Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:cry:

Kan ikke jeg få skjermkortet mitt snart?

Jeg vil spillllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Faen satan kukk i satans mor!

:cry:

Skjønner deg godt zyfex, lå på pinebenken lenge jeg og men fikk igjen

for det til slutt ;) Har du også bestillt 6800LE? Det funker perfekt i gw

iafall ^^

Jeg har det, duger kjempe :thumbup:

 

edit

 

Trodde du spute om det funket bra jeg :wallbash:

Endret av dQggl
Lenke til kommentar

Har slitt meg frem til lvl 11. Er ikke så imponert at det gjør noe! Spillet liker å fryse/crashe til tider. Dette er ekstremt irriterende når jeg er i et mission, for jeg må jo begynne helt fra starten av når jeg logger på igjen.

 

Hva er poenget med at man ikke kan poste items i chatten? Når man finner noe fancy man vil selge, så må man begynne å skrive ned x antall stats.

 

Så var det å finne frem til NPCer, dette sliter jeg skikkelig med. NPC og PC ser jo helt like ut, så jeg må vifte rundt med musa til jeg ser noe grønt(fargen på npc navn).

 

Er også litt små vanskelig å finne seg et team av en eller annen grunn. Bruker å stå nærmere 20-30 stykker i et "mission" område. Spør man om team, så får man nok ikke noe svar. Så derfor ender jeg ofte opp med 5x henchmenn, som gjør samme nytten som et team. Eneste forskjellen er tom chat, og du får et "perfekt" team.

 

Men jeg er jo en noob ennå, får håpe det bedrer seg etterhvert, og kanskje jeg kan komme meg videre hvis spillet stopper å fryse under missions!

 

 

Så ikke noe bra førsteinntrykk akkurat, ble mye mer imponert første gangen jeg spilte WOW og AO. Men har som sagt litt å sette meg inn i. Har heller ikke fått den "addicted" feelingen som jeg fikk av AO og WOW, men det er jo svært positivt da :)

Endret av toeblast
Lenke til kommentar

Ser du har spillt ao ja toeblast, har spillt ao i 3-4 år men jeg liker fortsatt gw ;)

 

Du blir sikkert vandt til det etterhvert. Men er enig når det gjelder det at man

må gå heeelt tilbake til questen man var på vei til/ var på bare pga man kanskje

har ett ustabilt nett eller serverne er ustabile, grusomt irriterende.

 

I ao logger

du inn igjen og der er du på akkurat samme plassen som du datt ut. Noen sier

"bare bruk map travel", men map travel gjelder bare enkelte byer.

 

Feks jeg var på en vanskli quest i Piken Square, tok mange charrs og så detter

jeg ut når jeg har tatt nesten alle og må bynne helt i ascalon igjen, gå hele

veien tilbake pluss drepe alle charrs på nytt. - MINUS til dette!

 

Ellers så kanjeg vell si at jeg var ikke super-imponert når jeg først spillte gw men det

var mest fordi skjermkorte mitt sugde og ikke støtta gw så jeg krasha mye

og grafikken var legoland osv. Etter jeg fikk det nye skjermkorte mitt er

jeg super-imponert, spesielt av grafikken den er jo bare helt fantastisk og

spille opplevelsen min i gw ble da mye bedre. Jess jess, liker gw jeg men

enkelte ting skuffer meg litt siden jeg liker spilet så godt og så manlger det mye.

Endret av Destructionz
Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål angående regional settings saken. Man kan velge mellom europa og america. Jeg spiller på den amerikanse serverern, rett og slett fordi man slipper noen europeere som nekter å gi slipp på sitt eget språk.

 

Men hvordan er det dersom jeg bruker opp de 5 regionskiftene jeg har? Blir jeg da låst til en server for ... EVIG og ALLTID?

 

Høres en smule skummelt ut:)

 

-

 

Kjøpte mitt for 399,- på Spaceworld som impulskjøp. Mitt første mmorpg noen sinne.

Lenke til kommentar
:cry:

Kan ikke jeg få skjermkortet mitt snart?

Jeg vil spillllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Faen satan kukk i satans mor!

:cry:

Skjønner deg godt zyfex, lå på pinebenken lenge jeg og men fikk igjen

for det til slutt ;) Har du også bestillt 6800LE? Det funker perfekt i gw

iafall ^^

FÅr et nytt 9800Pro 256mb på garantien. Men det tar underlig lang tid. Ilegg må jeg stikke emd pc-en ned til reperatør for å sette inn et skjermkort.. :roll:

Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål angående regional settings saken. Man kan velge mellom europa og america. Jeg spiller på den amerikanse serverern, rett og slett fordi man slipper noen europeere som nekter å gi slipp på sitt eget språk.

 

Men hvordan er det dersom jeg bruker opp de 5 regionskiftene jeg har? Blir jeg da låst til en server for ... EVIG og ALLTID?

 

Høres en smule skummelt ut:)

 

-

 

Kjøpte mitt for 399,- på Spaceworld som impulskjøp. Mitt første mmorpg noen sinne.

Har vi et max antall regionsskift? Hmm... lage bogus char og teste...

 

EDIT: Skiftet en 10-15 ganger nu, gikk fint det... men for all del test selv slik at jeg slipper å få noe skyld hvis det er et satt antall.

Endret av Odland81
Lenke til kommentar
Har vi et max antall regionsskift? Hmm... lage bogus char og teste...

 

EDIT: Skiftet en 10-15 ganger nu, gikk fint det... men for all del test selv slik at jeg slipper å få noe skyld hvis det er et satt antall.

Det er vel heller snakk om å endre fra Europa til America eller Korea, og gjelder for alle karakterene dine, ikke snakk om districts som du kan bytte mellom så mye du bare vil...

 

Og til original spørsmål, informasjonen om dette hittil sier at du kun har 5 skift, og etter det blir det permanent...

(Du kan nok få byttet etter dette også hvis du sender en mail til support og sier at et eller annet skjedde så du byttet server motvillig, og om de kan sette deg permanent på en annen server)

Lenke til kommentar
Nå får du Guild Wars til 289kr på games199.com + frakt blir det rundt 300kr...

Bestilte derfra i dag, gleder meg til jeg får det! :dribble:

Betalte 407kr på Freerecordshop i byn, men du får det for 200 på play.com.

Kort leveringstid pluss null porto.

Bestilte Trackmania Sunrise fra play.com for en stund siden, det kosta akkurat det samme som guild wars gjør nå... Da tok det veldig lang tid før jeg fikk det pga tollbehandling, toll og andre avgifter kom på litt over 100kr, så da ble det ikke så billig som jeg hadde trodd alikevel... Men slapp nå i det minste å betale frakt da..

Lenke til kommentar
Har slitt meg frem til lvl 11. Er ikke så imponert at det gjør noe! Spillet liker å fryse/crashe til tider. Dette er ekstremt irriterende når jeg er i et mission, for jeg må jo begynne helt fra starten av når jeg logger på igjen.

 

Hva er poenget med at man ikke kan poste items i chatten? Når man finner noe fancy man vil selge, så må man begynne å skrive ned x antall stats.

 

Så var det å finne frem til NPCer, dette sliter jeg skikkelig med. NPC og PC ser jo helt like ut, så jeg må vifte rundt med musa til jeg ser noe grønt(fargen på npc navn).

 

Er også litt små vanskelig å finne seg et team av en eller annen grunn. Bruker å stå nærmere 20-30 stykker i et "mission" område. Spør man om team, så får man nok ikke noe svar. Så derfor ender jeg ofte opp med 5x henchmenn, som gjør samme nytten som et team. Eneste forskjellen er tom chat, og du får et "perfekt" team.

 

Men jeg er jo en noob ennå, får håpe det bedrer seg etterhvert, og kanskje jeg kan komme meg videre hvis spillet stopper å fryse under missions!

 

 

Så ikke noe bra førsteinntrykk akkurat, ble mye mer imponert første gangen jeg spilte WOW og AO. Men har som sagt litt å sette meg inn i. Har heller ikke fått den "addicted" feelingen som jeg fikk av AO og WOW, men det er jo svært positivt da :)

Er riktig at du må begynne missionet på nytt hvis det fryser, men å gå helt til byen igejn trenger du i hvertfall ikke! Bare åpne kartet (M) og trykk på byen eller utposten du vil hoppe til. Forøvrig har spillet aldri krasjet for meg. Må kanskje fikse litt på instillingene?

 

Enig i at det er teit at man må skrive så fryktelig mye når man selge bra items, men det er ikke akkurat noe stort problem.

 

NPC'er finner du unten ved å trykke ctrl, de med grønt navn er NPC'er, eller alt for å se alle NPC'er på skjermen (selv gjennom vegger) + at de står på kartet.

 

Jeg har aldri hatt problemer med å finne meg et party! Spørr, og hvis ingen svarer så bare inviterer du noen og ser hvem som blir med.

 

Eneste problemet jeg har er at missionene er utrolig vanskelige etter hvert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...