Gå til innhold

Glad for at det er andre jenter online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle night elf skal være female bortsett fra druid...

 

Human, warrior og paladin skal være male. Warlock prist og mage skal være female.

Om man først SKAL tenke wc3 så var vel priesten male, men jeg er helt enig i at female human priest tar seg best ut ;P

Lenke til kommentar
Jeg må si at jeg er utrolig glad for at det er andre jenter online som spiller wow.

Jeg har spillt noen andre mmorpg spill der guttene svermer rundt meg bare på grund at de vet at jeg er RL jente. (skjer gjerne når jeg har joina en org\guild).

Det er til tider ganske plagsomt for man føler at man ikke kan gjøre noe allene uten at en av gutta skal ta med seg en hige lvl person å leike barnevakt :cry:

 

Jeg har mange ganger lagd en ny toon i andre spill bare for å gjemme meg unda,

for noen ganger vil jeg klare ting alene også.

liker å se jenter på wow nakende du og danse med dem :p

Lenke til kommentar
Jeg må si at jeg er utrolig glad for at det er andre jenter online som spiller wow.

Jeg har spillt noen andre mmorpg spill der guttene svermer rundt meg bare på grund at de vet at jeg er RL jente. (skjer gjerne når jeg har joina en org\guild).

Det er til tider ganske plagsomt for man føler at man ikke kan gjøre noe allene uten at en av gutta skal ta med seg en hige lvl person å leike barnevakt :cry:

 

Jeg har mange ganger lagd en ny toon i andre spill bare for å gjemme meg unda,

for noen ganger vil jeg klare ting alene også.

Har faktisk merka det. jeg er ikke jente selv da men vi har 2 jenter i Guildet. så alle faller jo på knær for de.

 

fatter ikke hva de driver med. Jeg gir vel faen om de andre playerene er Dudes eller chicks . så lenge de klarer å spille.

 

Tips.: ikke si at du er Jente 4 Real. Gutta har det bedre om de ikke vet d.

Lenke til kommentar

Det å spille sammen med jenter er ganske annerledes enn med gutter. Jenter tenker en del mer men alt kommer jo ann på personlighet tilslutt. Men jeg synes jenter er flinkere med å oppnå mål så fort de vet hva de vil.

Brukte å spille duo med ei jente i et annet MMO, hver eneste dag, men hun henger fremdeles igjen i det spillet. Hun ble også veldig populær fordi hun var en flink spiller. Hun prøvde ikke å skille seg direkte ut, men hun satte ikke grenser når guttene prøvde seg på henne. Og at hun hadde 'singelstatus' hjalp heller ikke mye fra å holde de vekke.

 

Men jenter kan være vrange så fort det kommer til diskusjoner. :|

Jenter får generelt sett urettferdig mye oppmerksomhet. Spesielt sært med mange umodne gutter rundt om.

 

Skulle vært som i Asia der underholdning som spill er også for jenter.

Altså at jenter kunne spille like mye som gutter uten å få 'nerd stempelet'..

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

er jo en RPG... roleplaying... hvorfor skal jeg gidde å roleplaye en male når jeg kan roleplaye en female?

 

eier å være female i RPGer.. male er så kjedelig.. er jo det i real life så...

 

/flirt osv gjør du nu stortsett bare for å roleplaye litt.. du vet jo godt at bak hver female character sitter en gutt...

 

tegnet på at det er en gutt bak en female character er når han kler character naken og danser...

 

"nerdestempel" er jo bare helt latterlig... du spiller nu for at det er god underholdning... det værste jeg vet er folk som kaller meg nerd og selv sitter de å spiller mye på konsoll.. som om det er mindre "nerd"... PC eller konsoll.. er da faen meg samme greia...

Lenke til kommentar
Gjest member-60584
Alle night elf skal være female bortsett fra druid...

 

Human, warrior og paladin skal være male. Warlock prist og mage skal være female.

Om man først SKAL tenke wc3 så var vel priesten male, men jeg er helt enig i at female human priest tar seg best ut ;P

om man skal tenke WC3 så er priest en male high elf... man kan ikke spille high elf...

 

 

hørt om priestess of the moon? night elf female... priest.. priestess..

 

female NE priest(ess) blir ganske så rikitg... :)

Lenke til kommentar
Alle night elf skal være female bortsett fra druid...

 

Human, warrior og paladin skal være male. Warlock prist og mage skal være female.

Om man først SKAL tenke wc3 så var vel priesten male, men jeg er helt enig i at female human priest tar seg best ut ;P

om man skal tenke WC3 så er priest en male high elf... man kan ikke spille high elf...

 

 

hørt om priestess of the moon? night elf female... priest.. priestess..

 

female NE priest(ess) blir ganske så rikitg... :)

jepp... det virker som at males tar seg av den spirituelle delen av samfunnet blandt night elves.... d.v.s. som druids... kvinnfolka tar seg av all bueskytinga og slikt... og tilbedelsen av Elune.. månen har jo alltid vært ett sterkt feminint symbol... :)

Lenke til kommentar
er jo en RPG... roleplaying... hvorfor skal jeg gidde å roleplaye en male når jeg kan roleplaye en female?

 

eier å være female i RPGer.. male er så kjedelig.. er jo det i real life så...

 

/flirt osv gjør du nu stortsett bare for å roleplaye litt.. du vet jo godt at bak hver female character sitter en gutt...

 

tegnet på at det er en gutt bak en female character er når han kler character naken og danser...

 

"nerdestempel" er jo bare helt latterlig... du spiller nu for at det er god underholdning... det værste jeg vet er folk som kaller meg nerd og selv sitter de å spiller mye på konsoll.. som om det er mindre "nerd"... PC eller  konsoll.. er da faen meg samme greia...

Pøh! Jeg løpte naken gjennom SW og IF i forgårs. Hoho. Det som er litt morsomt er at man som oftest faktisk kan se at de andre chars'ene ser på deg. Det så sikkert passe rart ut der jeg (NE female) og en en guildmate (Dwarf male) kom løpende halvnakne :p

 

Var også morro å ta en fistfight med samme guildmate. Han hadde på seg tux, og jeg brudekjole.

 

 

Jeg har ikke merket noe forskjell på de jeg har spillt med selv om de vet at jeg er jente. Jeg har forresten spillt med en jente én gang som jeg vet om.. Hun var ikke så flink, men det har nok ikke noe med kjønnet å gjøre. Jeg har spillt med sucky gutter også.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Pøh! Jeg løpte naken gjennom SW og IF i forgårs. Hoho. Det som er litt morsomt er at man som oftest faktisk kan se at de andre chars'ene ser på deg. Det så sikkert passe rart ut der jeg (NE female) og en en guildmate (Dwarf male) kom løpende halvnakne :p

 

Jeg har ikke merket noe forskjell på de jeg har spillt med selv om de vet at jeg er jente. Jeg har forresten spillt med en jente én gang som jeg vet om.. Hun var ikke så flink, men det har nok ikke noe med kjønnet å gjøre. Jeg har spillt med sucky gutter også.

Vel, det er selvfølgelig en måte å gjøre det på hvis man føler man får for lite oppmerksomhet, selv om de fleste seriøse spillere vil sky dere som pesten. ;)

 

Og nei, om en spiller er god eller ikke har ingenting med kjønnet å gjøre. ;)

Lenke til kommentar
Jeg må si at jeg er utrolig glad for at det er andre jenter online som spiller wow.

Jeg har spillt noen andre mmorpg spill der guttene svermer rundt meg bare på grund at de vet at jeg er RL jente. (skjer gjerne når jeg har joina en org\guild).

Det er til tider ganske plagsomt for man føler at man ikke kan gjøre noe allene uten at en av gutta skal ta med seg en hige lvl person å leike barnevakt :cry:

 

Jeg har mange ganger lagd en ny toon i andre spill bare for å gjemme meg unda,

for noen ganger vil jeg klare ting alene også.

Hehe, du har kanskje prøvd Anarchy Online? Folk tar jo helt av der hvis jenter spiller. Folk satser på female characters for å få armor/items/nanos/credits osv bare fordi de later som de er jenter... Har aldri helt forstått det der :p

 

Uansett, har ikke lest hele tråden som vanlig, liten tid på jobb ^^

Lenke til kommentar
er jo en RPG... roleplaying... hvorfor skal jeg gidde å roleplaye en male når jeg kan roleplaye en female?

 

eier å være female i RPGer.. male er så kjedelig.. er jo det i real life så...

 

/flirt osv gjør du nu stortsett bare for å roleplaye litt.. du vet jo godt at bak hver female character sitter en gutt...

 

tegnet på at det er en gutt bak en female character er når han kler character naken og danser...

 

"nerdestempel" er jo bare helt latterlig... du spiller nu for at det er god underholdning... det værste jeg vet er folk som kaller meg nerd og selv sitter de å spiller mye på konsoll.. som om det er mindre "nerd"... PC eller konsoll.. er da faen meg samme greia...

Beh. Jeg spiller på en RP-server, og siden jeg faktisk ikke er jente, ville det vært ganske mye vanskeligere å RP-e en også, i forhold til en male character. Joda, jeg har prøvd. De ender ofte opp som bifile eller lesbiske, for å bli /flirt-et med av de grelle male-model-sakene de har i WoW... -.-"

Lenke til kommentar
Gjest member-60584
er jo en RPG... roleplaying... hvorfor skal jeg gidde å roleplaye en male når jeg kan roleplaye en female?

 

eier å være female i RPGer.. male er så kjedelig.. er jo det i real life så...

 

/flirt osv gjør du nu stortsett bare for å roleplaye litt.. du vet jo godt at bak hver female character sitter en gutt...

 

tegnet på at det er en gutt bak en female character er når han kler character naken og danser...

 

"nerdestempel" er jo bare helt latterlig... du spiller nu for at det er god underholdning... det værste jeg vet er folk som kaller meg nerd og selv sitter de å spiller mye på konsoll.. som om det er mindre "nerd"... PC eller  konsoll.. er da faen meg samme greia...

Beh. Jeg spiller på en RP-server, og siden jeg faktisk ikke er jente, ville det vært ganske mye vanskeligere å RP-e en også, i forhold til en male character. Joda, jeg har prøvd. De ender ofte opp som bifile eller lesbiske, for å bli /flirt-et med av de grelle male-model-sakene de har i WoW... -.-"

hehehe det eier seriøst! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...