Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Ja, det er vell ikke første gang sånne grupper startes. Slik som at messenger skal bli betalingstjeneste om ikke x antall millioner joiner gruppa osv.

Skrevet

noen som har tips til 3-4 top gear episder som "må sees"? alle jeg har sett foreløbig er jo bra. men noen som anbefales speesielt? har sett nyeste sesongen. er syk igjen, så må ha noe å gjøre på :p

Skrevet
noen som har tips til 3-4 top gear episder som "må sees"? alle jeg har sett foreløbig er jo bra. men noen som anbefales speesielt? har sett nyeste sesongen. er syk igjen, så må ha noe å gjøre på :p

Spesial episodene er jo must see.

Polarekspedisjonen, Vietnam og Afrika turene er alle av mine favoritter.

Skrevet
Alle specials pluss 10-4(Afrika). Det er jo de som er best.

hvilke specials er det laget? hvilken sesong og episode? har sett Polarekspedisjonen, Vietnam, america, junglen og Afrika.

Skrevet (endret)

Når de drar til Bonneville, Jeremy med en ZR1(?), Hammond i en Challenger som han kjøper selv og James May i en grå Cadillac.

Endret av WheelMan
Skrevet (endret)

Sikker på at det ikke var en Land Rover Discovery? For isåfall er det Seson 5 ep. 3

EDIT: Litt seint ute der ja .P

Endret av 2mmy91
Skrevet

Du må se Japan racet! Genial episode, en av mine favoritter :) (Series 11 - ep. 9)

Skrevet

Du må se Japan racet! Genial episode, en av mine favoritter :) (Series 11 - ep. 9)

går jo ikke til lengre en ep. 6 i sesong 11?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...