Gå til innhold

Hva er det beste mobilmerket (på norsk jord)


Hva mener DU er det beste mobilmerket (på norsk jord)  

418 stemmer

  1. 1. Hva mener DU er det beste mobilmerket (på norsk jord)

    • LG
      3
    • Motorola
      7
    • Nokia
      126
    • Panasonic
      2
    • Phillips (vært ute, men på full vei tilbake)
      1
    • Qtek
      22
    • Samsung
      46
    • Siemens
      34
    • Sony Ericsson
      177


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stemte på Nokia. Jeg føler at Nokia leverer veldig mange gode telefoner, og mange ikke så bra også. Men akkurat til MEG synes jeg de leverer best mobiler. Jeg elsker Series 60, og nå som de blir kombinert med raske prosessorer eliminerer man sakte men sikkert de negative sidene Symbian har medført, samtidig som systemet blir bedre og bedre.

 

Andre produsenter som SE er også sterke med f.eks. K750i, men for meg er det altfor liten skjerm.

 

Samsung imponerer også, men jeg synes mange mobiler virker litt halvhjerta. Småfeil og rare mangler hindrer dem i å nå toppen, for meg.

Lenke til kommentar

Ser at Nokia er i teten så vidt foran SE, og det er vel sånn omtrent akkurat slik situasjonen er i dag :yes:

 

Nokia har fine systemer, menyer og programmer, og modeller som passer alle og en hver

 

De er kanskje ikke best på programmer og funksjoner, men de blir i hvertfall best likt, og det er jo det som teller ;)

 

Jeg hadde ikke hatt lyst til å ha en telefon jeg ikke likte

Lenke til kommentar
De er kanskje ikke best på programmer og funksjoner, men de blir i hvertfall best likt, og det er jo det som teller ;)

Når det kommer til programmer er det vel ingenting som slår Series 60. Og det er heller ingen tvil om hvilken produsent som pumper ut flest og best S60 mobiler for tiden; Nokia.

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på - høres ut som flere av dere stemmer på grunnlag av enkelt modeller - ikke på vegne av merket; eller tar jeg feil?

Jeg gjorde nok det ja, jeg har jo ikke prøvd alle samsungene, så, da må det jo bli på grunnlag av enkelte mobiltelefoner. Så da burde jeg kanskje ikke ha stemt da :hmm: ?

Jeg har vel prøvd så og si alle modellene til alle merkene på lista som har vært i salg siste par-tre årene.

 

om jeg skulle stemt etter beste modell hadde det blitt veldig vanskelig, så merkevis stemte jeg SE.

 

Nokia har større bredde i sin modellportefølje, fra Symbiantelefoner, via PDA og til billig rusk og rask. Den forferdelige kvaliteten i den billigere enden av skalaen gjorde allikevel sitt til at SE, med mye bedre kvalitet vant... i denne omgang.

 

Regner med at jeg ville stemt Samsung om valget hadde stått om et års tid (hvis ikke SE kommer med noe enda råere enn K750 innen den tid da)

Lenke til kommentar
Stemmer Nokia, siden man ikke kan stemme på alternativet: "Syns ikke det "beste mobilmerket" finnes".

Har ikke ønske om å legge til noe slikt (eller vet ikke o.l.)

Vet man ikke - så stemmer man ikke.

Jeg valgte forøvrig SE, grunnet at de over det hele er jevnest når det kommer til å lage gode telefoner. Nokia har noen svært gode, men også en del jevngode telefoner. Siemens er litt for ujevne i mine øyne, Qtek har for får modeller til å kunne være gode over det hele, Panasonic: vel... Motorola har kommet seg i det siste, LG har egentlig aldri overasket meg spesielt, Phillips trenger tid og Samsung- stiller i særklasse på bunn. Finnes rett og slett ikke telefoner jeg erger meg totalt mer av enn Samsung.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på - høres ut som flere av dere stemmer på grunnlag av enkelt modeller - ikke på vegne av merket; eller tar jeg feil?

Jeg gjorde nok det ja, jeg har jo ikke prøvd alle samsungene, så, da må det jo bli på grunnlag av enkelte mobiltelefoner. Så da burde jeg kanskje ikke ha stemt da :hmm: ?

Jeg har vel prøvd så og si alle modellene til alle merkene på lista som har vært i salg siste par-tre årene.

 

om jeg skulle stemt etter beste modell hadde det blitt veldig vanskelig, så merkevis stemte jeg SE.

 

Nokia har større bredde i sin modellportefølje, fra Symbiantelefoner, via PDA og til billig rusk og rask. Den forferdelige kvaliteten i den billigere enden av skalaen gjorde allikevel sitt til at SE, med mye bedre kvalitet vant... i denne omgang.

 

Regner med at jeg ville stemt Samsung om valget hadde stått om et års tid (hvis ikke SE kommer med noe enda råere enn K750 innen den tid da)

oppfølgeren til K750 kommer sannsynligvis om ett års tid akkurat som K750 kommer nå et års td etter K700. Den skal visstnok ha bedre kamera og helt fornyet OS. Dette er det Eldar @ M-R som har sagt.

 

Jeg valgte forøvrig SE fordi jeg har hatt T68i og har nå hatt K700 i straks ett år og må si, at med noen firmware oppgraderinger, (nå har jeg R2AE033) så er den helt superbra. har ikke merket noen bugs, kameraet er bedre (men ikke spes bra da..) den er raskere i alt, og batteritiden er blitt bedre.. er knallfornøyd med den egentlig..

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...