Gå til innhold

Opera solgt til Microsoft..

Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124
Skrevet (endret)

Ryktet skal ha det til at Opera ble solgt til Microsoft for noen timer siden... :cry:

http://itpro.no/art/7685.html

EDIT: Dere er kjedelige altså.... :yes: Trodde ikke forum brukerne hadde fått med seg datoen i dag jeg da. Men neeei da... litt for våkne mennesker her.... og jeg som skulle ha det litt gøy :cry:

Endret av Slettet+3124
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saken er så dårlig skrevet, og så veldig opplagt, at det lyser aprilsnarr lang vei. Poenget med en god aprilspøk er at folk faktisk går i fella og blir lurt, ikke at dem rister på hodet og mumler dagens dato når dem har lest overskriften...

Skrevet

Garantert Aprilsnarr på denne ja. Og om Opera skulle bli solgt så tviler jeg på at de selger til M$ (da skal pengene være UTROLIG gode). Men om Opera en gang i fremtiden blir solgt til noen andre så tror jeg det blir en klausul i kontrakten om at teknologien til Opera ikke kan selges videre til M$ etc etc. Håpe det i allefall.

Skrevet

Hehe jeg ble lurt av den saken der :D Jeg glemte at det var 1.april i dag :blush:

Ble glad for at Microsoft ikke har gjort det, men de kunne fått bruk for det for den standarden som de har på IE er sørgelig dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...