Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Fantastisk episode? Dette er kanskje det værste episoden jeg har sett på lenge, jeg kan ikke huske sist jeg så noe av så skral kvalitet. Jeg dro ikke på smilebåndet en eneste gang under episoden, det var ingenting morsomt der!

 

Er jeg den eneste her?

 

Kvaliteten er jo så på bunn nivå, at de bør vurdere å sette hele serien på pause og få inn noen nye kreative sjeler i redaksjonen. Eller kutte helt ut studio, og kun satse på reportasjer.

 

Og seriøst, penis-vitser er ikke morsomt i hver *eneste* episode.. gi meg styrke!

Lenke til kommentar

I kveldens episode skal de teste en bil jeg trodde de kom til å teste forrige sommer, BMW M135i. Jeg tenkte kanskje de lot være å teste den fordi de ville sette den opp mot den kommende Mercedes A45 AMG, men neida, det ser ut som at det er Golf Gti som skal opp mot BMW-en. Den har ca 100 hk mindre, så da kunne de i det minste ha testet Golf R i stedet...

 

Siden de har ventet så lenge med å teste M135i kunne de like godt ha testet den splitter nye M235i i stedet. Det ville vært mer interessant siden førstnevnte har vært i ordinært salg over et år. Top Gear-bladet kåret den til årets sportsbil...i 2012! M235i er sannsynligvis også noe raskere enn tilsvaret i 1-serien.

 

M135i har likevel muligheten til å bli den raskeste BMW-en på tavla. Til nå er det 1M som leder med tiden 1:25,0, og da på fuktig bane. Det er vel ikke spesielt sannsynlig at det var tørt da kveldens tester ble spilt inn, så jeg er ikke veldig optimist.

Lenke til kommentar

I kveldens episode skal de teste en bil jeg trodde de kom til å teste forrige sommer, BMW M135i. Jeg tenkte kanskje de lot være å teste den fordi de ville sette den opp mot den kommende Mercedes A45 AMG, men neida, det ser ut som at det er Golf Gti som skal opp mot BMW-en. Den har ca 100 hk mindre, så da kunne de i det minste ha testet Golf R i stedet...

 

Siden de har ventet så lenge med å teste M135i kunne de like godt ha testet den splitter nye M235i i stedet. Det ville vært mer interessant siden førstnevnte har vært i ordinært salg over et år. Top Gear-bladet kåret den til årets sportsbil...i 2012! M235i er sannsynligvis også noe raskere enn tilsvaret i 1-serien.

 

M135i har likevel muligheten til å bli den raskeste BMW-en på tavla. Til nå er det 1M som leder med tiden 1:25,0, og da på fuktig bane. Det er vel ikke spesielt sannsynlig at det var tørt da kveldens tester ble spilt inn, så jeg er ikke veldig optimist.

image.jpg?OriginalImageUrl=%2Fuk%2FassetA45 AMG er i hvert fall med i studio

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt skuffende at M135i ikke klarte å slå M1. Den havnet ett fattig tidel bak. Jeg ble veldig imponert over Golfen som fullførte runden på 1:28,6. Dette er jo veldig bra for en praktisk bil med kun 230 hk. Jeg er også imponert over nye Stig, for gamle Stig kjørte også Golf Gti og var et helt sekund tregere. Riktignok vet vi ikke om det var vått på banen eller ikke da han kjørte, og det kan være at den Golfen var uten Performance-oppgraderingen.

Lenke til kommentar

Ja, siden det to ganger ble gjort et poeng av at det var tørt for første gang i år, så hadde jeg håpet muligheten ble benyttet til å sette rundetider for P1 og 918.

 

Segmentet med sykkelvideoene de lagde minnet mye om da de lagde reklamefilmer for Scirocco diesel. Selv om vi vet at "oppdragsgiverne" er med på spøken, så er det likevel morsomt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Vil anbefale å se Chris Harris (fra /DRIVE) drifte en P1 på Yas Marina.

 

Skulle gjerne ha sett en test av LaFerrari, P1 og 918 Spyder, men tipper det aldri vil skje. Det tok jo flere år før TG fikk lov til å kjøre en Enzo, og da var det Nick Mason som lånte den ut.

Tenkte på Harrisvideoen i starten da jeg så banen, klarte ikke helt å bestemme meg hva jeg syntes om det. Glemte det helt da han satt i gang, og da gjorde det ikke noe. Top Gear er flinke med fotograferingen, men det ble litt mye med F&F-flammene, det var vel litt mer enn ordinær fotofikling. Men filmingen var knall den, men det var noe spesielt med den Chris Harris-videoen.

Må si jeg liker P1 best, 918 ser så snill ut :p

 

Steinansikt på han bak May

 

UnselfishThickEwe.gif

Var ikke bare ham, hun til venstre var creepy gjennom hele episoden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...