Gå til innhold

Elektronisk fartssperre på 100km/t på bil :(


Januar333

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

satser på at det er en aprilsspøk ja.. ;)

 

Den elektroniske sperren skal monteres på alle biler, altså ikke bare nyregistrerte ... Ettermontering av sperrer vil koste 10-15.000 kroner, avhengig av merke, og må dekkes i sin helhet av bileieren.

 

de overdriver ikke litt nå nei! :D

 

ser for meg at folk måtte punge ut 15 000,- for å montere sperre på sin 84mod opel kadett til 2500,- :!:

Endret av phax
Lenke til kommentar
ser for meg at folk måtte punge ut 15 000,- for å montere sperre på sin 84mod opel kadett til 2500,- :!:

hehe, tviler ikke et sekund på at dette er april-spøk nei :) Men det hadde faktisk ikke forundret meg om det kom en sånn lov, dog jeg tviler på at det hadde blitt innført på annet enn nyregistrerte biler :p

Lenke til kommentar

Ikke 100% aprilspøk. Det er jo snakk om at lastebiler (dvs, Dodge Ram SRT-10, Chevrolet Tahoe, Chevrolet Suburban osv) skal få fartssperre slik at folk skal registrere de som personbiler og betale mange hundre tusen i avgifter til staten.

 

Ikke rart folk går på den spøken ;)

Lenke til kommentar

Har jo vært snakk om å innføre fartssperre på personbiler. Leste tilogmed en norsk test der de prøvde det ut. GPS-styrt. Man kunne aldri overskride fartsgrensa som var på veien man kjørte.

 

Edit: Jeg hadde ikke blitt forundra om det var sant. Og jeg blir heller forundra om det IKKE kommer før eller siden. :dontgetit:

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar
Ikke 100% aprilspøk. Det er jo snakk om at lastebiler (dvs, Dodge Ram SRT-10, Chevrolet Tahoe, Chevrolet Suburban osv) skal få fartssperre slik at folk skal registrere de som personbiler og betale mange hundre tusen i avgifter til staten.

 

Ikke rart folk går på den spøken ;)

Hundretusen? Blir vel fort million....om du skal registrere en Suburban som veier over 4tonn som personbil....

Lenke til kommentar

Sperren kobler seg selvfølgelig ut hvis du krysser grensen og havner i Sverige :lol: Den spøken var dårlig, har sett mye rart på internett i dag så jeg gleder meg til i morgen når aprilsnarrene blir avslørt.

 

Klør meg litt i hodet når det gjelder Gmail kontoens størrelse som spoler opp kontostørrelsen så det suser, er vist over 1560MB nå, har hørt rykter om at den skulle stoppe på 2000MB hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...