Durotan Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg kjøpte d nyeste SC for noen dager siden. har spilt de to forrige fra før av, å syntes spesielt multiplayer til Pandora var underholdende. syns faktisk at multiplayeren va så knall bra gjennomført, at den måtte vere et av 2004 beste multiplayer spill, etter min mening. Så jeg løp til butikken for å skaffe meg den nye, for å få ennå mer snike action. men jeg be derimot meget skuffet over versus multiplayer, som virket veldi ubalansert og litt for mye ren hakka cs action. levelene hadde alt for få kameraer, laser stråler osv, åsså den nye deathmatchen som ødela den stille snikinga... den nye usynlighetsdrakta var å en flause for spillet etter min meining.... syns d blir litt for vanskeli for leiesoldaten, i forhold til spionene. i motsettning til soloen og coopen, så hadde ikke versusen fått en "ansiktløftning", selv om d ikke var et stort problem, for den greide jeg meg fint med... d æ snike elementet fra pandora som jeg savner mest... håper noen er enige med meg, å jeg håper på en patch, og noen nye spennede kart med flere motion detectors, kameraer osv
Lycantrophe Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg kjøpte d nyeste SC for noen dager siden. har spilt de to forrige fra før av, å syntes spesielt multiplayer til Pandora var underholdende. syns faktisk at multiplayeren va så knall bra gjennomført, at den måtte vere et av 2004 beste multiplayer spill, etter min mening. Så jeg løp til butikken for å skaffe meg den nye, for å få ennå mer snike action. men jeg be derimot meget skuffet over versus multiplayer, som virket veldi ubalansert og litt for mye ren hakka cs action. levelene hadde alt for få kameraer, laser stråler osv, åsså den nye deathmatchen som ødela den stille snikinga... den nye usynlighetsdrakta var å en flause for spillet etter min meining.... syns d blir litt for vanskeli for leiesoldaten, i forhold til spionene. i motsettning til soloen og coopen, så hadde ikke versusen fått en "ansiktløftning", selv om d ikke var et stort problem, for den greide jeg meg fint med... d æ snike elementet fra pandora som jeg savner mest... håper noen er enige med meg, å jeg håper på en patch, og noen nye spennede kart med flere motion detectors, kameraer osv jeg kjøpte (på xbox) Chaos Theory i dag. skulle kjøpt det før, men men. skal teste det i kveld. virker singel player bra?
Durotan Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 yuppers... d er knall, men ikke ta alt for lett vanskelihetsgrad... PS. kniven er best! diiger den!
Gainwardseifer Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg kjøpte d nyeste SC for noen dager siden. har spilt de to forrige fra før av, å syntes spesielt multiplayer til Pandora var underholdende. syns faktisk at multiplayeren va så knall bra gjennomført, at den måtte vere et av 2004 beste multiplayer spill, etter min mening. Så jeg løp til butikken for å skaffe meg den nye, for å få ennå mer snike action. men jeg be derimot meget skuffet over versus multiplayer, som virket veldi ubalansert og litt for mye ren hakka cs action. levelene hadde alt for få kameraer, laser stråler osv, åsså den nye deathmatchen som ødela den stille snikinga... den nye usynlighetsdrakta var å en flause for spillet etter min meining.... syns d blir litt for vanskeli for leiesoldaten, i forhold til spionene. i motsettning til soloen og coopen, så hadde ikke versusen fått en "ansiktløftning", selv om d ikke var et stort problem, for den greide jeg meg fint med... d æ snike elementet fra pandora som jeg savner mest... håper noen er enige med meg, å jeg håper på en patch, og noen nye spennede kart med flere motion detectors, kameraer osv det er ikke noe gale med VERSUS, den er helt grei, du kan vel spille de gamle mappene på SCCT viss du ikke liker de nye. Jeg spillte 12 timer I strekk i går på SCCT VS Kjempe gøy "gainward" er Tag:D
Lycantrophe Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 yuppers... d er knall, men ikke ta alt for lett vanskelihetsgrad... PS. kniven er best! diiger den! ja kniven er digg. prøvde det bare litt, jeg og en kamerat skal spella expert coop til helga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå