Doc_Chronic Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Det første spillet jeg kjøpte var til Sega, men jeg husker ikke navnet. Var noe Super Mario kopi greier... Første spillet jeg kjøpte til Pc var Redneck Rampage! Vanvittig morsomt spill, drikke seg drita, spise ku-kaker og skyte gale høns! BUBBA!
Kenny Bones Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Mitt absolutt verste spillkjøp er Unlimited Saga av SquareEnix. Herregud for et rævva spill! Square ble ødelagt da Enix kom inn i bildet..
Tim Pop Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 NES: Gun Smoke Game Boy: Tetris fulgte med, så det ble Super Mario Land SNES: Super Mario World PS1: Final Fantasy 7 Dreamcast: Shenmue PS2: Det har jeg glemt, gitt.. GBA: The Legend of Zelda: A Link to the Past/Four Swords Sist, men ikke minst: PC: Half Life Mye snæx!
Kimmer Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 (endret) Hei, Det var MS FlightSim v.1.0 for DOS, som jeg kjøpte på slutten av 80-tallet (var på 5 1/4" diskett). Mitt første Shareware-spill (som jeg betalte for) var "Port of Call" v.1.0 for DOS på samme tiden (lastet ned fra et BBS med et 1200 Baud modem). Mvh Kimmer Endret 21. juni 2005 av Kimmer
Lugmeister Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Første "dataspillet" jeg kjøpte var snoopy som kom ut av Nintendo i 1981 tallet som "Lommekonsoll" som het Game& Watch . var en tynn firkantig boks med skjerm og knapper. Tror det var som en slik at donkey kong kom ut først. Har den fortsatt og må vel plukke den fram fra skapet og teste ut igjen for nostalgien sin skyld Den kan man ikke skifte spill på men måtte kjøpe En konsoll for hvert spill. Har liggende Snoopy og gode gamle fireman
DurinVIII Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Har også en sånn en plass tror jeg... Var en gjeng med gaudere som kom i fallskjerm og styrte en liten dude som skulle lukke dem opp før de datt i vannet
luacian Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Kjøpte Nintendo med Super Mario og Duck Hunt. Duck hunt var jo helt konge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå