Gå til innhold

Hvor er jente finest?


mr. Bjerre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal si det som det er. Her i Tromsø er mange jenter forbanna overlegen. Det er det jeg ikke liker med Nord-norske jenter.

Vet ikke hvor du vanker i tromsø, men det er få jenter jeg møter som er overlegen.

 

Å ja tromsø har de peneste damene, selv om jeg liker jenter som er lite pripne. Så en liten Oslo-vest tøs er ikke meg imot.

Lenke til kommentar

Dere som kommer fra Tønsberg vil kanskje henrette meg nå, men hør først på hva jeg har å si:

 

Jeg foreslår Tjøme. For det første er jentene som bor der, selv om de spiser metall, sniffer formfett og raner trailere på fritida, rett over gjennomsnittet pene, men det viktigste er sommeren. Da forvandles hele Tjøme til en badestrand med 50 000 ekstra besøkende, (det bor 5 000 der fra før,) som alle går rundt i badetøy. Greit, det er kanskje ikke direkte lekkert med eldre mannfolk i ekle klær, men det som virkelig trekker opp, er de kanskje så mange som 4 000 jentene i bikini i alderen 15-24.

 

Hvis vi regner med at alle går med bikini 90% av den våkne tiden, og at 50% av dem er behagelige for øynene så er det ganske gode odds for å treffe på en du liker. Tjøme er også en veldig liten øy, så vi snakker om 1800 pene halvnakne jenter samlet på fire-fem strender til enhver tid!

 

Derfor: Stem Tjøme!

 

"Kilde"

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar
Dere som kommer fra Tønsberg vil kanskje henrette meg nå, men hør først på hva jeg har å si:

 

Jeg foreslår Tjøme. For det første er jentene som bor der, selv om de spiser metall, sniffer formfett og raner trailere på fritida, rett over gjennomsnittet pene, men det viktigste er sommeren. Da forvandles hele Tjøme til en badestrand med 50 000 ekstra besøkende, (det bor 5 000 der fra før,) som alle går rundt i badetøy. Greit, det er kanskje ikke direkte lekkert med eldre mannfolk i ekle klær, men det som virkelig trekker opp, er de kanskje så mange som 4 000 jentene i bikini i alderen 15-24.

 

Hvis vi regner med at alle går med bikini 90% av den våkne tiden, og at 50% av dem er behagelige for øynene så er det ganske gode odds for å treffe på en du liker. Tjøme er også en veldig liten øy, så vi snakker om 1800 pene halvnakne jenter samlet på fire-fem strender til enhver tid!

 

Derfor: Stem Tjøme!

 

"Kilde"

Greit, du overbeviste meg.

 

Heia Tjøme! :p

Lenke til kommentar
Dere som kommer fra Tønsberg vil kanskje henrette meg nå, men hør først på hva jeg har å si:

 

Jeg foreslår Tjøme. For det første er jentene som bor der, selv om de spiser metall, sniffer formfett og raner trailere på fritida, rett over gjennomsnittet pene, men det viktigste er sommeren. Da forvandles hele Tjøme til en badestrand med 50 000 ekstra besøkende, (det bor 5 000 der fra før,) som alle går rundt i badetøy. Greit, det er kanskje ikke direkte lekkert med eldre mannfolk i ekle klær, men det som virkelig trekker opp, er de kanskje så mange som 4 000 jentene i bikini i alderen 15-24.

 

Hvis vi regner med at alle går med bikini 90% av den våkne tiden, og at 50% av dem er behagelige for øynene så er det ganske gode odds for å treffe på en du liker. Tjøme er også en veldig liten øy, så vi snakker om 1800 pene halvnakne jenter samlet på fire-fem strender til enhver tid!

 

Derfor: Stem Tjøme!

 

"Kilde"

Greit, du overbeviste meg.

 

Heia Tjøme! :p

Stemmer for HW.no safari til tjøme, med petter som guide... :cool:

 

edit: leif så det holder, litt overtrøtt

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...