Gå til innhold

Kan en GM endre nick?


Anbefalte innlegg

hei har et lite spørsmål, har spillt i ca 240 timer med WoW nå, levl 47 druide, så ikke av de kjapeste på å levle.

 

men har funnet ut at nicket mitt, Lareima, female night elf, egentlig er ganske styggt, og passer etter min mening ikke som female night elf navn, har ikke fått bemerkninger på det, men min menig er at det er styggt, burde kanskje tenkt på dette før jeg hadde spillt i over 200 timer men jaja.

 

så til spøsmålet, er det at jeg selv ikke liker nicket en god grunn til at en GM kan endre det, hvis de kan det, eller må jeg bare leve med det?

 

og nei jeg ønsker ikke å endre de fordi jeg er svarte listet av folk etc, har allderi med handa på hjerte loota på noe jeg ikke trenger selv, hvis det ikke er N og G systemet da, har jo rolla på ting hvis alle har sagt G.

 

men uansett håper på noen svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja den kan forandre nicket ditt.. men de kommer ikke til å gjøre det.. det er noe de gjør med folk som har nick som ikke burde vert i gamet.. F.eks PizzaShaman..

 

 

Edit: og nei jeg ønsker ikke å endre de fordi jeg er svarte listet av folk etc.. det er vel en av grunnen til at de ikke gjør dette for folk..

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...