Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke fulgt helt med i timen skjønner jeg. Hvilken episode er det dere venter sånn på å se? Har de lagd en episode fra Vietnam? Hvor ser dere den?

Endret av LucarioX
Skrevet

Man får lyst på en ferie i asia av dette ja.

Selv ble jeg litt skuffet over selve episoden, var ikke helt som usa turen de hadde, men bra episode uansett.

Skrevet
Sitter å ser nå.... ble utrolig skuffa når jeg så hva de skulle bruke... pokkers mopeder :thumbdown:

jo jeg skjønner tanken, men det var likevel en fantastisk episode.. Satt her og lo så naboen må ha hørt meg :D

Skrevet
Sitter å ser nå.... ble utrolig skuffa når jeg så hva de skulle bruke... pokkers mopeder :thumbdown:

jo jeg skjønner tanken, men det var likevel en fantastisk episode.. Satt her og lo så naboen må ha hørt meg :D

Haha fytti grisen for en morsom episode! Tror ikke jeg har ledd så mye av Top Gearfør :!:

Skrevet

Yupp - veldig bra episode, hadde et par ufrivillige latterbrudd :D

Da er det bare å glede seg til neste sesong, som det uheldigvis mest sannsynlig er veldig lenge til :(

Skrevet

Synes sykler var et godt valg. Vietnam er tross alt kjent for gode motorsykkelveier. Altså gode å kjøre for motorsykkelentusiaster. Mange av de som legger ferien dit. Men de kunne jo valgt noe mer kraftig. Hamsteren gjorde et godt valg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...