Sinsen Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Hei! Dette er vel ikke akkurat noen krise, siden spillet fungerer glatt og fint nesten hele tiden, men jeg merker en markant nedgang i fps, ned til omlag 20, når jeg for eksempel løper ut av Menethil mot nord. Dette er akkurat nok til at responsen på spillet ikke virker helt perfekt. I de fleste situasjoner ellers ligger fps ganske stabilt på 70 (som er det høyste mulig med horisontal synkronisering (antar jeg)). Burde det være slik med en P 3GHz, 1024 MB RAM og et ATI X850XT skjermkort? Alt av grafikkinstillinger er satt til høyest mulig kvalitet, AA/AF satt til maks. Kjører en relativt ny installasjon av XP, nyeste drivere og ny-defragmentert disk. Noen synspunkter? Takk.
gamer73 Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 På akkurat det stedet har meg og en kamerat merket et drastisk fps-drop også. Det har sikkert noe med dårlig programmering akkurat der å gjøre. ikke bekymre deg for det. Eneste som ikke er topp på din pc er jo cpu'en din. 3GHz er jo ikke akkurat konge, men det skulle holde fint til WoW
Pansergnom Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Haha, 3 ghz og et x850 kort er jo ikke nok nei Merkelig at du sier det, men jeg har akkurat det samme, og det dropper ned til 20-22 fps når jeg ser ut fra menethil inn mot landskapet... Om jeg snur kameravinkelen litt så går den opp igjen med en gang.
M@R7!N Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Sitter med [email protected], x800xtpe og 1GB ram, men fpsen ligger ofte på 10.. Dette er uavhengig av hvilke innstillinger jeg har :S I Elwynn forest er den konstant på 15 ca Aldri hatt god fps i wow
MrLee Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 sitter på en XP2500@3200 med ett R9800 pro og 1GB ram... har 30+fps de fleste steder utenom IF/SW... forøvrig så veit folk at Glow effekt kansellerer AA? du må velge enten eller? (iallefall slik jeg forstår det). Selv valgte jeg vekk AA og gikk for full screen glow heller.. spillet blir mye penere... til trådstarter: hvis du spiller med glow effekt og ikke AA (selv om du tror du har satt på AA i drivere, men får glow effekt), så er ytelsesproblemene dine ihvertfall mystiske!
norpheus Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Haha, slutt å klag Jeg sitter her med en amd64 3000+, 9500PRO og 512 RAM Det er kjiipt, stipend i morra så går vel å anskaffer en 512 brikke til. Men jeg må også si at jeg merker en fps drop like utenfor Menethil der, men verst må være IF da, spess mellom banken og AH. DA stopper det bra opp ja
Bautastein Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 0,2 fps på gryphon ut av stormwind! og det med 1024x768 og nesten ingen detaljer.
Kyppre Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 hehe, hadde akkuratt samme feil med fps, flytta WoW fra C:\ til annen hdd og nå funker det fett
Aiven Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 forøvrig så veit folk at Glow effekt kansellerer AA? du må velge enten eller? (iallefall slik jeg forstår det). Selv valgte jeg vekk AA og gikk for full screen glow heller.. spillet blir mye penere... Prøv å skru av full screen glow en gang, AA og alt annet på. Vil nå si at DETTE er mye penere
Minigud Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 jeg sitter med amd 2400+ gt6800 512 ram og konstant 50 fps
JPNord Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Jeg har skrudd ned grafikken og nå er det en fryd å fly hele tiden
Sinsen Skrevet 15. april 2005 Forfatter Skrevet 15. april 2005 sitter på en XP2500@3200 med ett R9800 pro og 1GB ram... har 30+fps de fleste steder utenom IF/SW... forøvrig så veit folk at Glow effekt kansellerer AA? du må velge enten eller? (iallefall slik jeg forstår det). Selv valgte jeg vekk AA og gikk for full screen glow heller.. spillet blir mye penere... til trådstarter: hvis du spiller med glow effekt og ikke AA (selv om du tror du har satt på AA i drivere, men får glow effekt), så er ytelsesproblemene dine ihvertfall mystiske! Ja, jeg har både full AA på i driverne og full screen glow, mest for å kunne velge uten å avslutte spillet... men jeg er enig i at glow er viktigere enn pene linjer. Jeg mener at jeg ikke så forskjeller i ytelsen med AA på eller av, men jeg skal sjekke en gang til.
Sinsen Skrevet 15. april 2005 Forfatter Skrevet 15. april 2005 Haha, slutt å klag Jeg sitter her med en amd64 3000+, 9500PRO og 512 RAM Det er kjiipt, stipend i morra så går vel å anskaffer en 512 brikke til. Men jeg må også si at jeg merker en fps drop like utenfor Menethil der, men verst må være IF da, spess mellom banken og AH. DA stopper det bra opp ja Neida, ikke meninga å klage, bare nysgjerring, med ny maskin er hver eneste lille uventethet en katastrofe vet du
EVH Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 har 1.7ghz, 9600 radeon xt, 768 ram Har all grafikk på det laveste, men har litt på "se på avstand" greia. Helt grei fps for meg, er ikke så kresen =)
World Of Warcraft Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 jeg har CPU AMD Atlhon 3500+ skjermkort ABit Siluro FX5600 OTES 1GB ram... spillte WoW på fullt før men så begynte jeg og merke LAG! så nå spiller jeg på minst grafikk stats men merker ikke mye forskjell sånn grafikk kvalitet... så det går greit og spille på minst i hvertfall så slipper jeg laggen
World Of Warcraft Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Noen som har helt sykt med lag når de løper over den lille broa i SVT? den hvor de piratene er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå