Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 (endret) Ryktet skal ha det til at Opera ble solgt til Microsoft for noen timer siden... http://itpro.no/art/7685.html EDIT: Dere er kjedelige altså.... Trodde ikke forum brukerne hadde fått med seg datoen i dag jeg da. Men neeei da... litt for våkne mennesker her.... og jeg som skulle ha det litt gøy Endret 1. april 2005 av Slettet+3124
Orjanp Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Tilfeldig at den kommer ut 1.april eller. I think not...
_Adler_ Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 (endret) APRILSNARR! Endret 1. april 2005 av _Adler_
spiffers Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Saken er så dårlig skrevet, og så veldig opplagt, at det lyser aprilsnarr lang vei. Poenget med en god aprilspøk er at folk faktisk går i fella og blir lurt, ikke at dem rister på hodet og mumler dagens dato når dem har lest overskriften...
Zimon Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Garantert Aprilsnarr på denne ja. Og om Opera skulle bli solgt så tviler jeg på at de selger til M$ (da skal pengene være UTROLIG gode). Men om Opera en gang i fremtiden blir solgt til noen andre så tror jeg det blir en klausul i kontrakten om at teknologien til Opera ikke kan selges videre til M$ etc etc. Håpe det i allefall.
operaman Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 For åpenbar da. Om Opera hadde blitt solgt til M$ så vet vi at de hadde funnet en måte å gjøre den 10x så usikker.
_Adler_ Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hehe jeg ble lurt av den saken der Jeg glemte at det var 1.april i dag Ble glad for at Microsoft ikke har gjort det, men de kunne fått bruk for det for den standarden som de har på IE er sørgelig dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå