Gå til innhold

Hater du CS?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
me 2 :woot:

Hva er problemet deres egentlig?

VI har ikke noe problem. Det er vel heller landets fjortenårige befolkning som har det.

så alle som liker cs er 14 da?

Endret av The_Darkness
Skrevet

VI har ikke noe problem. Det er vel heller landets fjortenårige befolkning som har det.

så alle som liker cs er 14 da?

Vel, jeg liker og spiller "aktivt" CS og er 18 år.

Og fjortismentalitet er fraværende.

Så fordi det finnes fjortismentalitet blant folk, og enkelte spiller CS, så skal det spillet bli hatobjekt #1?

Jaja

Skrevet

Idiotisk argument... Du sier altså at alle som spiller cs er 14 år? Jaok... :nei:

Skrevet

ka faan e vitsen me å lag slik trådar her i forumet, de e jo meiningslaust! He dokk ikkje meir å ta dokke til? Eg synast at dokke skal ta ein tur ut!

Skrevet

like ikkje cs men spele det for det om

men det er jo en av verdens beste lag spil

det er mange som hate fjortiser

selv er eg fjortis whiner eg, hyle eg? nei

alle har jo vore fjoris sjøl selv om du er større

Skrevet
Herregud, hvor tette i hueet går det ann å bli? For de som ikke skjønte hva jeg mente: Fjorten-åringer som spiller CS. jeeesus! Holy-malony!

Hvorfor akkurat personer som er 14 år?

En som er <---10,11,12,13,15,16,17,18 ---> kan sikkert whine enda mer enn en som er 14.

De verste whinerene jeg vet om er ca. 19 år gamle begge to. ;)

Så hvorfor du hater fjortenåringer som spiller CS er for meg uforståelig..... :roll:

Skrevet (endret)

Saken er vell den at det florerer av "fjortisser" som spiller CS og knuser tastaturer i sinne osv.. Det var hovedgrunnen til at jeg sluttet å spille. CS er et helt greit spill, men det finnes så alt for mange umodne folk som spiller det, og da blir hele opplegget med cs over nett knust... <- My opinion!

Endret av clvn
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...