Gå til innhold

Hvor er jente finest?


mr. Bjerre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er uten tvil mest pene jenter i Oslo. Ser man derimot på andel midre pene jenter og pene jenter er det derimot ikke sikkert at Oslo er stedet.

 

Dog påpekes det at når våren kommer spretter det grisefine jenter frem på de merkligste steder.

 

Helt tilslutt vil jeg nok dessverre måtte være enig med JoachimR at det er størst samling av fine damer på Oslo's vestkant. Spesielt Bogstadveien. (majorstuen/frogner). Men det er ut fra min smak, og har du hengt på forumet en stund bør du ha fått med deg hvordan min smak er :D

Lenke til kommentar

Digresjon: Utsenede er det eneste intresanne på en jente, personlighet driter vi fulstendig i og hvis hun ikke ser fin ut nok eller ikke er lik nok det medieskapte idealet så er hun ikke verdet en dritt? (satt på spissen)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Digresjon: Utsenede er det eneste intresanne på en jente, personlighet driver vi fulstendig i og hvis hun ikke ser fin ut nok eller ikke er lik nok det medieskapte idealet så er hun ikke verdet en dritt? (satt på spissen)

Jeg sjekker ikke styggeste dama på et utested bare fordi hun har så fine indre kvaliteter :)

 

Men jeg ser hva du mener. Men her påpekes det at mennesker som er opptatt av samme verdier ofte finner hverandre ;)

Lenke til kommentar
Digresjon: Utsenede er det eneste intresanne på en jente, personlighet driver vi fulstendig i og hvis hun ikke ser fin ut nok eller ikke er lik nok det medieskapte idealet så er hun ikke verdet en dritt? (satt på spissen)

Nord Norge: Skammklipte, smellfeite traktorlesber og samer.

Trønderlag: her er det nok ikke bare menna som har bart nei.

Tønsberg: der ja, der har vi alle de grisedigge chicksa :w00t:

 

(ikke ta det for seriøst ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...