Gå til innhold

ditt beste "LOL" spilleopplevelse!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du mener en sånn derre lol spillopplevelse -

Meg og 10 andre sto på startstreken på LFS S2.

Starten går og alt ser ok ut. Så plutselig forsvinner de 4 første bilene i 3 sekunder, og så plutselig popper de frem igjen, og alle bilene fyker i all retninger, 3 blir kicka fordi de fløy som pokker langt bakover på banen (skjer automatisk), 2 forsvinner lang pokker ut av banen og resten flyr med vil fart gjennom lufta! Ikke en ENESTE bil var i stand til å kjøre ordentlig etterpå :thumbup:

Og alle sa, "looooooooooool", ROFL" OMG, OMFG" etc...

Det er den største lol `en jeg har opplevd, skulle ønsket jeg hadde tatt det opp, for det var rett og slett sykt i ordets rette forstand.

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Om noe skal nevnes, så må det være den første (og ytterst få) gangene jeg spilte Counterstrike: Høyere densitet av dysletikere og annen løsmiddelskadd ungdom skal man lete lenge etter

 

Moderatoredit: Til info for lesere av tråden så vil jeg si at diskriminering av dyslektikere strider mot retningslinjene, og det er utdelt advarsel som følge av dette.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Største LOL opplevelsen jeg har hatt var i BFME.

Spilte mot en noob, Gondor mirror kamp.

Man starter med ca 800 ressurser.

Av de må man seff kjøpe ressurs bygninger for å få mer ressurser.

Det eneste han gjorde var å bygge et tårn for de 800!

Dermed hadde han ikke mer penger og det var GG for ham :tease:

Lenke til kommentar
Om noe skal nevnes, så må det være den første (og ytterst få) gangene jeg spilte Counterstrike: Høyere densitet av dysletikere og annen løsmiddelskadd ungdom skal man lete lenge etter

Du mener vel

 

Høyere densitet av dyselektrikere og annen løsmiddelskadd ungdom skal man lete lenge etter

 

Har hatt noen bra morsomme opplevelser med worms world party :love:

Lenke til kommentar

det beste jeg husker fra et spill var i de gode gamle red alert 2 dager. Jeg og en kompis spilte på internett (han satt med modem og jeg isdn men det er en annen sak). Vi spilte mot to tyskere på et relativt stort map, custom made. Vi kriga og kriga i mange timer, kampen varte totalt godt over 3 timer så vidt jeg husker for vi ga oss aldri!! Vi var så nærme å bli knust at det faktisk var et under at vi snudde kampen og vant. Om dere husker så kunne man på RA2 bygge sånne generatorer som gjorde mappet usynlig for fienden, vi så kanskje 20% av kartet, de resterende 80% hadde de to base på. Jeg var så og si knust men fikk redda over en byggebil inn i basen til kompisen min, på andre siden av mappet. Han hadde bygd et sinnsykt prism forsvar bestående av prism tårn og prism tanks med mur rundt. De prøvde seg på et massivt angrip inn hovedporten her men de ble knust. Jeg klarte å bygge meg opp igjen hos han og så stjal vi alle penga dems og knuste dem!!!! hahahaha ler enda når jeg tenker på det. Tidenes feteste match. Underveis når det så som mørkest ut slang dem dritt til oss som "noobs" osv. HAHA, den som ler sist ler best :D

Lenke til kommentar
Min beste Lol opplevelse var da jeg slo en n00b i CS, han var liksom "gonna PWN you weith teh AWP and kill youh!" så jeg bare sa "F*** Up*** clint eastwood" Så loada jeg .50'en min og tok et skikkelig 1337 Headshot på han, og han var som "Omfg, you f*** cheater im going to get you banned from CS, you n00b!!" Og så jeg var liksom "Get skillz mofo, cuz you ain't getting this sorry deagle maister" Så lo hele laget mitt og jeg hadde en flott kveld

 

 

Ja...

Lenke til kommentar
Min beste Lol opplevelse var da jeg slo en n00b i CS, han var liksom "gonna PWN you weith teh AWP and kill youh!" så jeg bare sa "F*** Up*** clint eastwood" Så loada jeg .50'en min og tok et skikkelig 1337 Headshot på han, og han var som "Omfg, you f*** cheater im going to get you banned from CS, you n00b!!" Og så jeg var liksom "Get skillz mofo, cuz you ain't getting this sorry deagle maister" Så lo hele laget mitt og jeg hadde en flott kveld

 

 

Ja...

:lol: ^^

 

RtCW multiplier v1.4: En fyr ville sprenge alle med panzerfaust men så greiern å sprenge seg selv i steden.. litt morsomt å se på, siden menneskene sprenges i kroppsdeler og gir den berømte "splash" lyd. Owned.

Lenke til kommentar

Da jeg spilte cs etter å ha ikke spilt det på 3 år, fikk jeg en latterlig opplevelse. Jeg tok headshot med Dual Berettas, og plutselig kalte alle CS-FjORtiZene meg for cheater. I cs-miljøet er det også forferdelig mye dårlig grammatikk synes jeg. CS/MSN/SMS ødelegger det norske språket!

Lenke til kommentar

Jo jeg husker en...

Jeg og bestekameraten min spilte GTA 3, når det var helt nytt, til PS2. Husker han spilte. Han kjørte en sånn stor truck-lignende ting, og kjørte til en slags byggeplass der vi fant en rampe. "Kult", sa vi, den må vi jo prøve. Kameraten min klemte X-knappen i bånn, og hadde full guffe mot rampa. Trucken fløy kjempelangt og landa på en slags kant eller mur av noe slag, der den tok fyr. Husker jeg skrek "Kom deg ut, kom deg ut". Kameraten min trykte alt han kunne for å gå ut av trucken. I det vi ser han åpner døra, og er halvveis ute, eksploderer trucken, og fyren blir sprengt i lufta.

Fy faen som vi lo da. :!: Men det hørtes ikke halvparten så morsomt ut når jeg skrev det her, som det det virkelig var ;)

Lenke til kommentar
Høyere densitet av dyselektrikere og annen løsmiddelskadd ungdom skal man lete lenge etter

 

Har hatt noen bra morsomme opplevelser med worms world party :love:

Det skal vel være dyslektikere ;)

 

Det er vanskelig å ikke flire når man sender en spiss støvel inn i siden på motstanderens motorsykkel i Road Rash. *klask!* :D

Endret av Manuel
Lenke til kommentar
Det skal vel være dyslektikere ;)

 

Det er vanskelig å ikke flire når man sender en spiss støvel inn i siden på motstanderens motorsykkel i Road Rash. *klask!* :D

:yes:

 

Jeg har vel egentlig hatt mange "lol" opplevelser jeg og, noe a la det The Very End har jeg også vært borti, men kan ikke sette finger'n på no akkurat nå.

 

HAr vel hatt ganske så lange kjedereaksjoner i Worms... :hmm: Skyter en som spretter bort til en annen hvor han sprenger seg selv som sprenger en annen og videre har tatt livet av hele laget til kompisen min osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...