X672 Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg er helt klart enig i at NV-systemet skal følges helt ut, men man kan drite seg ut og trykke feil én gang. Dersom noen gjør dette to ganger er det noe annet. På BoP items så må du jo faktisk trykke to ganger før du roller på det så i mine raid er og blir det null toleranse for ninjalooting..
Aasgaard Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Nei, men jeg forutsetter at de man spiller med er greie og såpass modne at de klarer å se lenger enn sin egen navle. Uansett om det er mix eller guild, bør et item gå til den som har mest bruk for det. Selv om man ikke har forhåndsbestemte regler, er "common sense" alltid lov. Og det sier den som ville stukket fra gruppen og aldri snakket med meg mer om jeg var shaman og hadde rollet på den itemen... Hvem er mest moden? Du høres jo ut som om tror at en prest har UBERbruk for den "up to 20" på healing effects, som ikke er SÅ bra.... Det finnes ikke noe som heter "common sense" på en item som faktisk alle klasser kan bruke, statsene har mest å si... det er en kappe. Den er bra for Paladin, Druid, Shaman og prest, tro det eller ei.... lol I de gruppene jeg spiller i så spiller vi med need eller greed. Dvs ALLE roller på ALT utenom bind on pickup... og skriver N/G før de roller, sånn at folk vet om det er need eller greed... Om noen trenger en item for å bruke den så får han/hun den, om det er flere som trenger den så roller alle som trenger den... Det går ikke ann å si "jeg trenger den mer" enn deg, den itemen er ikke forbeholdt EN spesiell klasse, men alle som kan heale... Hvis du helt seriøst mener at du har førsterett på den fordi du er prest så er du bare blitt bortskjemt av å spille for mye med guildies/venner... Fantastisk holdning. Dessverre en som slår tilbake på alle. Du som shaman får da heller ikke ha items som strengt tatt er aller best for shamaner i fred. I mine øyne er det langt bedre at den klassen en ting er _best_ for får den. Heldigvis råder det samme synet blant alt av relativt gode/voksne spillere jeg spiller med, både i og utenfor guild. Jeg, som warlock, ligger langt unna ting med + frost damage, uansett hvor gode de måtte være på andre områder. Kanskje går man glipp av noe som er fristende der og da, men da gjelder det å ikke være så egoistisk. Neste gang dropper det kanskje noe som er aller best for meg. Da vet jeg at jeg (eller en annen warlock) får den. +20 healing kan se ut til å bli betydelig bedre fra neste patch, noe av poenget med slikt utstyr er også at man kan ha flere items, slik at bonusen til sammen blir merkbar. Det gjelder enten det er + fire dmg eller + healing. Hvis du faktisk ikke synes +20 healing er verdt å ha er du i alle fall en "ninjalooter" om du roller på en slik. Det finnes mange priests/druids der ute som synes det er verdt å ha +20 healing på cloaken.
Pansergnom Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg sa aldri at +20 healing ikke var verdt å ha, jeg sa at alle klasser som kan heale har like god nytte av den, og hadde den vært forbeholdt prest så hadde det vært en "class : priest" på den.... Og om det spiller noen rolle, så hadde jeg neppe rollet på den selv...
Omar Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Vi er sammen her for to formål; Klare (instance)-questet og holde hverandre i livet. Loot er fritt vilt. Du er vel klar over at en stor del av folk du spiller med i instancer kun er ute etter en elelr flere spesifikke loots? Jeg f.eks kjørte Armory i scarlet monostary over 20ganger bare for å få shoulders og hjelmen. Kjørte library for daggern, og cath for sheild, mace og necklase. Fikk altsammen, men nå var SM det eneste jeg gjorde fra lvl 36-40 og da. Gjorde et par runs på 42 for å få mace og shield også. Så loots har ofte mer å si en quests i instances.
Gjest member-60584 Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Det der fang of mysitc greiene er jeg uenig. Er greit den er en "caster" dagger i første omgang. Men den er kjapp som faen, og har den høyeste damagen av de bedre daggerne. Og er ideel for rouge også. hadde en rogue blitt glad hvis en caster hadde rulla på Felstriker? daggern er for shamaner PUNKTUM
gamer73 Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Du er vel klar over at en stor del av folk du spiller med i instancer kun er ute etter en elelr flere spesifikke loots? Self. Men da sier dem ifra på forhånd og så er det ikke et problem.
ahpadt Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 (endret) daggern er for shamaner PUNKTUM Ikke bare. Aner du hvor nyttig "Equip: Improves your chance to get a critical strike with spells by 1%." er for mage eller? Endret 12. april 2005 av ahpadt
MysticoN Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 (endret) DEn daggern er sikker bra for shaman.. skal ikke nekte på det... MEN den er så MYE bedre til Warlock og Mage.. jeg mener at det er en caster dagger. vist jeg hadde rolla på den med hunteren min, hadde du blitt sur da? jeg kan bruke dagger, og jeg trenger mana/int. men har seff aldri kommet til å rollo på den med hunteren min.. Og ja, items er en STOOOR ting i dette spillet.. dette problemet er mye større i bynnelsen på spillet enn i slutten av spillet, og JEG har hatt mest problemer med rogue (sier ikke at alle rogue roller på alt, men mange) Edit: jeg tror jeg hadde kommet til å revet hus vist jeg tapte Fang of the Mystics over en rogue eller shaman.. (med min warlock) Endret 12. april 2005 av MysticoN
brillan Skrevet 12. april 2005 Forfatter Skrevet 12. april 2005 DEn daggern er sikker bra for shaman.. skal ikke nekte på det... MEN den er så MYE bedre til Warlock og Mage.. jeg mener at det er en caster dagger. vist jeg hadde rolla på den med hunteren min, hadde du blitt sur da? jeg kan bruke dagger, og jeg trenger mana/int. men har seff aldri kommet til å rollo på den med hunteren min.. Og ja, items er en STOOOR ting i dette spillet.. dette problemet er mye større i bynnelsen på spillet enn i slutten av spillet, og JEG har hatt mest problemer med rogue (sier ikke at alle rogue roller på alt, men mange) Edit: jeg tror jeg hadde kommet til å revet hus vist jeg tapte Fang of the Mystics over en rogue eller shaman.. (med min warlock) Helt enig. Warlock og mage trenger virkelig den dps'en
MysticoN Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 ikke dps'en på dagger som vi ser mest på... det er statsen..
brillan Skrevet 12. april 2005 Forfatter Skrevet 12. april 2005 (endret) ikke dps'en på dagger som vi ser mest på... det er statsen.. Men shammy trenger statsen OG dps'en. Så hvordan forklarer du at warlock og mage som nesten aldri er i melee trenger den daggeren istede for en annen caster dagger? Edit: Feks denne: http://www.thottbot.com/?i=35933 Endret 12. april 2005 av eXploid
JPNord Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Nåde den warlocken eller magen som roller på felstriker når jeg skal ha den.. Men selv så roller jeg aldri på noe som jeg ikke har bruk for (slik som våpen med int/spirit osv)
ahpadt Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 ikke dps'en på dagger som vi ser mest på... det er statsen.. Men shammy trenger statsen OG dps'en. Så hvordan forklarer du at warlock og mage som nesten aldri er i melee trenger den daggeren istede for en annen caster dagger? Edit: Feks denne: http://www.thottbot.com/?i=35933 Two-Hand Staff Speed 2.70 ..
brillan Skrevet 12. april 2005 Forfatter Skrevet 12. april 2005 ikke dps'en på dagger som vi ser mest på... det er statsen.. Men shammy trenger statsen OG dps'en. Så hvordan forklarer du at warlock og mage som nesten aldri er i melee trenger den daggeren istede for en annen caster dagger? Edit: Feks denne: http://www.thottbot.com/?i=35933 Two-Hand Staff Speed 2.70 .. Siden det var kun stats og 1%crit sjangse betyr det vel veldig lite om det er fist weapon og 1dps.
MysticoN Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 selv har jeg aldri sett en shaman med staff.. men men.. mage og warlock har mye mer nytte av denne staven fordi: 1.Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 15 (mage og warlock kaster mye mer spells enn shaman.. ikke gidd å diskuter det engang) 2. Equip: Improves your chance to get a critical strike with spells by 1%. (igjen vil mage og warlcok få mer nytte av denne) 3. + masse int. ja seff trenger shaman int.. men en shaman med tom mana bar kan fremderles gjøre bra skade. (vil vel si at shaman er mer melee enn caster). en mage uten mana er så og si en tilskuer.
ahpadt Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 selv har jeg aldri sett en shaman med staff.. men http://www.thottbot.com/?i=19543 = Nice til shaman.
MysticoN Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 sa ikke at det ikke fantest staff til shaman eller at det ikke fantest noen som bruker de:)
X672 Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Siden det var kun stats og 1%crit sjangse betyr det vel veldig lite om det er fist weapon og 1dps. vist du har daggern kan du og bruke off hand items som denne her og få ein del bedre stats enn kun med den staffen Book of the Dead Binds when picked up Held In Hand Miscellaneous +10 Spirit +15 Intellect +8 Stamina Requires Level 58 Use: Summons a Skeleton that will protect you for 60 seconds. http://www.thottbot.com/?i=26731
Djevlen Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 ikke dps'en på dagger som vi ser mest på... det er statsen.. Men shammy trenger statsen OG dps'en. Så hvordan forklarer du at warlock og mage som nesten aldri er i melee trenger den daggeren istede for en annen caster dagger? Edit: Feks denne: http://www.thottbot.com/?i=35933 For mange av oss blir dette en unødvendig problemstilling. Jeg ser på dette som en helt klar og tydelig mage/warlock-dagger, fordi jeg spiller Alliance og slipper dette med Shamaner som stjeler all moroa.
MrLee Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 ikke dps'en på dagger som vi ser mest på... det er statsen.. Men shammy trenger statsen OG dps'en. Så hvordan forklarer du at warlock og mage som nesten aldri er i melee trenger den daggeren istede for en annen caster dagger? Edit: Feks denne: http://www.thottbot.com/?i=35933 kanskje.. fordi... det er en DROP, ikke noe man bare kan gå og kjøpe 10 av hos vendor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå