mobilfreek Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 hvorfor spillere dere ikke wow? mye bedre grafikk, bedre gameplay, større spill, morsomere quest osv
Rampage Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 (endret) Herregud, pell deg vekk sier jeg bare. At du kan sammenligne "WoW" med Elder Scrolls (Morrowind antar jeg?) er latterlig. Bedre gameplay? Not likely, tror ikke du får i NÆRHETEN engang av friheten du har på Morrowind. Morsommere quest...WoW: Jogg til dit og dit. Drep så så mange av det og det. Ja, gud det må være morsomt. Edit: Også ganske bra gjort å sammenligne et single-playerspill med et MMORPG Godt jobba Endret 31. mars 2005 av Rampage
John Keats Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 jeg spiller begge spillene.. grunnen er: WoW er bedre på den måten at man kan sammarbeide med andre spillere, for og complete quest, du kan raide osv. Morrowind er mer interessant når det gjelder gameplay historie, måten quests er bygd opp på, større frihet, mulighet for og bli med i forskjellige "guilds" (klubber for fighters, thiefs osv) Mulighet for og lage egene spells. Og mye annet. minuset er at det kun er singleplayer og at du er den eneste som beveger deg. (alle NPC's står stille)
Rampage Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 jeg spiller begge spillene.. grunnen er: WoW er bedre på den måten at man kan sammarbeide med andre spillere, for og complete quest, du kan raide osv. Morrowind er mer interessant når det gjelder gameplay historie, måten quests er bygd opp på, større frihet, mulighet for og bli med i forskjellige "guilds" (klubber for fighters, thiefs osv) Mulighet for og lage egene spells. Og mye annet. minuset er at det kun er singleplayer og at du er den eneste som beveger deg. (alle NPC's står stille) Finnes jo masse mods og patcher som kan forandre det da. (?) hvis du bare leter litt, tror jeg det er fullt mulig å gjøre morrowind verdenen ganske livlig
MiSP Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 (endret) Denne tråden hører overhodet ikke hjemme her. Her på forumet er det mange Elderscrolls-fans, og da blir det direkte tåpelig at du kommer her og prøver å påtvinge oss DIN mening. Her skal man diskutere Elderscrolls-spill, og ikke andre spill. Hvis du vil starte en tråd om sammenligning av spill, finnes det et eget forum til slikt. Dessuten, som mange har nevnt, kan man ikke sammenligne to ulike typer spill. Greit nok er begge RPG, men det er STOR forskjell på singleplayer-RPG og MMORPG. Et lite tips: Hvis du vil starte en ny tråd om noe slikt, prøv å holde en "vennligere" tone - du kan si dine egne meninger, men prøv å få dem til å virke som DINE meninger og ikke de "rette" meningene. Endret 1. april 2005 av ProZaC
John Keats Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 jeg spiller begge spillene.. grunnen er: WoW er bedre på den måten at man kan sammarbeide med andre spillere, for og complete quest, du kan raide osv. Morrowind er mer interessant når det gjelder gameplay historie, måten quests er bygd opp på, større frihet, mulighet for og bli med i forskjellige "guilds" (klubber for fighters, thiefs osv) Mulighet for og lage egene spells. Og mye annet. minuset er at det kun er singleplayer og at du er den eneste som beveger deg. (alle NPC's står stille) Finnes jo masse mods og patcher som kan forandre det da. (?) hvis du bare leter litt, tror jeg det er fullt mulig å gjøre morrowind verdenen ganske livlig Har masse mods, men unlot og nevne dem. Jeg prøvde og sammeligne spillene slik de er uten mods.
Rampage Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 (endret) jeg spiller begge spillene.. grunnen er: WoW er bedre på den måten at man kan sammarbeide med andre spillere, for og complete quest, du kan raide osv. Morrowind er mer interessant når det gjelder gameplay historie, måten quests er bygd opp på, større frihet, mulighet for og bli med i forskjellige "guilds" (klubber for fighters, thiefs osv) Mulighet for og lage egene spells. Og mye annet. minuset er at det kun er singleplayer og at du er den eneste som beveger deg. (alle NPC's står stille) Finnes jo masse mods og patcher som kan forandre det da. (?) hvis du bare leter litt, tror jeg det er fullt mulig å gjøre morrowind verdenen ganske livlig Har masse mods, men unlot og nevne dem. Jeg prøvde og sammeligne spillene slik de er uten mods. Vel, skal vi enes om at Morrowind gruser WoW anydayoftheweek? Endret 1. april 2005 av Rampage
Frijazz Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 hvorfor spillere dere ikke wow? mye bedre grafikk, bedre gameplay, større spill, morsomere quest osv Hvorfor ikke Colin Mcrae 2005 istedet for WOW? Begge er jo multiplayeronlinespill. Der kan du kjøre rundt, så fort du vil også. Grafikken er bra, spesielt skillet mellom de ulike årstidene, været og det varierte landskapet. Questene er kanskje en smule linjære, og noen av questene kan være litt vanskelige. Men det questene taper i frihet tar de gjen i spenning, ikke et kjedelig øyeblikk straks etter questene er begynt! Derimot er belønningen stor om du klarer questene først. Dessuten er det enkelt og greit å oppgradere utstyret etter hvert som du utfører questene.
Blib Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Denne tråden hører overhodet ikke hjemme her. Her på forumet er det mange Elderscrolls-fans, og da blir det direkte tåpelig at du kommer her og prøver å påtvinge oss DIN mening.
Anbefalte innlegg