Gå til innhold

er du en trofast spillkjøper?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har kjøpt alle spillene mine, med mindre de har vært gratis (som fks. Anarchy Online). Synes det er langt mer tilfredsstillende med en original enn en kjip kopi som krever cracks osv.

Endret av Swag
Skrevet

Kjøper alle spill jeg har lyst på , tviler jeg laster jeg ned en sjelden gang.

Jeg vet som regle hva jeg vil ha , så nedlasting er ikke nødvendig så ofte.

Skrevet

Jeg er vel mer "trofast" i spillkjøping nå enn før, muligens grunnet at ftballdommer-jobben tar seg gdot betalt ( :D ), og det at jeg generelt får tak i mer penger nå enn før.

Men jeg skaffer enda piratkopier, dog ikke så mange.

Alle spillene jeg virkelig ser frem til, kjøper jeg originalt, ofte bestiller jeg dem lenge før de kommer ut (som ofte har vist seg å være en bommert).

Skrevet

før lastet jeg ned alt jeg spillte, men nå kjøper jeg. :) spiller veldig sjeldent, og hvis jeg spiller så er det ikkeno nytt, kanskje en sammenheng der? :p

Skrevet

warez til original-ratioen min har forbedret seg i takt med at inntektene mine har økt. Nå kjøper jeg nesten utelukkende spillene mine.

Skrevet

Jeg kjøper 99%. Er to spill jeg eier ulovelig. Det ene vurderer jeg å kjøpe, det andre tror jeg ikke finnes i butikkene lenger. :) Er ikke verdens verste pirat akkurat. :) Skal jeg prøve et spill greier jeg meg med demo.

Skrevet

Får en del år siden hadde jeg en del brente spill, men så havnet alle i søppelbøtta, da jeg fikk meg jobb. Siden den gang har jeg tatt sterk avstand fra piratkopierte spill og kjøper med gjevne mellomrom både PS2 og PC spill. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...