Gå til innhold

"Huske siste sider" plugin til Firefox?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sessionsaver var det den het :D . Skjønner egentlig ikke helt vitsen med den. Man husker vell hvilke sider man besøkte sist, ellers så kan man bare lage et bokmerke. :hmm:

Skrevet
Sessionsaver var det den het :D . Skjønner egentlig ikke helt vitsen med den. Man husker vell hvilke sider man besøkte sist, ellers så kan man bare lage et bokmerke. :hmm:

Nei, er ikke slik den fungerer...

Nå f.eks. har jeg 11 vinuder/tabber oppe. Lukker jeg FireFox, eller maskinen kræsjer ol, så vil jeg få opp de samme 11 tabbene når jeg starter FireFox. Helt genialt!

Skrevet

Nå f.eks. har jeg 11 vinuder/tabber oppe. Lukker jeg FireFox, eller maskinen kræsjer ol, så vil jeg få opp de samme 11 tabbene når jeg starter FireFox. Helt genialt!

Jo jeg vet at den fungerer slik, har selv brukt den, men det er ikke hele tiden man vil at Firefox skal huske det man har gjort. Men den er veldig nyttig hvis manskinen kræsjer.

:thumbs: Firefox :thumbs:

Skrevet

Vel, jeg bruker den men en gang var den ikke så genial.

Jeg hadde gått inn på en side med java, og da låste firefox jeg. Når jeg åpnet FF igjen, så startet den jo med den siden, så jeg måtte reinstallere..

Skrevet (endret)

Det burde vært som med Opera da man kan velge om man vil starte fra forrige gang, eller starte med hjemmeside. Det er ikke alltid man vil at den skal starte på det samme som forrige gang :whistle: . Kan jeg le av deg MomentMan?

:!:

EDIT: Neste gang kan du kanskje heller ta en titt i denne posten: Gode Firefox extensions!

Endret av sablabra
Skrevet

hei. personlig har jeg 15 besøkte sider liggende hele tiden i tabs linja mi i Firefox. deriblant har jeg også Google.com det er alt jeg trenger. så har jeg valgt at hver gang jeg skal starte Firefox så skal alle 15 tabsene dukke opp. siden at en av mine tabs er google.com så har jeg portalen til resten av verden også, så jeg trenger ikke noe mer :p

min tab extension heter: Tabbrowser Extensions.

Skrevet
min tab extension heter: Tabbrowser Extensions.

Og den finner du her. Jeg bruker også denne utvidelen, og er meget fornøyd med den. Tidligere utgaver av Tabbrowser Extensions var det mye feil med, men de fleste insektene har nå blitt utryddet.

Skrevet
Det burde vært som med Opera da man kan velge om man vil starte fra forrige gang, eller starte med hjemmeside. Det er ikke alltid man vil at den skal starte på det samme som forrige gang :whistle: . Kan jeg le av deg MomentMan?

:!:

EDIT: Neste gang kan du kanskje heller ta en titt i denne posten: Gode Firefox extensions!

bare le :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...