Elefantons1 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hvordan endrer jeg mappenavnet under "Documents and settings"? Fra for eksempel Håvar til Håvard da... Når jeg prøver, så kommer det jo bare opp feilmelding om at mappa er i bruk av Windows!? Ække så inne i dataverdenen teksten som skal bli formatert Lenke til kommentar
am3k Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Flyttes til Windows kategorien Ta deg tid til å se gjennom alle kategoriene vi har her på forumet. Lettere for deg å få svar når du poster i rett kategori Vedr. ditt problem: Du høyreklikker på mine dokumenter og velger flytt? Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Er det ikke bare å bytte navn på brukeren i windows? Lenke til kommentar
Elefantons1 Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Nei, det har jeg gjort, men navnet på mappa forandra seg ikke fordet Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Kanskje hvis du logger deg inn som administrator og prøver å bytte navnet? Eller kanskje i safe mode. Men er det så lurt å bytte navn på brukerens hjemme mappe helt sånn uten videre? Jeg ville tippe at det kan bli litt krøll når du logger deg inn med den brukeren etter det, men det er bare spekulasjon fra min side da. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hva har du gjort som gjør at du endre navnet på mappen? Har du bare endret navn på bruker er da ikke dette noe du må endre på. Vil du ha filene fra en gammel til ny bruker er det bare å kopiere disse. Skal du flytte plasseringen av de kan du høyreklikke på mine doukmenter og velge flytt knappen. Lenke til kommentar
Elefantons1 Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Det er bare en bruker på denne maskinen... Men han som satt opp maskinen for meg, har skrevet feil navn. Eks: C:\Documents and Settings\Gøran\Mine dokumenter\Mine mottatte filer Navnet skulle vært Ørjan istedefor Gøran... Er det mulig å fikse? (og ja, vet at det bare er en bagatell...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå