- oppfører seg hyggelig ved /wave /greet osv.*

- holder på å sloss mot mobs

- er 10+ lvl under meg

*Merk at honor-systemet fører til at disse punktene strykes.

Men som nevnt: å ganke folk 10lvl under seg er bare helt idiot, pluss at man får ikke honor av det uansett, så hva er vitsen?  Jeg sier til dere som har denne filosofien: "Jeg angriper alle jeg kommer over. Det er krig!!111 FFS!!". Hva gjør dere når dere ser en lvl ?? fiende? Angriper han fordi det er krig? Neppe.

Jeg spiller med akkurat samme filosofi. Jeg synes det er mer morro å jobbe sammen med horde og drepe mobs enn å drepe ham. Litt på grunn av at han når som helst kan begynner å angripe som gjør at spenningen holdes oppe.

Hvis jeg finner ut at en plass som som angripes av hordes. Mange hordes. Og vi sliter. Da blir jeg djevelsk. Og samler masse folkog jager dem et stykke. Knerter dem og går tilbake. Hvis vi er mange nok så prøver vi å corpsecampe en lvl ??

Da funker det ofte sånn at horde gjengen samler seg sammen igjen, og innleder et nytt angrep, og morroa starter på nytt.

Når hele alliance gjenger skriker /commands og man får en liten solidaritetsfølelse gjør det hele ekstra morro.

Dessuten er det morsomt å knerte horde folk som hat tatt deg før.

Slik liker jeg å spille.

Angående spørsmålet rundt high lvls som gansker low lvls er det en del av spillet.

Som sagt tidligere finnes det idioter over alt og at noen har forvillet seg inn i wow verdenen er uunngåelig.

Så å whine hjelpe ikke. Det er bare å mase i main/guild om å få hjelp,

En god og villig pvp guild er meget viktig i pvp realms

Endret av ulv
Skrevet
Angående spørsmålet rundt high lvls som gansker low lvls er det en del av spillet.

Som sagt tidligere finnes det idioter over alt og at noen har forvillet seg inn i wow verdenen er uunngåelig.

Så å whine hjelpe ikke. Det er bare å mase i main/guild om å få hjelp,

En god og villig pvp guild er meget viktig i pvp realms

:yes:

Det er bra noen har skjønt det iallefall.

Skrevet

Kjapt og enkelt, dishonor point med påtvungen effekt. Slik som når ryktet ditt synker og vaktene på en plass går å tryne på deg. Så om en stakker ganker seg ned til dishonorable dog, så ryker vaktene i hjembyen hans rett i tryne på ham med første sjangs :!:

Skrevet (endret)

ja... eneste som mangler i honour systemet er dishonor for Player kills...

Dessuten er "rekkevidden" for å få honour points latterlig... drepe folk 10 lvls under deg og få poeng for det? HALLO? får ikke XP av mobs som er 10 lvls under deg, gjør man? -5 lvls max for honour points mener jeg, dishonor points for å ganke -6 eller mer...

uten vanære kan ingen ha ære

Endret av MrLee
Skrevet

Her er essensen av argumentet til griefere: Folk tar spillet altfor seriøst

Slik blir en griefer født. Han tar spillet veldig seriøst en periode, så blir han ganket og corpsecampet, og blir skikkelig forbannet. SKjeller ut grieferen og nekter å gi seg, mens grieferen ler mer og mer, og har det gøyere og gøyere. På dette tidspunktet gir han opp, og trøster seg selv med at det tross alt bare er et spill. Deretter blir han misjon å gjøre spillet så jævlig som mulig for andre, som de idiotene de er som tar spillet så seriøst.

Det er derfor griefing sprer seg som en kreftsvuls, og ødelegger spillet innenfra. Det er de menneskene som blir mest engasjert av alle i et spill, som tilslutt blir den som elsker å ødelegger for andre. Det er trist å se.

Så asad, du må gjerne fortsette din misjon her på forumet med å fortelle alle hvor dumme de er som tar spillet så seriøst, og inni spillet ved å ødelegge for dem mest mulig. Om det er det du syntes er gøy så får du gjerne fortsette for min del. Jeg får bare prøve å gjøre det beste utav det når jeg treffer på en av dere inni spillet, og innse at dette er en del av WoW og at det sannsynligvis aldri vil forsvinne. Trøsten er vel at du eventuellt vil bli lei av å gjøre det, når du har fått nok folk forbannet, og tilslutt innser hvor tåpelig det er. Kanskje vi kan sloss side om side engang i fremtiden, men intill da håper jeg vi aldri møtes i WoW.

Skrevet

For alle dere som syntes at de som corpse-camper ødelegger for folk i flere timer:

Jeg er helt enig, men den som blir campa kan komme seg unna hvis han vil. Han kan ress bak et tre, for eks. Det er ikke alltid det virker.

Han kan også snakke med den gode venn spirit healer hvis det er et ekstremt tilfelle.

Det skal virke unødvendig, men sånn er det.

Man kan ihvertfall ikke si at man ikke får spillt på timer pga. det.

Og til slutt, ganking = fjortiss

Skrevet (endret)

For å nevne EN liten artig ting ved ganking, er jo at nå er det heavy guild-kriger på serveren vår. Vi er i heavy krig med flere guild (spesielt 3). Det som er litt morsomt er at når vi kommer opp på lik level, og de ikke lengre kan ganke oss, så pwnzer vi de lett som bare det.

Skulle sett vi bare ryddet hele Un'Goro for "Kings of Warsong". Vi drev ikke på med noe corpsecamping eller noe sånt drit. Vi bare slaktet de ned når vi fant de. Når den nye patchen kommer er det bare å glemme å gå alene lengre.

Det at noe er "bare et spill" gjør ikke en person mindre drittsekk. Når man prøver mest mulig å ødelegge for andre, uansett hva det gjelder, så er man en drittsekk.

Og til slutt, mine favoritt smilefjes: :whistle::w00t::hrm::thumbdown:

Endret av Masse
Skrevet

Det er et rollespill, og gankere spiller en rolle (bevisst eller ubevisst). Hadde flere spillere klart å innse at man må leve seg inn i characteren ville man blitt kvitt mye av det CS-preget som foregår på PvP servere.

Savner litt av motstykket til gankere ingame. Rettskafne spillere som lett reiser fra Kalimdor til Eastern Kingdoms for å hjelpe en alliert i nød.

Hadde likt å se en guild i hver faksjon som opererte som politi og straffet de som brøt de uskrevne lover. Noen som aldri tok uprovosert initiativ, men snarere håndhevdte "lovene". Vil tro vi hadde sett mye slikt på en eventuell RP PvP server.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...