Gå til innhold

Lite spørsmål om rest bonus...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jepp...

Jeg holder på med 3 folk. En på Burning blade og 2 på legion.

Det var sånn jeg spille med en og så setter jeg den i et inn og spiller med dei andre. Og så gjør jeg det samme med dei. Kommer kansje tilbake til den første på et par dager. Og da har jeg fått litt rest bonus.

Men så var det jeg lurte på...

Kan jeg bare forsette sånn og få rest bonuser eller er det en grense på hvor mye xp jeg kan tene opp.

Men jeg veit at grensa på hvor mye du kan ha om ganga er 2lvl eller noe...

?

Endret av Liestöl
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du svarte akkurat på ditt eget spørsmål! :p er sikkert en grense, men det tar jo et par uker å tjene opp rest bonus på 2 lvl'er.

edit: Sorry, missforsto deg.. nei er ingen grense for hvor mye rest-bonus du kan få igjennom spillet. Rest-bonusen vil komme uansett.

godnatt! ;)

Endret av bigben247
Skrevet

1. Du kan kun spare opp 150 % rest.

2. For å spare opp 5 % rest må du hvile i åtte timer. Dette er imidlertid hvis du logger ut i villmarka.

3. Logger du ut i en camp/et lite samfunn (type Dolanaar, Kharanos, Thelsamar, Goldshire osv.) får du 2x rested state regeneration, altså får du 10% rest på åtte timers pause.

4. Logger du ut på et inn eller i en storby (type Ironforge, Stormwind, Darnassus osv.) får du 4x rested state regeneration, altså får du 20% rest på åtte timer.

--

Derfor tar det altså halvannen uke (240 timer for å være nøyaktig, altså ti døgn) å spare opp halvannet level med rest hvis du logger ut i villmarka. Logger du ut i en camp tar det fem døgn å spare det opp, og logger du ut på et inn eller i en storby tar det to og et halvt døgn å spare opp.

--

Hvis noe av det jeg skrev nå er feil, vennligst send meg en PM så jeg får retta det opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...