Gå til innhold

Får ikke spilt WoW på skolens nettverk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IT-reglementet på skolen vår sier ikke noe om at vi ikke kan bruke det til spill, så lenge det er på vår egen pc... I tillegg sitter jo alle og spiller på bibliotekets pcer, og det er jo lærerene fullstendig klar over. De bryr seg ikke, så lenge det er ledige pcer til de som faktisk skal bruke dem til skoearbeid. :thumbup:

I såfall spør du it-ansvarlig om hjelp. Hjelper han deg så er deg greit, om ikke så må du ha litt WoW fri på skolen.

Lenke til kommentar
hvis det er slik at det ikke står noe om dette så kan du jo høre med administratoren på skolen. Kan jo være du er heldig og at han åpner for muligheten...

 

 

 

bertie

Tviler sterkt på at de gidder å gjøre noe med det, selv om det ikke står noe om at det er forbudt i reglementet. Men jaja.. Finnes jo andre kjekke ikke-mutiplayer-spill også da. :)

Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at de gidder å gjøre noe med det, selv om det ikke står noe om at det er forbudt i reglementet. Men jaja.. Finnes jo andre kjekke ikke-mutiplayer-spill også da. :)

Du kan jo bruke fritimene til å studere? :p

Studere??? Hva betyr det?? hehe :p

Lenke til kommentar
Du kan spille Wow så lenge og mye du vil etter du er ferdig med grunnskolen, for du kommer jo neppe til å fortsette med utdanning....

Hvis jeg har forstått riktig, så er du født i 1973 (nicket ditt).

Er det ikke på tide at du vokser fra slike kommentarer snart? :hmm:

 

Jeg kunne ha slutta med skole for 3 år siden, hvis jeg ønska det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...