Gå til innhold

Hva er det beste mobilmerket (på norsk jord)


Hva mener DU er det beste mobilmerket (på norsk jord)  

418 stemmer

  1. 1. Hva mener DU er det beste mobilmerket (på norsk jord)

    • LG
      3
    • Motorola
      7
    • Nokia
      126
    • Panasonic
      2
    • Phillips (vært ute, men på full vei tilbake)
      1
    • Qtek
      22
    • Samsung
      46
    • Siemens
      34
    • Sony Ericsson
      177


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne tråden blir egentlig passelig tåpelig, men siden jeg er i litt godt humør så ser jeg gjennom fingrene; og egentlig ikke noen grunn å stenge denne. Noen andre får heller gjøre som de vil,skjønner dem for det. Uansett er det jo litt koselig med slike tråder, _i ny og ne_ vel å merke.

-

For meg er dette en smal sak, så kan jeg uansett svare: (Dette er tatt fra den totale opplevelsen av disse, som merker, under lengre tid)

1.Sony Ericsson.

2. Nokia. (Hovedsakelig grunnet sine Symbian modeller, som jeg er stor innkjøper av. Ellers skulle jeg nok ha suttet Siemens foran)

3. Siemens.

4. Qtek.

5. Motorola.

6. Panasonic.

7. LG

8. Samsung.

 

At jeg setter Samsung bakerst, håper jeg ikke kommer som noen overaskelse, både for meg og andre.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Det er blandede følelser hos meg...

 

Samsung har fine mobiler, design messig og de er stort sett lette og kamera kvaliteten har vært en av de bedre (med tanke på lite støy i bildene)

 

Sony Ericsson har det mest oversiktlige systemet jeg vet om, enkel å manøvrere og jævlig enkel å sette seg inn i.

 

Nokia må vel være den aller enkleste å sette seg inn i, de som ikke skjønner en nokia burde ikke ha mobil!

 

Vil si at Samsung heller mest over på høyresiden og Nokia på venstresiden når det gjelder utseende kontra brukervennlighet, så mitt i mellom er passe for meg, Altså: Sony Ericsson

 

Gadd ikke skrive om andre modeller da jeg ikke har så mye erfaring med dem

Lenke til kommentar
Denne tråden blir egentlig passelig tåpelig, men siden jeg er i litt godt humør så ser jeg gjennom fingrene; og egentlig ikke noen grunn å stenge denne. Noen andre får heller gjøre som de vil,skjønner dem for det. Uansett er det jo litt koselig med slike tråder, _i ny og ne_ vel å merke.

-

For meg er dette en smal sak, så kan jeg uansett svare: (Dette er tatt fra den totale opplevelsen av disse, som merker, under lengre tid)

1.Sony Ericsson.

2. Nokia. (Hovedsakelig grunnet sine Symbian modeller, som jeg er stor innkjøper av. Ellers skulle jeg nok ha suttet Siemens foran)

3. Siemens.

4. Qtek.

5. Motorola.

6. Panasonic.

7. LG

8. Samsung.

 

At jeg setter Samsung bakerst, håper jeg ikke kommer som noen overaskelse, både for meg og andre.

Mule Samsung var litt dårlig før,men Samsung har jo kommet med stormskritt

i det siste.Se på D500 som er kåret til verdens beste tlf.av mange testpaneler

Og det kommer mange nye snart på markede.men di som har tviholdt på sitt merke i alle år,må det være frustrerende at det kommer bedre og mer holdbare

mobiler.men sånn er da livet,at noen ikke "ønsker" at det er sånn! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hmm.. Skulle ikke være noe problem det... Som sagt: I _ny og ne_ er slike tråder greie. Oppretter dermed pollen (måtte noen andre være uenige; ta kontakt).

 

Er det noen som savner noen produsenter, skrik ut.

 

Edit: Glemte vist Samsung... (Nei, ikke med vilje..)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...