Wooho Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Mange har nok fått med seg at Quake IV kommer og nå har det blitt bekreftet at en spillbar multiplayer versjon vil komme til sommeren. Denne gangen vil Single player delen bli eneda bedre men det er jo multiplayeren som eier. Uansett mer info finner dere: her
mushi Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Kan bli spennende å se. syntes quake spillene alltid har vært kule nettverk spill, håper de klarer å holde standarden q3 satt. er jo bra at de satser på singel player også, men flopper multiplayer, flopper spillet i lengden.
lavizh Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Bra at de satser på singleplayer'n. Multiplayer er av null interesse for meg.
Apoc_ Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Blir kos med et nytt Quake spill. Begynner så smått å bli lei treern
Wooho Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 Bra at de satser på singleplayer'n. Multiplayer er av null interesse for meg. Jup er også glad de satser på single player denne gangen i tillehg til multiplayeren som er en selvfølge.
Mala Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Er huge fan av Quake 2 så dette er gode nyheter, og at det satser på SP er bare flott. Har lissom blitt skremt fra Quake MP siden Q3 ( ÆSJ ) Håper det legge er inn noen feete hardrock låter ingame, slik som i 2`er.Ingenting som å slakte Stroggs etter dundrende gitarer og trommer
Heatsink Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Syntes det er veldig bra at de satser på litt single player også, da quake 2 var helt fantastisk på sp da da det var nytt, noe jeg savnet i quake lll
Wooho Skrevet 18. april 2005 Forfatter Skrevet 18. april 2005 (endret) Legger ved et bilde jeg som har kommet ut. Ser veldig fett ut Her EDIT: Litt info om spillet her Endret 18. april 2005 av Wooho
Hr. Jenssen Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Det vil ta laaaaaaaang tid før QIV blir et virkelig stort Multiplayer-spill. Q3 hadde aldri så sykt krevende grafikk, så derfor ble det ivrig spilt til døde helt fra begynnelsen, mens Q4 kommer til å være nesten dobbelt så krevende som DOOM3 (med ei klype salt ). Tror ikke Q4's multiplayer vil "eie" så mye, i allefall ikke fra starten av.
Sigga Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Vel, CS: Source hadde jo ganske bra grafikk som krevde litt av maskina, og det ble jo en liten suksess.( Nei, jeg liker ikke CS:S.)
Hr. Jenssen Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Vel, CS: Source hadde jo ganske bra grafikk som krevde litt av maskina, og det ble jo en liten suksess.( Nei, jeg liker ikke CS:S.) Mange sitter enda med gamle, sure 1.6. Faktisk så tror jeg at grunnen til at 1.6 falt vekk fra sommer-CPL 2005, var fordi Valve tjener for lite på HL2, og derfor krevde av CPL at de fjernet 1.6 fra ligaen (mulig at de også bladde opp pengepungen). Men siden så mange enda spiller 1.6, så protesterte de, og dermed er 1.6 tilbake.
Radial Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 [iC' date=18/04/2005 : 19:18] Det vil ta laaaaaaaang tid før QIV blir et virkelig stort Multiplayer-spill.Q3 hadde aldri så sykt krevende grafikk, så derfor ble det ivrig spilt til døde helt fra begynnelsen, mens Q4 kommer til å være nesten dobbelt så krevende som DOOM3 (med ei klype salt ). Tror ikke Q4's multiplayer vil "eie" så mye, i allefall ikke fra starten av. Du har et poeng, men med litt tweaking så blir det nok bedre på den fronten. Og det er _mange_ gamle fans av Quake serien som vil kaste seg over spillet med en gang det er tilgjengelig.
Juke Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Håper de har heavy metal musikk i Quake 4 også, musikken i Quake 2 var jo helt rå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå