Gå til innhold

MSN 7 er sluppet


oro2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det flere som sliter med å sende en enkel .mp3 fil via msn??

Har ikke noe problem, untatt at det går ubeskrivelig treigt.

Sjekk feilen her

Har heller ikke noe problem men du kan jo alltids laste ned denne patchen (postet den tidligere også), starte programmet (ja msn og andre programmer som bruker det MÅ være lukket) og trykke next 3 ganger. Der vil du finne en opsjon som heter "Remove File Transfer Protection" - burde være noe for deg :thumbup:

Er det flere som sliter med å sende en enkel .mp3 fil via msn??

Har ikke noe problem, untatt at det går ubeskrivelig treigt.

Sjekk feilen her

Har heller ikke noe problem men du kan jo alltids laste ned denne patchen (postet den tidligere også), starte programmet (ja msn og andre programmer som bruker det MÅ være lukket) og trykke next 3 ganger. Der vil du finne en opsjon som heter "Remove File Transfer Protection" - burde være noe for deg :thumbup:

Joda, den virka bra den patchen, så nå går det ann å sende mp3...

Men hvis jeg sender en .exe-fil, får den som mottar den opp en melding(se bilde), som sier at fila kan være skadelig... :roll:

Slikt har man da antivirusprogramm til å ta seg av, så hvordan får man opphevet denne sperrefunksjonen?

Har deaktivert "sikkerhetssentere", men det er vist ikke nok! :hmm:

post-26-1113061255_thumb.jpg

Lenke til kommentar
merkur : I msn 7 fullversjonen er handwriting funksjonen innebygd... Du må bare ha Journal viewer

I Beta trengte du ikke det en gang.

Å joda!

Å neida. Jeg hadde ikke Journal viewer installert, og hadde beta. Så fikk jeg vite at versjon 7.0 var sluppet, og jeg lastet ned det. Fikk da beskjed om å laste ned Journal viewer for å kunne skrive med håndskrift.

Lenke til kommentar
merkur : I msn 7 fullversjonen er handwriting funksjonen innebygd... Du må bare ha Journal viewer

I Beta trengte du ikke det en gang.

Å joda!

Å neida. Jeg hadde ikke Journal viewer installert, og hadde beta. Så fikk jeg vite at versjon 7.0 var sluppet, og jeg lastet ned det. Fikk da beskjed om å laste ned Journal viewer for å kunne skrive med håndskrift.

Hadde IKKE Journal viewer når jeg lastet ned betaen for første gang, alle kompisene mine hadde handwrite funksjonen, men ikke jeg! Fikk beskjed om å laste ned Journal viewer for da skulle alt bli så mye bedre, og det ble det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...