Gå til innhold

msn 7.0 og musikk plugin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok,jeg lastet nettopp ned nyeste versjon av MSN,og der var det en morsom ting,som viser hva du hører på av musikk.

Det som ikke var like morsomt,var at du måtte bruke Windows Media Player for at dette skulle virke. Jeg bruker selv Winamp,og er mye mer fornøyd med dette,så mitt spørsmål er,er det mulig å bruke winamp,men få msn'en min til å vise hva jeg hører på??

Takk på forhånd

Mvh Proppen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lurer også på hvordan denne berømte Winamp plugin fungerer. selv har jeg Winamp 2.95 så den skal funke der også. noen som vet hvordan den funker? mange av mine msn kontakter har den.

Skrevet

det er jo nettopp det vi andre lurer på også. jeg prøvde den i XP, men det funka dårlig. noen som vet hvordan man får det til? husker at jeg brukte en kommando før når jeg hadde msn plus for å få fram sangene jeg spilte i Winamp. den funka også, med gamle Winampen, men jeg husker desverre ikke på kommandoen.

Skrevet (endret)

Skal vi se om det virker nå. Laster for øyeblikket ned WMP10 så får vi se hva som skjer etterpå.

Edit: Oppdaterte til WMP 10 og det funket som bare det etterpå. Tøff funksjon.

Endret av Skjalg85
Skrevet (endret)

Jeg får beskjed om at install filen er corrupted or incompleted :dontgetit:

EDIT: Står at filen er ca 300kb men jeg får bare lastet 128 :hrm:

EDIT2: Ah.. selvfølgelig var jo jeg som brukte IE. Alt ble greit da jeg brukte Opera ;)

Endret av -¤Zen¤-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...