Gå til innhold

MSN 7 er sluppet


oro2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det flere som sliter med å sende en enkel .mp3 fil via msn??

Har ikke noe problem, untatt at det går ubeskrivelig treigt.

Sjekk feilen her

Har heller ikke noe problem men du kan jo alltids laste ned denne patchen (postet den tidligere også), starte programmet (ja msn og andre programmer som bruker det MÅ være lukket) og trykke next 3 ganger. Der vil du finne en opsjon som heter "Remove File Transfer Protection" - burde være noe for deg :thumbup:

Lenke til kommentar
Personlig kan jeg ikke fordra MSN7. Det er så mye grafikk og dritt. Og kontaktlista er utrolig rotete med masse bilder og smilies og dritt. Bah, kommer ikke til å bruke 7.0. Og ikke kom med det der "men det er jo bare til å gå på instillinger og fikse alt sånt"-greier. :p

Som om jeg skulle sagt det selv.

Lenke til kommentar
Potentially unsafe?  :hm:

Virus eller noe sånt, da?

En simpel mp3 fil?

 

Tror M$ har et lite samarbeid med feks RIAA om å ikke la det bli spredd musikk via deres kanaler?!?

 

Edit: Tastature ville ikke rette mine skrivefeil......

Komprimer den i rar. Da vil du sikkert ikke få problem med å sende MP3.

Lenke til kommentar
Personlig kan jeg ikke fordra MSN7. Det er så mye grafikk og dritt. Og kontaktlista er utrolig rotete med masse bilder og smilies og dritt. Bah, kommer ikke til å bruke 7.0. Og ikke kom med det der "men det er jo bare til å gå på instillinger og fikse alt sånt"-greier.  :p

Som om jeg skulle sagt det selv.

Jeg skjønner seriøst ikke hva dere snakker om:

messenger7.png

Her kjører jeg da Messenger Plus! og A-patch, vil ikke si det er så veldig rotete akkurat.

Lenke til kommentar

Helt enig, men det blir jo straks verre når idiotene i kontaktlisten har navn som "Did you have sex with my sheep?", persiske setninger, kommentarer om andre mennesker, for ikke å snakke om masse ikoner...

 

Og alle de menneskene jeg sikter til er langt over tjue år!

 

Drives me mad...

Lenke til kommentar
vil vært glad om de hadde sluppet en åpen versjon, jeg får vel spøre msn.com pent om jeg kan få titte på kodene.

Ja og snart kommer MS Linux ut også :cool: Eneste Linux-distro som krever rebooting for annenhver ting man installerer.

 

Nei takke meg til amsn. Enkelt og greit, uten sirkus.

Bør vi i det hele tatt bruke MSN-nettverket? Det er da forkastelig nok i seg selv. Da velger jeg heller Jabber, når som helst. Protokollen er åpen, men det er ikke akkurat uendelig mange brukere...

 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg selv har en MSN-konto. Bruker heller Gaim enn aMSN. Så er jeg på MSN og Jabber samtidig. Om bare resten av verden ville ta i bruk Jabber, så kunne vi forlatt MSN for godt.

Lenke til kommentar
Helt enig, men det blir jo straks verre når idiotene i kontaktlisten har navn som "Did you have sex with my sheep?", persiske setninger, kommentarer om andre mennesker, for ikke å snakke om masse ikoner...

 

Og alle de menneskene jeg sikter til er langt over tjue år!

 

Drives me mad...

Løses enkelt i Messenger Plus!: Gå til Instillinger -> Kontaktliste -> Tilpassede Navn og så skriver du inn det du vil at personen skal hete. Er det jeg har gjort, så nå slipper jeg å se de håpløse fjortis-nick'ene som lillesøster styrer med :yes:

Lenke til kommentar
er det noen som har fått løst det der problemet med å sende mp3 filer ? jeg kan motta mp3 filer men ho jeg sender til kan ikke motta pga potensielt bla bla bla vås prat fra MSN.

 

hvorfor er det bare noen som har det der problemet :hmm:

Og du får ikke til å sende selv om du har patchet vekk Transfer File Protection? Er ikke meningen det skal gå med mindre du har gjort dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...