Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10007471

 

- Top Gear var jo her for å spille inn et nytt program. De kjørte over glødende lava, sier Emil Grimsson, styreleder i Arctic Trucks.

 

Skjoldet beskyttet mot lavasteiner, og et spesialbygget system sørget for at vann fra tanken kjølte dekkene ned.

 

- Jeg trodde det var nok å kjøre på glødende lava, men så ville de at dekkene skulle ta fyr. Og de tok fyr, ler Grimsson.

 

Islandsk politi var ikke spesielt begeistret. Bilgale TV-seere blir muligens noe mer begeistret når episoden kommer på skjermen til sommeren.

 

Top Gear spilte inn episoden kort tid etter det første utbruddet ved Fimmvörðuháls i slutten av mars.

 

:D!

Endret av WheelMan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10007471

 

- Top Gear var jo her for å spille inn et nytt program. De kjørte over glødende lava, sier Emil Grimsson, styreleder i Arctic Trucks.

 

Skjoldet beskyttet mot lavasteiner, og et spesialbygget system sørget for at vann fra tanken kjølte dekkene ned.

 

- Jeg trodde det var nok å kjøre på glødende lava, men så ville de at dekkene skulle ta fyr. Og de tok fyr, ler Grimsson.

 

Islandsk politi var ikke spesielt begeistret. Bilgale TV-seere blir muligens noe mer begeistret når episoden kommer på skjermen til sommeren.

 

Top Gear spilte inn episoden kort tid etter det første utbruddet ved Fimmvörðuháls i slutten av mars.

 

:D!

 

Og her er de i aksjon. Dette blir bra.

 

Forøvrig så kan jeg informere om at Vietnam episoden er like morro på orntli som på tv. Jeg og noen kompiser leide scooter ifjord sommer og tok samme turen. Uforglemmelig :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...