Geir Frode Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hei Jeg har postet spørsmål ang. introsangen til Homespatruljen på TV3. Så kommer det en moderator og stenger. Det er dette sticky er til skriver han...................... Ka i svarte e det????? Gidde ikke sånt jeg, vil bare ha hjelp til å finne ut om sangen. Thats it
moray Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 (endret) Han mener at du skal poste den her: I denne tråden som er sticky Edit: URL-tull Endret 8. april 2005 av morcan
Endre Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Annonsering: Sang ID, undrer du på musikk fra diverse steder? Spør der.
Dahl Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 (endret) Hehe, måtte nok le litt av denne ja. En sticky/annonsering er en tråd som er øverst i listen over tråder, slik at alle kan se denne. Slike tråder er som oftest de mest populære/viktige/informative trådene. I dette tilfellet mener nok moderatoren denne posten, som er en post hvor du kan spørre om sangen. Dette for å holde alt i en post, og dermed unngå hauger og lass av "hvilken sang er dette"-tråder. Forøvrig er dette en gigantisk feilpost. Endret 8. april 2005 av @kd
Suppelars2k Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 (endret) Det er lite-ikke synd på deg da. "Gidder ikke sånt" - "Sånt" er reglene, skjønner du. Endret 8. april 2005 av HalTan
Geir Frode Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Det er lite-ikke synd på deg da. "Gidder ikke sånt" - "Sånt" er reglene, skjønner du. Hadde ikkje peiling på at det var reglene eg vel........... Learning by doing.... Kan jo informere om det, og ikke bare stenge den!!!!!!!!!!
Dahl Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Kan jo informere om det, og ikke bare stenge den!!!!!!!!!! Vel, nå har jo jeg informert deg om det da. Happy? You should be.
Geir Frode Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Kan jo informere om det, og ikke bare stenge den!!!!!!!!!! Vel, nå har jo jeg informert deg om det da. Happy? You should be. Yes............. Men spørsmålet kommer jo under musikk nå også....
Dahl Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hvorfor lagde du så mange tråder? Forvirring mellom "Add Reply"- og "New Topic"-knappene I guess.
Dommedagsprofet Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Geir Frode: Jeg anbefaler deg at du leser gjennom retningslinjene og nettiketten. Det skulle gi deg en pekepinn om hva det er vi maser om. Disse finner du også hele tiden i menyen til venstre.
Anbefalte innlegg