Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på om jeg skal skaffe meg spillet sånn at jeg kan teste det ut, men er litt usikker.

Så lurer på, dere som spiller spillet hva syns dere om det? er det verdt for meg å ta en liten titt?

Spiller WoW daglig og digger det, men fikk litt lyst til å teste ut GW bare for å se, hvem vet kansje jeg blir hekta :p

GW er et kjempebra spill!

Du kommer kanskje ikke til å synes det er så morsomt med en gang, men når du kommer mer inn i historien kommer du til å bli KJEMPEfornøyd :thumbup:

Lenke til kommentar
Eg bestilte GW på play.com på Tirsdag.. Når kan eg vente meg det i posten?

Kjem ann på kvar du bur. Har bestilt to spill frå cdon.com. Fekk dei tre dager etter bestillingsdag. Du har det sikkert i postkassa på Mandag.

 

Gled deg. :D

Gledar meg sjukt :thumbup:

Endret av norseson
Lenke til kommentar

utrolig bra spill.. desverre så har den ødelagt 3 døgn for meg nå.. (3dager siden jeg kjøpte det :p)

 

Starta nettopp en Guild og springe rundt med den lame kappå med ølmugge på med rosa å blå farge :p

 

Dette er det spillet som jeg har elsket mest av alle spill.

(Har ikke prøvd wow enda, kun sett på.)

 

Glede meg allerede til exp. packen neste år (etter som jeg leste)

Lenke til kommentar
Glede meg allerede til exp. packen neste år (etter som jeg leste)

Det er du ikke alene om! :thumbup:

Dagen den kommer ut i Norge, stikker jeg og kjøper den..:

Kanskje jeg skal pre-ordre også, hvis det går an :hmm:

Jepp, for vi to har lært hva det vil si å vent epå at spill kommer i butikker i Hamar ^^.

Lenke til kommentar
Glede meg allerede til exp. packen neste år (etter som jeg leste)

Det er du ikke alene om! :thumbup:

Dagen den kommer ut i Norge, stikker jeg og kjøper den..:

Kanskje jeg skal pre-ordre også, hvis det går an :hmm:

Jepp, for vi to har lært hva det vil si å vent epå at spill kommer i butikker i Hamar ^^.

hehe, stemmer :thumbup:

 

Første exp- packen skal jeg ha med én gang den kommer ut!

Lenke til kommentar

Det går ann å skifte sec profession. Det er noen quests i Seekers Passage, Heroes Audience og Destenys Gorge du kan gjøre. Det er ikke så opplagt når du ser NPCene, men hvis du snakker med dem sier de som: Do you have the bravery like a warrior etc. Questene er ganske vansklige, ganske mye gåing i starten, men du kan tjene mye tid på å starte fra en annen mission/outpost.

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på PvE delen og PvP Delen i spillet her? leste dinside testen av spillet og de sa:

Et meget viktig valg du imidlertid må gjøre i det hele tatt før du begynner å velge karakter, er å velge mellom PvP eller PvE (roleplaying)-modus. Det er jo vanlig at online-rollespill inneholder begge variantene å spille på, men det er sjelden at det er såpass tydelig skille mellom dem. Det er nesten som to spill i en pakke!

 

Også lurer jeg på hva folk flest velger?

Lenke til kommentar
PvE: Du begynner med en lvl 1 character, og spiller deg opp til 20.

PvP: Du lager en lvl 20 character som kun kan brukes i Arenaer.

 

De fleste velger PvE.

Takker :)

Lurer på en ting til, finnes det noen sider med en del info om det forskjellige klassene du kan velge mellom? for de sidene jeg har vært inne så står det så lite info om vær og en av klassene syns jeg...

Lenke til kommentar
PvE: Du begynner med en lvl 1 character, og spiller deg opp til 20.

PvP: Du lager en lvl 20 character som kun kan brukes i Arenaer.

 

De fleste velger PvE.

Takker :)

Lurer på en ting til, finnes det noen sider med en del info om det forskjellige klassene du kan velge mellom? for de sidene jeg har vært inne så står det så lite info om vær og en av klassene syns jeg...

Www.gwonline.net! Der finner man alt! :) Sjekk forumene også hvis det er noe du lurer på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...